Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertTonje Holter Endret for 9 år siden
1
Konsortiet
2
Health and Social Education - Unlimited Kunnskapsoversettelse Vertikalt og horisontalt Teori til praksis til teori Tverrprofesjonelt Utdanningsinstitusjon og tjenestene
3
Health and Social Education - Unlimited Kartlegging av eksisterende utdanningsopplegg Eksperimenter Nye utdanningsformer etableres
4
Health and Social Education Unlimited Barnevern Kronisk lungesyke Kroniske muskel- og skjelettsykdom Eldreomsorg
5
Health and Social Education Unlimited Digitale eksamener – e-læring Måling av læringsutbytte
6
Nutritionist Knowledge actors in the coordination reformHiOA UiO GUC OUS Gjøvik hospital Community nurse Family physician Child care worker Labor & Welfare Adm Child psychiatry centre Nursing home
7
Knowledge processes in the coordination reform Generalpractice Local hospital University -hospital Vertical knowledge translation
8
Child psychiatry centre HiOA Child care worker Labor & Welfare Adm Nutritionist UiO GUC OUS Gjøvik hospital Community nurse Family physician Nursing home Knowledge actors in the coordination reform
10
Organisasjonsmodell Prosjektet legges i senteret, utenfor institusjonene. Senteret fordeler og initierer prosjekter
11
Samarbeid under søkeperiode Faglig ledelse og medarbeidere senter (Sten Ludvigsen, Eivind Engebretsen, …) Fremtidig styringsgruppe (prodekaner, dekaner) Arbeidsform
12
Møte med komité God tilbakemelding på kvalitet og idé Spørsmål om reelt kompleksitet og samarbeid Spørsmål om involvering av studenter og eksterne interessenter
13
Contribution Faculty of Health Sciences, HiOA The idea of the center corresponds with the strategy A unique range of health professional programmes Research groups that reflect upon the areas addressed in the application Cooperation fund in order increase the quality in study program and practice in hospitals and communities
14
Important contributions from GUC Use of simulation as learning method is integrated in health study programs Strong emphasis on systematic approach and collaboration with health services in rural area regarding education and R&D High priority on formalized collaboration with research- intensive environments (e.g. Centre of Old Age Psychiatric Research, National Centre of Care Research) with relevance for professional practice
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.