Videomodelleringsprosjekt

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
Advertisements

YRKES NM BARNE- OG UNGDOMSARBEDERFAGET Litt historie Fagforbundet "eier” faget og har ansvaret for selve konkurransen. Du trenger ikke være organisert.
Om skolekonkurranser i Nordland Informasjon ved koordinator seniorrådgiver Gunnar Pedersen
Hvordan kan vi arbeide med innovasjonsarbeid i egen kommune?
Livsmot og livsmestring -Kunnskap om sunnhet som grunnlag – Martha Bjelland Bø – Sagavoll folkehøgskole.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Vurdering -hva ligger i en karakter? -forventninger lærere og elever.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Olje og gass Petroleum - fossilt brennstoff. Oljeeventyret Kol kjem av gamle sumpskogar som har rotna under stilleståande og oksygenfattig vatn. Råolje.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Fleire Gründerar – korleis? prosjekt kommunal næringsutvikling.
Hverdagsrehabilitering Porsgrunn kommune
Nav veileder i videregående skole
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
Norsk Schäferhund Klub HBU 2009
Hva handler matematikk om? Om hvorfor har vi det i skolen?
Velkommen til foreldremøte.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Vikemarka skule i Ørsta.
Hundetrening skole Levert av:
- perla ved Sognefjorden -
Natur- og miljøvernstrategien for DNT
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Masteroppgåve, UiA Litt om utvalet mitt!.
Er prosessen som fører til at individer eller grupper
Økonomisk krise og mangel på det meste.
Evaluering av [prosjektnavn]
| Munnleg kommunikasjon
Forventningar til heimen - skulen
Titteskap Korleis lagar vi det?.
Kreativitet Opplæring
| Kulturmøte og kulturkonfliktar
FNs bærekraftsmål FNs bærekraftsmål skal sikre at hele verden tar vare på miljøet samtidig som at alle mennesker kan ha muligheter for et godt liv.
RÅDGIVERSAMLING 8.SEPTEMBER PRAKSISBREVET
PRESENTASJONER Minutter Foiler Font 10 –
Psykologspesialist Ingvild Stedje Sogndal BUP, Helse Førde
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Språkløyper - nasjonal strategi for språk, lesing og skriving
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Leseopplæring 1. trinn FYLL GJERNE PÅ MED EKSTRA INFORMASJON FOR SKOLEN/TRINNET LESEOPPLÆRINGEN LOKALT: INNFØRING AV BOKSTAVER REKKEFØLGE PROGRESJON LESING.
Den matematiske samtalen
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Bruk av muntlig i fremmedspråk- klasserommet
alle barna sin rett til god omsorg
Det er nok best at alle styrer med sitt…
Bevis i matematikk- undervisningen
Matematikk på ungdomstrinnet
Modul 2 – Undersøke skolens vurderings- og oppfølgingspraksis
Bydel Søndre Nordstrand - URO Fagtorg
DELINGSKONFERANSE 23. MAI 2018 UIS
VIS- Veiledning, integrering og samskaping
Munnleg kommunikasjon
Geir Løkhaug, seksjonsleiar
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Forslag til Muntlig eksamen LK06 i faget ”Fremmedspråk”
EN KORT PRESENTASJON AV PROSJEKTET
Firmanavn Forretningsplan.
Kvikkbilde 2 Distributiv egenskap A – Forarbeid
Å bruke e-læringskurs i kvardagen
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Bruk av muntlig i fremmedspråk- klasserommet
Soldatundersøkelsen 2018 Agenda: Om undersøkelsen Hovedkonklusjoner
Verdighetskonferansen Kreativ omsorg 2019 Oslo,
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Vi oppnår resultater gjennom samarbeid Vi respekterer hverandres meninger Vi gjør det som er besluttet Vi oppnår resultater.
Bruk av muntlig i fremmedspråk klasserommet
Konkrete aktiviteter.
Utskrift av presentasjonen:

Videomodelleringsprosjekt Helse Fonna HF Team for Barnehabilitering

Målet for prosjektet Målet med prosjektet er at vi skal styrke læringsmoglegheitene for barn og ungdom med autisme i høve sosiale ferdigheiter. Samstundes gje 1. linjetenesta tilgong på godt materiell på norsk til bruk i opplæring av sosiale ferdigheiter. Vi hadde som målsetting å produsere eit materiell som i forsking viser lovande resultat i innlæring av sosiale ferdigheiter for barn og ungdom med autisme.

Mål for prosjektet forts. I dag finst det fleire videomodelleringsfilmer på engelsk. Jed Baker har mellom anna lage filmar som ligg ute på you tube: https://www.youtube.com/watch?v=kkhAeFI0RaU&list=PLQawRIypa0ZEgyjxpqEDQzWaB3Hc_oHRj Elles finst det filmer på følgjande nettsider: www.modelmekids.com www.tdsocialskills.com

Videomodellering Modellering er definert som at ein person, modellen, viser ei åtferd og at dette signaliserer til ein annan person, observatøren, at man skal imitere denne åtferda. Fordelar med modellering er at det er effektivt for å lære ny åtferd og betre eksisterande, kan føre til rask læring, det er ein «naturleg» læringsmetode og ein har fokus på ynskt åtferd. Potensielle fordeler med videomodellering for barn med autisme er at ein mellom anna; Kan vise fleire ulike ferdigheit i realistiske kontekster. Fremje generalisering, Bruke den visuelle styrken til barn og ungdom med autisme Det kan vere motiverande for barnet eller ungdommen å bruke film i innlæringa. Får moglegheit til sjå same sekvens om att fleire gonger dersom ikkje imitasjon oppstår.

Jed Baker sin treningsmanual I vår rettleiingspraksis finn vi Jed Baker sine bøker og materiell svært nyttig i opplæring av 1. linjetenesta, men per dags dato er alt materiell på engelsk. Dette fører til at det av og til blir ei utfordring å motivere kommunane til å kjøpe inn/bruke materialet. Manualen blir brukt som utgangspunkt for manuset i filmane. Vår endelege ynskje er å ha ein videosnutt til alle ferdigheitene i maualen. Innlæringsstrategien i manualen er: Forklaring Modellering Rollespel Naturlege situasjonar (cue card)

Subi film Premierefest! Bloopers  http://www.subifilm.no/ Fann skodespelarar (Haugesund Barne- og ungdomsteateret og vi hjalp til med nokon) Laga manus (program til Jed Baker) Førebuing (val av lokale, tid) Filming (vi deltok) Redigering Levering av sluttprodukt Premierefest! Bloopers 

Lokaliteter Haugesund Barne-og ungdomsteater Lillesund skule

Videomodelleringsfilmar Ferdig laga Under produksjon Problemløysing Takle å tape Avbryte andre Turtaking Tolke andre sine kjensler Spør når du ikkje forstår Ikkje stå for nær samtalepartnar Halde gåande ein samtale Å starte ein samtale Avslutte ein samtale Spør om nokon vil leike/spele Å bli med andre å leike/spele Å få merksemd på ein positiv måte Å halde seg roleg Akseptere nei som eit svar Akseptere kritikk

Filmvising

Takk for oss Vi håper at dette vil føre til meir effektiv trening av sosiale ferdigheiter og det blir enda større fokus på å trene på spesifikke sosiale ferdigheiter med barn og ungdom med autisme i 1. linjetenesta. Takk til RFM for støtte til film produksjon!