3. trinn, Øyra Vurdering for læring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Advertisements

Vurdering for læring.
Forslag til ny vurderingsforskrift
Gruppearbeid, Leseopplæring 25. og 26. oktober 5. – 10
STASJONSUNDERVISNING
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Skriving som kommunikasjon
RUD SKOLE Informasjon i fra SFO Læresituasjon.
Vurdering for læring Oppstart januar 2015.
1 Vurdering som fremmer læring og utvikling Vurderingskonferanse Øystein Sandsdalen.
Foreldremøte 2. trinn
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Velkommen til nytt skoleår 2015/16
LESEOPPLÆRINGEN Hva er lesing?  Å lese innebærer at eleven må kunne:  avkode tekst  forstå teksten.
Regelverk og rutinar Frammøte, vurdering, varsel, eksamen, dokumentasjon, klage på vurdering.
Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule. Klasseleiing - læringsleiing Mykje meir enn reglar og rutinar! Klasseleiingsbordet: Ein integrert kompetanse.
Lesing er en språklig prosess. Faktorer som har betydning for leseferdigheten.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Hvordan skal vi gjennom fokus på læringsmål og elevvurdering skape et økt utbytte for den enkelte elev? Læringssamtalen Hvordan skal vi gjennom fokus på.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Engelsk på 4.tr Helene Vestli Hellemyr skole 8.sept-16.
Arbeid på skulen Norsk Tekstskaping, finskrift, grammatikk. Vekas mål: - Vurdera og samanlikne eigne og andre sine tekstar. -Beskriva språk og språkbruk,
Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Kap. 6 Tankar, tru og tvil i Bibelen
Eigenvurdering og sjølvregulering
GEGENVURDERINGEGENVURDERINGEGEN
Meiningsfull læring skjer gjennom:
Kva no. Læringsmål og kriterium er på plass
Vel digital postkasse på Noreg.no
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Lesing i matematikkfaget
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Eigenvurdering og sjølvregulering
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
Aksjonslæring Vurdering for læring
Foreldremøte 5E Onsdag Velkommen .
Etter Ingvild Vestrheim, Molde 25.okt. 2007
VEKE 46 Vekesong: Vestlandet Mål for undervisinga Time Måndag Tysdag
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Velkommen til foreldremøte på 3. trinn!
Studieteknikk for meir effektiv læring
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Impulskonferansen 2015 Innspill Haldor Hove
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Modul 2 Følg opp elevresponsar Korleis gi gode tilbakemeldingar og justere undervisninga? B – Samarbeid.
Vel digital postkasse på Noreg.no
Eksamen 2019.
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samfunnsfag Naturfag KRLE
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Sjølvbilete og sjølvtillit
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

3. trinn, Øyra Vurdering for læring

Fokusområde for 3.steg Vurdering for læring Eigenvurdering Exitpass To stjerner og ein tanke Loggbok Undervegs - Tydelege vurdering læringsmål Vurdering for læring

Eigenvurdering For å gjere elevane meir bevisste på eiga læring og forståing Eigenvurdering av fokusområda på steg Vekemål i kvart fag Gjennomgang av måla fleire gongar i veka Gjere elevane bevisste på kvifor dei skal lære desse måla Tommel opp/ned/bort Salto (læreverk i norsk) Eigne eigenvurderingar i læreboka

Norsk Eg kan skrive ord med o for å. Eg kan setje ord i alfabetisk rekkjefølgje. Eg skal øve på å «lese mellom linjene».  

Exit-pass * Elevane får ei munnleg eller eit skriftleg spørsmål i slutten av ei arbeidsøkt som dei må svare på før dei går ut * Elevane må svare/skrive med eigne ord * Munnleg: svaret må vere rett før dei får gå ut * Skriftleg: elevane legg lappane i «exit-boksa» * Læraren får god oversikt over kva elevane har forstått/ ikkje forstått .

To stjerner og ein tanke Elevane veit kva som er læringsmålet To stjerne og ein tanke: vurderingsform som gir eleven to positive tilbakemeldingar og eit tips til forbetring Fokus på kva elevane meistrar Konstruktiv tilbakemelding Metode som kan brukast til vurdering på ulike måtar. Elevane får trene seg til å sjå positive sider, vere kritisk til seg sjølv, og gi konstruktive tilbakemeldingar. Godt system for å rette bøker

To stjerner og ein tanke To stjerne og ein tanke: vurderingsform som gir eleven to positive tilbakemeldingar og eit tips til forbetring Fokus på kva elevane meistrar Konstruktiv tilbakemelding Elevane veit læringsmålet Metode som kan brukast til vurdering på ulike måtar. * Elevane får trene seg til å sjå positive sider, vere kritisk til seg sjølv, og gi konstruktive tilbakemeldingar. Godt system for å rette bøker

Loggbok kvar fredag Fag: matematikk, norsk, engelsk Ikkje prøvefølelse Ikkje fokus på poeng Ekstra oppfølging Gir nyttig informasjon Lite førebuing

Undervegsvurdering Undervegsvurdering er ofte nytta. Vi gir ofte tilbakemelding undervegs Vert meir bevisst kva som er målet; kva skal eg lære? kva vert venta av meg? Får tilbakemelding langs med som bekrefter eleven sitt arbeid mot målet; kvalitet på arbeidet og korleis arbeide vidare. Eit stopp på vegen

Tydelege læringsmål Fokus på læringsmåla kvar arbeidsøkt Knyte førkunnskapen til målet og utvide ny kunnskap Vurderer arbeidsformene i lag (eigenvurdering) Oppsummering av læringsmåla Fokus på læringsstrategien BO og Salto ;Superblikk, Alt eg veit, Leseteknikk, Tenkestopp, Oppsummering Fokus på grafem-fonem, fonemsyntese og fonemanalyse ved begynneropplæring i lesing.

Oppsummering Forstå kva dei skal lære Tilbakemelding Råd Meir involverte i eige læringsarbeid