Weeks 3-6 STORYLINE Nursery Health Centre.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
VIRCLASS The Virtual Classroom for Social Work in Europe NVU-konferanse mars 2007 i BERGEN Digitale utfordringer – hvordan fremme læring gjennom.
Advertisements

Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Network- based Regional Specialisation in Child and Adolecent Psychiatry Making it Work Tromsø 23 september 2005 Olav Eldøen og Randi Nesje Myhr.
SOSIAL KAPITAL.
Vurderingskriterier og oppgaver
Framovermelding, egenvurdering og hverandrevurdering
Konsortiet. Health and Social Education - Unlimited  Kunnskapsoversettelse  Vertikalt og horisontalt  Teori til praksis til teori  Tverrprofesjonelt.
Men hva mener de som har klart det? Børge Haugset (NTNU&SINTEF)
Når ble pragmatisk slukt av Smidig ? Joachim Haagen Skeie, Smidig 2011.
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
Å skrive for nettet Anne Bjørklund Leikny Øgrim. Bjørklund og Øgrim, Å skrive for nettet, mai 2007 TIMSIS Teacher In-service Traning Material Concerning.
Skriverammer FORSLAG TIL SKRIVERAMME ENGLISH AS A WORLD LANGUAGE
Et samarbeidsprosjekt mellom Åfjord og Rissa videregående skole.
Inger Langseth Program for Lærerutdanning Knyttet til Ny bok om vurdering i alle fag, red. Dobson, Engh.
Gründerskolen. What is Gründerskolen? Award winning study programme which aims to develop students’ theoretical and practical knowledge of entrepreneurship,
Planning and controlling a project Content: Results from Reflection for action The project settings and objectives Project Management Project Planning.
A PROJECT WEEK 45: INTRO+ RESEARCH AND PLANNING WEEK 46: RESEARCH AND WIKI WRITING WEEK 47: NO ENGLISH WEEK 48: FINISHING TOUCHES WEEK 49: ORAL PRESENTATIONS.
«It’s in the face of a mother / As she takes the force of a blow / And it’s in the hands of the father / As he works his fingers to the bone». This = Love.
What is a good text? And how do we get pupils to write them?
Norsk mal: Startside Tips for engelsk mal Klikk på utformingsfanen og velg DEPMAL – engelsk Eller velg DEPMAL– engelsk under ”oppsett”. A new National.
This presentation is solely for the use of Lindorff Group and companies associated with Lindorff Group. No part of it may be circulated, quoted or reproduced.
What is Signed English (SE)? Patricia Pritchard cand polit Audiopedagog Statped vest.
UiOa Build a Ladder to the Stars Solveig Kristensen Prodekan studier SAB
Digital Portfolios – a tool for assessment and learning Asgjerd Vea Karlsen Eli Kari Høihilder.
Using To Teach English?. Background The value of authentic communication Practice, 2013: – Exchange – Present themselves – Get information about.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Experiences with standards and criteria in Norway Sissel Skillinghaug/Kirsti Aandstad Hettasch Assessment Department.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Forelesning 1 Hva er historie?. Om historien som fag og historien som forestillingsverden.
On your smartphone, please either locate and bookmark in your browser orhttp://kahoot.it download the Kahoot-app from your app shop (Google.
Internasjonal spesialisering i komparativt sosialt arbeid. En presentasjon av SW-VirCamp prosjektet.
Engelsk mal: Startside Alternativ 1 Norwegian Ministry of Local Government and Modernisation Ms Grete Ellingsen, Deputy Minister Ministry of Local Government.
Komité 3 i Svolvær September 2010 Sonja Steen/president Underkomité Ungdom
Radio listening in Norway
Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»
Citation and reference tools for your master thesis
Sandvika vgs Sandvika high school organazing the learning
SmartSwap.
Citation and reference tools for your master thesis
OADM Innføring i offentlig administrasjon og ledelse
Møte i utdanningskomiteen 22. september 2015
Relevant questions for the Reference Group
Dette er et eksempel på plassering av logoene.
Visning 2) Sett inn 3) Sett inn BILDE Bruk verktøylinja og gå til:
Information retrieval in medical and biological literature (SMED 8004)
CAMPAIGNING From vision to action.
Using nursery rhymes and songs
EiT Landsby.
Citation and reference tools for your master thesis
About the work on the project
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Godt grep – presentasjon
הסמכות ההורית והמורית – אובדנה והסיכוי לשיקומה
Revidert læreplan i engelsk
Fra idé til forskningsprosjekt Hilde Afdal & Odd Tore Kaufmann
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Information retrieval in medical and biological literature (SMED 8004)
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
Communication and information about Spina bifida
MEDLEMSKAP OG KLUBBUTVIKLING
V Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
Course PEF3006 Process Control Fall 2018 Split-range control
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Split-range control
Assignment 2 P3, P5, M1, M2, D1 TEAM SPORT
Oslo Teknopol IKS Knut Halvorsen Manager
ALL vectors have two components (x and y)
The Norwegian Centre for ICT in education
PhD on Track som nettressurs i bibliotekkurs for ph.d.-kandidater
Muntlig eksamen i fremmedspråk
Norway. A unique student experience
Utskrift av presentasjonen:

Weeks 3-6 STORYLINE Nursery Health Centre

WHAT IS IT? ● Learning Strategy from Scotland ● Used in lots of schools in Europe ● Used in primary, secondary and sixth form college level in Norway

WHY USE IT? ● Student driven ● Introduces students to lots of vocabulary needed in their chosen professions/education programme. ● No text book ● Creative ● Group work and Individual ● Fun

Kompetanse mål  uttrykke seg på en nyansert og presis måte med god flyt og sammenheng, tilpasset formål og situasjon  vurdere og bruke egnede lytte- og talestrategier tilpasset formål og situasjon  forstå og bruke et bredt generelt ordforråd og et faglig ordforråd knyttet til eget utdanningsprogram  innlede, holde i gang og avslutte samtaler og diskusjoner om allmenne emner og faglige emner knyttet til eget utdanningsprogram  bruke egne notater for å skrive tekster med tilknytning til eget utdanningsprogram  skrive ulike typer tekster med struktur og sammenheng, tilpasset formål og situasjon

HOW ● Group-work Remember to - communicate in English Discuss ideas + note them down ● Optional - Drawings (English labels) and written descriptions First discussion point: English in your chosen profession