KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Felles vilje for felles mål Mål og krav fra initiativet for Stor-Oslo Nord Presselansering 10. oktober 2012.
Advertisements

Hvor vil BRB – er dere med? Ole Hope
E16 Sandvika – Hønefoss Strategier og planer
Modum Næringsråd 5. mars 2014 Rv. 35.
Bymiljøavtaler Bård Norheim.
Flaskehals eller døråpner ? Trond Helleland 13/1-2009
Felles leverandør- og bransjemøte veg og bane Terje Moe Gustavsen 28. april 2010.
Oppfølging av NTP og forvaltningsreformnen 29.oktober 2009 Bjørn H. Kavli.
NÆRINGSAREALER/INFRASTRUKTUR Viktigheten av å se etablering av næringsarealer og planlegging av infrastruktur i sammenheng. Distriktssjef Johan Mjaaland.
Nasjonal Transportplan
Fossumdiagonalen, Trondheimsveien
Kollektivtransportens finansieringsbehov: Er løsningen mer av det samme, eller finnes det mer effektive måter å finansiere kollektivtransporten på? Bård.
© Bergen kommune Bergen og Hordaland - et sterkt lag Presentasjon av ordfører Gunnar Bakke Torsdag 3 januar 2008.
Dialogmøter regionene samferdsel – 2014 Anne Karin Torp Adolfsen fylkesråd.
ByggArena Byggebørs Haugesund. 12. november 2010
”Selbuseminaret” 2011 SAS Radison Blue Værnes 9-10 mars 2011 Tore Hoven Avdelingsdirektør Virksomhetsutvikling Vegdirektoratet.
TBA4853 Jernbaneteknikk – Høyhastighetsbaner NTNU Eksperter i team 2010 Landsby nr. 17.
Kontaktutvalget for Velforeninger i Oslo
Møreaksens betydning for Møre og Romsdal – noen elementer Svein Bråthen, Høgskolen i Molde/Møreforsking Molde AS.
Stor-Oslo Nord Felles vilje for felles mål
Tromsø 1.juli 2014 Regiondirektør Marit Helene Pedersen
Forslag til kompenserende tiltak i Finnmark
Visjoner om det fremtidig Kommune-Norge Administrerende direktør Sigrun Vågeng.
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
E-16 Filefjell– den sikreste vintervegen mellom øst og vest
Jo Viljam Drivdal Leder - bymiljøavtale
Næringslivets lokaliseringsmønster og arealbruksutvikling Trondheim: innb arb.pl. Bergen: innb arb.pl. Stavanger/Sandnes:
Statens vegvesen, Jernbaneverket - fagetater Konseptvalg utredning
KVU for kryssing av Oslofjorden
Del 2 Strategisk analyse
E6 mellom Ulsberg og Melhus har mange trafikkulykker, samt at dårlig og varierende vegstandard gir dårlig trafikkflyt og fremkommelighet.
Samferdselsutvalet 21/ Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
Handlingsprogram (2019) Lars Aksnes Utbyggingsavdelingen.
1 A KLP Kommunekreditt Alternativ finansiering – muligheter og realisme Kystvegkonferansen i Vanylven 26.august 2011 Jan Olav Tryggestad Ass direktør.
DET NORDLIGE ALTERNATIVET : Den 100% vintersikre vegen over Filefjell som binder landet sammen og som raskt og rimelig kan fullføres. Høgfjellskonferansen.
Strategi for utbedret og ferjefri E39 innen 2035 Treffpunkt Hafast seniorrådgiver Håvard Austvik.
Hvem er vi ? Bjørn Thorvaldsen, Kommunikasjonsrådgiver Ronny Grøtvedt, Eiendomsdirektør.
Faglunch: Sykkelandel i Bergen / Trond Berget. Anledningen Trond Berget i Asplan Viak - presentasjonsrunde Hvem er Trond Berget?
Samferdsel inkl. Østlandspakka Orientering til kontaktutvalget 6. desember 2007.
KVU-verksted Oppland grense - Melhus Oppdal 22. og 23. november 2010 Kjetil Strand, avdelingsdirektør Strategi, veg og transport Statens vegvesen Region.
SVV 2010 Forvaltningsreformen Overordnet organisering.
Er det plass til større prosjekt innanfor større prosjekt i NTP ?
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
Forutsigbarhet, ledig kapasitet – erfaringer med forvaltningsreformen Jon Sellæg, daglig leder Røstad Anlegg Stein Gunnes, sjeføkonom MEF.
Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones.
Prosjekt Gjennomføringsplan InterCity - viktige premisser og opplegg for planarbeidet Lars Erik Nybø Jernbaneverket.
Hønefoss – Gardermoen –Gavle (Sverge) E 16 også europaveg mellom Bergen og Gavle Ny tverrforbindelse Nymoen-Eggemoen gir gode effekter Fv33 Bjørgo-Gjøvik.
Meirnytte av Ringeriksbanen Morten Myksvoll Forum Nye Bergensbanen.
Skredsikring fra 2010 til nå
Arna - Voss Status for arbeidet Presentasjon for Stamvegutv
Statlige arbeidsplasser til Trøndelag
NYE FERGE- OG HURTIGBÅTOPPLEGG
Sette Skjold på kartet for heile regionen
Råd for samarbeid med arbeidslivet (RSA) 13. februar
Utredning om forbindelser mellom Østlandet og Vestlandet
KVU – hva er nå dét? Samferdselsskolen
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Oppsummering 02.september 2016
Informasjonsmøte Støytiltak Statens vegvesen E39/rv15 Nor bru – Hjelle
NASJONAL RASSIKRINGRUPPE 14. AUGUST
Kjell Sandli Daglig leder Presentasjon av meg selv.
Arbeidsopplegg for Region vest
Hålogalandsvegen – en region Planleggingen
Nasjonalt transportplan (NTP) Revisjon Hilde Bye
DET KAN VÆRE MULIG Å HA HELE STREKNINGEN FERDIG BYGD I 2023
E10/rv. 83/rv. 85 Evenes–Harstad-Sortland
Ny NTP i lys av regjeringsplattformen
Organisering av vegansvaret i Vestland fylkeskommune
Regional areal- og transportplan for Bergensområdet
Utskrift av presentasjonen:

KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen

Tilnærming Prosjektanalyse - Analyse av Rv.52/Rv.7 opp mot fast referansealternativ Systemanalyse - Analyse av Rv. 52/Rv.7 som alternative utbyggingsstrategiar

Faktagrunnlag trafikk

Rv.52 bestRv.7 best Like Prissette konsekvensar Natur og miljø Regionale verknader, næringsliv ROS, trafikktryggleik, klima mv. Prosjektspesifikke verknader Ikkje-prissette Asplan Viak sin faglege vurdering «Dødt løp» - Ingen signifikante skilnader mellom alternativa Ikkje signifikant skilnad PROSJEKTANALYSE Villrein lite vektlagd

Ny utbygging kan påverke lønsemd for andre investeringar Ny utbygging kan skape behov for nye investeringar Systemanalyse: samla samfunnsøkonomiske verknader - utbyggingsstrategi basert på Rv.52 - utbyggingsstrategi basert på Rv.7 SYSTEMANALYSE

E16 Rv52 Rv7 E134 E39 Hovudvegsamband aust – vest som er bygd ut Aust-vest samband prioritert i NTP voss Hønefoss Sandvika Utgangspunkt Det er allereie investert store midlar i utvikling av E16 Nye, store prosjekt langs E16 er prioritert i NTP : Bergen-Voss Sandvika-Hønefoss

