Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Aksjonslæring Vurdering for læring

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Aksjonslæring Vurdering for læring"— Utskrift av presentasjonen:

1 Aksjonslæring Vurdering for læring
Silje Skåre Vilhelmsen

2 Fokusområde Bokstavinnlæring:
To bokstavar i veka, med ofte repetisjon. Ulike arbeidsmetodar og tilnærmingar. Vurdering for læring.

3 Kva gjorde vi? Bokstavkongen Fargelegging
Lufta, plastelina, kritt, lego, målekostar, sand, gras, konglar, perler, skrivebok, bokstavhus, data. Auka vanskegrad: bokstavar  ord Ord  setningar Lesing og skriving parallelt.

4 Refleksjonar frå elevar
Interesse for å lære bokstavane. Kunne trekke saman bokstavane til ord. Vurdere seg sjølv og sitt eige arbeid. Vurdere andre medelevar.

5 Mine refleksjonar Positiv til to bokstavar i veka.
Enkle og tydelege mål gjer at vurderinga vert enklare. Vurdering for læring. Vegen vidare.


Laste ned ppt "Aksjonslæring Vurdering for læring"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google