Kap 9 Fordjupingsoppgåva

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
VG3 – norsk: Pensum og lærebok
Advertisements

H. Aschehoug & Co. På eksamensdagen H. Aschehoug & Co.
FANFICTION – KREATIV FRISKRIVING
Foreldreskolen del 1 Norskfaget.
Bodin vgs og maritime fagskole Biblioteket 1 Fordypningsemne i norsk Hva kan biblioteket hjelpe deg med.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
M ENYOPPGÅVE --- VÅREN årssteg -- Volda ungdomsskule.
Lifjell rundt Kommunereform Lifjell rundt Informasjon pr
| Muntlig kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vise åpenhet for andres argumentasjon og bruke relevante og saklige argumenter i diskusjoner bruke.
Examen philosophicum. Ordning -Organisert under IFIKK (Institutt for filosofi, idé- og kunsthistorie og klassiske fag), -Rektor som formelt bestemmer.
Lær å bruke Noreg.no – vegvisaren til offentlege tenester på nett.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
IKT OG SKULELEIING Eit samarbeids- prosjekt mellom kommunene Rauma, Vestnes, Nesset, Norsk Nettskole og HVO.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Forskrift til Opplæringslova Kapittel 1, §1-8 Opplæring i framandspråk, språkleg fordjuping og arbeidslivsfag i grunnskulen Skulen skal tilby opplæring.
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
| Å argumentere kjeldekritikk og nettvett. Bruk av kjelder i skriftlig arbeid.
Bokdykk for born og førskolelærarar – Kva skal vi lese?
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
Refleksjon over egen læring har stor effekt
«Kommunikasjon og tekstskaping»
Vikemarka skule i Ørsta.
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Bruksgjenstand i leire
Økonomisk krise og mangel på det meste.
Skriftspråk og talespråk
LESEKURS.
Kapittel 7: Ord og bilete
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
| Munnleg kommunikasjon
Informasjon om eksamen
Titteskap Korleis lagar vi det?.
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
Å skrive novelle.
Forventingar til foreldre frå skulen
Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Skriving 1 Skriveutvikling og planlegging av skrivesituasjoner
CLILprøvar og språkutvikling - resultat frå eit prosjekt på 7. trinn
VOLDA VIDAREGÅANDE SKULE
Omgrepslæring B – Samarbeid
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Voksne for barn- indre Nordfjord lokallag
Vel digital postkasse på Noreg.no
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Skriftspråk og talespråk
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
Munnleg kommunikasjon
Kapittel 5: Språket før og no Det fleirspråklege Noreg
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Forslag til Muntlig eksamen LK06 i faget ”Fremmedspråk”
j. Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
STUDIESPESIALISERANDE
Forslag til Muntlig eksamen LK06 i faget ”Fremmedspråk”
Diskusjonsframlegg frå styret
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Lesing i matematikkfaget
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Den naturlege skulesekken Ein anleis og spennande skuledag!
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

Kap 9 Fordjupingsoppgåva Lærerplanen seier at eleven skal kunne: «gjennomføre ei sjølvvald og utforskande fordjupingsoppgåve med språkleg, litterært eller anna norskfagleg emne, og velje kommunikasjons-verktøy ut frå faglege behov»

Kjenneteikn ved fordjupingsoppgåva: eit større individuelt, norskfagleg arbeid presentasjonsform: skriftleg, munnleg eller som samansett tekst emnet kan vere om litteratur, språk eller massemedium eller ein kombinasjon av desse emna

Fasar i arbeidet: Du skal arbeide ut frå ei problemstilling som avgrensar oppgåva di Du må finne og lese primær- og sekundærlitteratur

Fasar i arbeidet Du må begynne disponering og utforming av innhaldet tilpassa den presentasjonsforma du vel Du må skrive, utforme eller innlære presentasjonen

Bruk av kjelder Du skal lage din eigen sjølvstendige tekst Riktig bruk av kjeldene er eit hovudkriterium for å få god karakter Kjeldene må oppgis til læraren og evt. tilhøyrarar