E16 E134 Gjennomført/prioritert utbygging aust-vest Hovudvegsatsing aust-vest (første tilråding – E134) Statens vegvesen, 2015 E134 tilrådd som hovudvegsamband aust-vest Hordalandsdiagonal naudsynt dersom ein berre skulle satsa på E134

E16 E134 voss Gol Alternativ Rv.7 Rv.52 Gjennomført/prioritert utbygging aust-vest Hovudvegsatsing aust-vest (ny tilråding – to samband) Samferdselsdep. tilrår å byggje ut to hovudveg- samband: E134+ Rv.52/Rv.7 Rv. 52/Rv.7 vil dekkje trafikken mellom Bergensregionen og Osloregionen, dvs. den funksjonen som Hordalandsdiagonalen hadde med satsing på E134 aleine

E16 E134 voss Gol Gjennomført/prioritert utbygging aust-vest Hovudveg aust-vest, alt. Rv.7 Alternativ Rv. 7 Transportaksen mellom Bergensområdet og Osloområdet er løyst Ikkje behov for Hordalandsdiagonal Rv.7

E16 E134 voss Gol Rv.52 Alternativ Rv. 52 Transportaksen mellom Bergensområdet og Osloområdet ikkje løyst fullt ut. Sterkt signal om behov for ein Hordalandsdiagonal for å få eit meir direkte samband Bergen-Oslo Gjennomført/prioritert utbygging aust-vest Hovudveg aust-vest, alt. Rv.52

18 mrd. 19 mrd. 12 mrd. 9 mrd. ALTERNATIV E134 + Rv.52 + Hord.diagonal Investeringsbehov E134: 19 mrd. Investeringsbehov E16/Rv.52: E16, allereie gjort: 9 mrd. Ny veg E16 Bergen-Voss: 12 mrd. Konsept Rv.52: 19 mrd. SUM: 40 mrd. Hordalandsdiagonal: 18 mrd. Utbyggingsstrategi E134+Rv.52+arm til Bergen. Investeringsbehov (mrd. Kr.)

voss Gol ALTERNATIV: E134 + Rv.52 Trafikal effekt av Hordalandsdiagonal: Flytter trafikk fra E16/Rv.52 og E39/E134 til Haukeli Trafikken over Hemsedal vil bli halvert innb Oslo- regionen Endring i ÅDT som følge av Hordalandsdiagonal etter Rv.52 er bygd ut

voss Gol innb ÅDT Bergens- regionen Samla investert vegkapital i Rv.52-alternativet: : 40 mrd. Oslo- regionen Effekt av Hordalandsdiagonalen i Rv.52-alternativet Alt. Rv. 52 med diagonal Det vil bli investert til saman 40 mrd. kr. På E16/Rv.52. Bygging av Hordalandsdiagonalen vil overlappe med Rv.52 og tappe E16/Rv.52 for trafikk Vil redusere samfunnsnytten av investeringane på E16/Rv.52

Konkusjon Jo fleire aust-vest samband, dess lågare samla samfunnsøkonomisk lønnsemd Val av Rv. 7 vil løyse sambandet Bergen – Oslo. Ikkje behov for Hordalandsdiagonal Val av Rv.52 kan utløyse behov for ein Hordalandsdiagonal som vil overlappe i funksjon med Rv.52 og svekke samfunnsøkonomien i investert kapital i E16/Rv.52 I eit val av Rv.7 vil dei same midlane kunne nyttast meir effektivt Rv.7 er den mest lønsame utbyggingsstrategien

Rv.52 bestRv.7 best Like Prissette konsekvensar Natur og miljø Regionale verknader, næringsliv ROS, trafikktryggleik, klima mv. Samfunnsøkonomi, utbyggingsstrategi Prosjektspesifikke verknader Systemverknader Ikkje-prissette Asplan Viak sin faglege vurdering SAMLA VURDERING AV ALTERNATIVA - TILRÅDING AV RV.7 Ikkje signifikant skilnad Villrein lite vektlagd