Firmanavn Forretningsplan.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Advertisements

Firmanavn Forretningsplan. Målsetting Erklær firmaets langsiktige mål klart og tydelig. –Prøv å bruke ord som hjelper med å styre veksten til firmaet,
Markedsføringsplan Navn.
Kapittel 3: Forretningsplanen Del 1 Læreplanmål Utforme mål og visjoner for en virksomhet Utarbeide en forretningsplan Entreprenørskap og bedriftsutvikling.
Komplett ASA Utfordringer og muligheter - hittil og videre Logistikkforeningen’s årsseminar 2005 Logistikkdirektør Pål Vindegg.
M&L2 Kap. 3 - ver.2 Konkurrent- analyse Oslo, sept 2010.
Problemstillinger som ønskes belyst Mulige konsekvenser når aktivitetsplikten og bearbeidingsplikten foreslås fjernet. Hva vil endringer i leveringsplikten.
Bør flytebrygger erstatte pælebryggene i fremtiden ?? Medlemsmøte 7.april 2016.
SPF, lokale og regionale, som ledd i overordnet strategi for pasientbehandling og kvalitet i HMN Kl 09:00 – 09:45 Fagdirektør K.Å. Salvesen.
Foto: Scanpix P for plass. Foto: Scanpix I markedsføringsfaget er plass det samme som distribusjon. Distribusjon omfatter beslutninger om hvilket strøk.
Presentasjonsmal Norinnova Technology Transfer AS.
Veileder for gevinstrapportering
”Hvem bygger ut nye barnehageplasser – kommunalt eller privat
Årets norske Leanvirksomhet
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
ROS-analyse.
Resultatmåling av brukerstyrt forskning Styrker og svakheter
Et prosjekt finansiert av KS for Bergen bystyre
Prosjektnavn Firmanavn Presentert av
Asker velferdslab Komite Helse og omsorg
Digital strategi for «Virksomhetens navn»
Salmon Group AS Skisse til løsning som gir bærekraftig vekst
Presentasjon av forretningsplan
Forretningsprosjektplan
Presentasjon av forretningsplan
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
Hvilket planstadie er klubben på?
[Firmanavn] Forretningsplan.
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
Håndtere endringer i organisasjonen
Sourcingstrategi for «Virksomhetens navn» innenfor område «xx»
Gruppearbeid til bolk D for emnet Digital forvaltning (DRI)
Prosjektnavn Firmanavn Talerens navn
[Produktnavn] Markedsføringsplan
[Firmanavn] Forretningsplan.
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Kreativitet Opplæring
Velkommen! [Firmanavn].
Fremdrifts- eller statusrapportering
Markedsføringsplan Navn.
Tittel på opplæringspresentasjon
(Selskapsnavn) Markedsplan
Prosjektveileder Forklaringer og enkle hjelpemidler
Presentasjon for virksomhetens ledelse
Segmentering og posisjonering
Gevinstrealisering – hva og hvorfor? En enkel innføring
Kapittel 1: Hva er investering og finansiering?
Effekter av en heltidskultur:
Årets norske Leanvirksomhet
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Kapittel 1: Hva er investering og finansiering?
Kapittel 13 Prissetting Forklare hva som menes med kundeverdi
Presentasjon av forretningsplan
Årets norske Leanvirksomhet
Presentasjon av forretningsplan
Kraljic matrise.
Prosjektnavn | Firmanavn |Navn på presentatør
Tittel for bedriftsmøte
Investering og finansiering INEC 1800
Firmanavn Forretningsplan.
Salgsopplæring Presentert av [Navn].
03 Introduksjon til ROS-analyse 08 PowerPoint-mal for ROS-analyse
Årets norske Leanvirksomhet
Årets norske Leanvirksomhet
Rapporteringsrutiner til styret om immaterielle rettigheter
Riksrevisjonens undersøkelse av digitalisering av kulturarven Dokument 3:4 ( ) 29. mars 2019.
Årets norske Leanvirksomhet
STATUSRAPPORT Programmet
Digitaliseringsprogram for administrative tjenester
STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &
Utskrift av presentasjonen:

Firmanavn Forretningsplan

Målsetting Erklær firmaets langsiktige mål klart og tydelig. Prøv å bruke ord som hjelper med å styre veksten til firmaet, men vær så konsis som mulig.

Gruppen Før opp administrerende direktør og hovedledelsen etter navn. Ta med tidligere prestasjoner for å vise at dette er personer som har oppnådd suksess. Oppsummer antall år med erfaring i dette feltet.

Markedssammendrag Oppsummer markedet i fortid, nåtid og fremtid. Gå gjennom de endringene i markedsandeler, lederskap, aktører, vridninger i markedet, kostnader, utsalgspris eller konkurranse som utgjør muligheten for firmaets suksess.

Muligheter Identifiser problemer og muligheter. Fastslå forbrukerproblemer, og definer grunnlaget for produkt-/tjenestemuligheter som dannes av disse problemene.

Forretningskonsept Oppsummer hovedteknologien, ­konseptet eller ­ strategien firmaet er basert på.

Konkurranse Oppsummer konkurransen. Skisser firmaets konkurransemessige fortrinn.

Mål og målsettinger Før opp femårsmål. Fastslå spesifikke, målbare målsettinger for å oppnå femårsmålene. Før opp målsettinger for markedsandeler. Før opp målsettinger for inntekt/lønnsomhet.

Økonomisk plan Skisser en økonomisk plan på høyt nivå som definerer økonomimodell og prisforutsetninger. Denne planen bør inkludere forventet salg på årsbasis og overskudd for de tre neste årene. Bruk flere lysbilder til å dekke dette materialet på en tilstrekkelig måte.

Ressurskrav Før opp krav for følgende ressurser: Personale Teknologi Økonomi Fordeling Kampanjer Produkter Tjenester

Risikoer og gevinst Oppsummer risikoene ved det foreslåtte prosjektet, og hvordan de skal håndteres. Anslå forventet gevinst, spesielt hvis du er ute etter finansiering.

Nøkkelproblemer På kort sikt Identifiser viktige beslutninger og problemer som må løses umiddelbart eller på kort sikt. Fastslå konsekvensene av å utsette beslutninger. På lang sikt Identifiser problemer som må løses på lang sikt. Hvis du er ute etter finansiering, må du være spesifikk om alle problemer som krever økonomiske ressurser for å løses.