Hausten 2019.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Innleiing til kurs for tillitsvalde, Loen Jarle Hessevik.
Advertisements

Meld. St. 18 (2010–2011) En inkluderende skole – hvorfor og hvordan
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
1.
Skolebasert vurdering
Meld. St. 18 (2010–2011) En inkluderende skole – hvorfor og hvordan
Nasjonale prøver.
Organisering og arbeidet i kommunene
STRATEGIPLAN LILLEHAMMER-SKOLENE
Lokal arbeidstidsavtale
SKOLETINGET Olav Ulleren, administrerende direktør Kunnskap for kommende generasjoner.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Rammeplan for barnehagen. Nytt på nytt eller noko heilt anna? Loen mars 2006.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
COMENIUS REGIO Konferanse 28.4 og 30.4.
Velkommen til kurs Utdanningsforbundet Sogn og Fjordane
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
Stafettloggen - handlingsrettleiar
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
«Region-kommunen Ålesund»
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Den gode skoleeier I Nes.
Velkommen.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Opplæringsplan i basiskunnskap matematikk
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Generell oversikt over gjeremål for Vaulen skule
BLR – referanse- og styringsgruppemøte 25.september 2015
Læringsmiljøprosjektet Hva har vi lært og hva har vi oppnådd?
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Samarbeid om god helse og livskvalitet
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
UNGES FORUTSETNINGER FOR VIDERE UTDANNING OG FREMTIDIG YRKESDELTAKELSE
BTI- Stord kommune.
Vurdering og klage på standpunkt
Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef.
Strategi- og handlingsplan forsking, innovasjon, utdanning og kompetanseutvikling (FIUK) for Helse Møre og Romsdal
alle barna sin rett til god omsorg
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Budsjett 2019 Økonomiplan Effektiv drift Framtidsretta fokus Utviklingsorientert Resultatbevisst.
RPHO regional plan for et helhetlig opplæringsløp
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
Regional plan for kultur
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
VELKOMMEN TIL NETTVERSSAMLING!
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Dialogmøte Regional ordning kompetanseheving barnehage
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Inkluderende barnehage og skolemiljø
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Aust-Lofoten videregående skole
Utskrift av presentasjonen:

Hausten 2019

Vedtak i kommunestyret i Time, Gjesdal og Hå er dette (einstemmig): 1. Sluttrapporten om Jærskulen tilseier at samarbeidet går over i ein fast avtale og at dette held fram under namnet Jærskulen. 2. Rådmennene får fullmakt til å gjennomføra dei organisatoriske endringane som ein treng for å vidareføra Jærskulen. 3. Jærskulen avgir ein årleg rapport i tillegg til tilstandsrapporten.   Vedtak i kommunestyret i Klepp er dette: (Forslaget fekk 25 stemmer. Alternativt forslag fekk 6 stemmer (Ap og V)) 1. Prosjektperioden med Jærskulen blir forlenga i tre år. 2. Det blir utarbeida ei ny evaluering i 2022 som skal sjå på om og korleis samarbeidet skal vidareførast.  3. Alle lærere og rektorer deltek i ei ekstern spørreundersøking hausten 2019, for å sikra forbedring av Jærskulen.

Jærskulen sine mål skal vera i samsvar med sektormål Nytt måldokument skal byggje på erfaringane frå 2011-2019, Nytt måldokument frå 2020 av Ny styringsgruppe er dei fire skulesjefane og dei fire hovudtillitsvalde (HTV)

Sektormål Grunnopplæringa Alle har eit godt og inkluderande læringsmiljø  Barn og unge som har behov for det, får hjelp tidleg slik at alle får utvikla potensialet sitt Dei tilsette i kunnskapssektoren har høg kompetanse Alle lykkast med opplæringa og utdanninga Barnehage Alle har eit godt og inkluderande leike- og læringsmiljø  Barn som har behov for det, får hjelp tidleg slik at alle får utvikla potensialet sitt Dei tilsette i kunnskapssektoren har høg kompetanse Alle har god tilgang til relevante tilbod av høg kvalitet.

Jærskulen er fast ordning for skuleutvikling i Time, Hå, Gjesdal og Klepp Sjåast i samanheng med erfaringane frå Jærskulen som prosjekt Desentralisert kompetanseordning Planar som Jærskulen og kommunane har for skuleområdet Leiarnettverk skal ein ha vidare Nye nettverk frå og med 2020/2021 Innspel frå leiargruppene vinteren 2019/2020 Ta vare på medskaping og tillitsvalde

Skuleleiaren Skuleleiarane er heilt sentrale for å få til god skuleutvikling i kommunen, i Jærskulen og ikkje minst på eigen skule.

Lærande nettverk Læring gjennom nettverk: Leiarutvikling → Organisasjonsutvikling = auka læringsutbytte for kvar enkelt elev

Felles kvalitetssystem utforma i 2018

Jærskulen Ingen har takka nei 4 kommunar er med og ny organisering skal ta form Neste nettverksmøte. Sjå på innhald og organisering av Jærskulen