VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Evaluering av oktober på blå
Advertisements

Månedsevaluering november 2011
Språk, Tekst og Kommunikasjon
SOSIAL KOMPETANSE. BARNEHAGEN SKAL FORMIDLE VERDIER OG KULTUR, GI ROM FOR BARNS EGNE KULTURSKAPNING OG BIDRA TIL AT ALLE BARN FÅR OPPLEVE GLEDE OG MESTRING.
INFORMASJONSHEFTE BJØRNEBARNA
Presentasjon for diskusjon på foreldremøter m.m
Oversikt over rammeplanene Ulikheter
Religion, etikk, filosofi: Ny Rammeplan for barnehagen
Konferanse om ny rammeplan for barnehagen Loen 24. mars 2006
På barnehagens lunsjmeny!
Evaluering av november på Blå avdeling:
Vi henter inspirasjon fra barnas livsglede og positive energi.
Tanker om barnehagens læringsmiljø
Bjerkebarnehagenes visjon og verdigrunnlag
Helseetaten Forskrifter og andre dokumenter
"God bagasje på livets reise."
Ue.no Våre familier FRAMTID - SAMSPILL - SKAPERGLEDE.
Barnehagekontoret Møte for familiebarnehagene 27.oktober 2009.
DE SYV FAGOMRÅDENE I RAMMEPLANEN
Tilbakeblikk fra desember på Rød. Natur, miljø og teknikk Barna har fått erfare hvordan teknikk kan brukes i leken.
Rammeplan for barnehagen. Nytt på nytt eller noko heilt anna? Loen mars 2006.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Barnehagene i vår tid Oppdrag En ”annen” barnehage og en annen tid? Horten Turid Thorsby Jansen.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Ny rammeplan for barnehagen. Konsekvensar for KRL-faget i førskulelærarutdanninga.
Kva gjer me i barnehagen? Litt om dei grunnleggande begrepa me jobbar utifrå:
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2014.
MÅNEDSBREV FOR TYRIHANS september 2015 Velkommen til nytt barnehageår! Dette månedsbrevet kommer seint, men som man sier: Bedre seint enn aldri Først av.
VEL MØTT TIL NYTT BARNEHAGEÅR Introduksjon med styrer Sonja Iversen Gjennomgang av planer og satsingsområder HMS Foreldreutvalget og Samarbeidsutvalget.
VEL MØTT TIL NYTT BARNEHAGEÅR Introduksjon med styrer Sonja Iversen Gjennomgang av planer og satsingsområder HMS Foreldreutvalget og Samarbeidsutvalget.
AKTIVITETSPLAN HÅBAFJELL IDRETTSBARNEHAGE 2015/16
Velkommen til foreldremøte Stokkavannet og Mosvannet.
TLF: –
Hvordan bidra til kvalitetsutvikling i din barnehage? Utdanningsdirektoratets arbeid med Kvalitet i barnehagen (KiB) Kristina Kvåle og Victoria Elise Olsen,
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2016.
GRUNNKOMPETANSE FOR ASSISTENTER I BARNEHAGE 2015 / 2016 Assistenter i kommunale og private barnehager i Harstad –Assistenter fra Kvæfjord, Skånland, Ibestad.
Velkommen til nytt barnehageår! Det er tilvenningstid i barnehagen. Også hos oss på Nøtteliten. Vi har fokus på å bli kjent på en ny måte. Nå skal vi være.
RAMMEPLAN I PRAKSIS. Målet med rammeplanen er å gi styrer, pedagogiske ledere og det øvrige personalet en forpliktende ramme for planlegging, gjennomføring.
FORELDREMØTE Fugleredet Sept. ‘13 i. Fugleprosjekt vår/sommer.
HILLEVÅG BARNEHAGE ”ET STED DER ULIKHETER SKAPER MULIGHETER”
Du och jag, Alfred! «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en Alfred for noen barn?» «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en «Alfred» for.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
Velkommen til nytt barnehageår her på Titt i hålå! Velkommen til Mikkel, Tirill, Eva, Leah, Isak, Edvin, Othilie, Niclas og Sven. For en flott gjeng med.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2017.
Dmmh.no Ledelse av personalets læring og barns læring – TO SIDER AV SAMME SAK? Kari Hoås Moen
Velkommen til nytt barnehageår!. Velkommen til nytt barnehageår Lille Roligheden bygg og organisering Innhold felles – hva er viktig for 1 og 2 åringen.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2017.
Velkommen til foreldremøte Brunes naturbarnehage 24.september 2015 «Trivelig og annerledes - En herlig barndom»
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Barn og rettigheter. Grunnloven,menneskerettigheter,lov om barn og foreldre,lov om barnevernstjenester,barnehage loven og opplæringsloven. Larsen og Slåtten(2006)
Introduksjon med styrer Sonja Iversen
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE PÅ KLØVER- OG LYNGHUMLENE
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
Månedens pedagogiske tips: Lag dere en god november!
Årsplan Barnas Hus barnehage del 1
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Månadsbrev blå september 2017
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE
Velkommen til foreldremøte
Referat foreldremøte 11. september 2018
Oppstart i barnehagen.
PERIODEPLAN FOR MARS 2019 UKE MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG 1
Samarbeider med Kløver fra uke 26.
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Foreldremøte Odderøya barnehage
BRANNVERNUKE EVALUERING OG OPPSUMMERING AV SEPTEMBER
Utskrift av presentasjonen:

VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,

VERDIAR OG HALDNINGAR - Rammeplan - Plan for kvalitetsutvikling - Årsplan Menneskeverd Åndsfridom Sentrale samfunns- Respekt verdiar som skal Nestekjærleik leggjast til grunn for Tilgjeving omsorg, danning, leik Solidaritet og læring i barnehagen

AUTORITATIVE VAKSNE  Varme, tydlege og grensesetjande vaksne  Gjennom å byggjer relasjonar : anerkjenner, lytter, viser omsorg, rettleier  PLAKATEN : Ulike, men unike barn og vaksne blomsterer saman Krenking Vaksne som gode Framsnakking rollemodellar

DANNING  Danning handler om ein livslang prosess Utvikla evne til å reflektera over eigne handlingar og måtar å vera på. Danning handler mykje om å delta, om å få med seg at ein høyrer til i eit fellesskap Barnehagen speglar storsamfunnet : - Den enkelte si stemme skal bli høyrt, medverknad, men ein kan ikkje alltid få viljen sin. - Må læra å visa omsyn til andre

Mestring i leik og kvardagsaktivitetar  Mestring gjev STOR glede  Sosial kompetanse : Venskap, i leik, inkludera andre i leik Dela, hjelpa, venta på tur, respekt, solidaritet mv.  Kvardagsaktivitetar : Måltid, på- og avkledning, toalettsituasjon  Kunnskap og ferdigheter : fagområda

FAGOMRÅDA PÅ PLANSKJEMA  Fagområda og tema Kommunikasjon, språk og tekst Kropp, rørsle og helse Kunst, kultur og kreativitet Natur, teknikk og miljø Etikk, religion og filosofi Nærmiljø og samfunn Tal, rom og form

DIVERSE 1) Bursdagfeiring i barnehagen : - Ta med oppdelt frukt  Bursdagfeiring heima : NB! Ingen skal bli utelatt/gløymt 2) Ta med andre barn heim på besøk 3) Barnehagen 20 årsjubileum i  Foreldrekveld, v/Pål Roland, Klepp rådhus

FORVENTNINGAR * Heimasida :  Månadsplanar og planskjemaer  Regnbueklubben (5-åringane)  Orden på barna sin plass, ta med våte kle heim  Mobilfritt ved levering og henting  Lukka og låsa portane

DIVERSE INFORMASJON > Familieenheten ved helsestasjonen i Klepp kommune : Tilbyr hjelp til barn i alderen 0-18 år som har utfordringar i kvardagen. Tek utgangspunkt i familien sine behov  Kor finn du dette og korleis får du kontakt : : Helsewww.kleppkommune.no  Barnehagen har meldeplikt til barnevernet ved bekymring

FORELDREREPRESENTANTER I FAU  Målfrid Hannisdal Teigen - gjenval  Rune Kenneth Nygård - gjenval  Elisabeth Alsvik – gjenval  Hilde Berg - gjenval  Ingvild Thu - ny  Me treng 1-2 til som kan vera med i FAU

PERSONALET  Kjærlighetsskogen : Rød gruppe : Pedagogisk leiar : Joveig/Marit, Linda, Sølvi Orange gruppe : Ass.styrar og pedagogisk leiar : Ingrid/Elin, Danica, Eli, Sølvi Gul grupper : Pedagogisk leiar : Cathrine Louise/Else Haugstad frå 1.okt., Nina, og lærling Sissel  Loen : * Grøn gruppe : Pedagogisk leiar : Monica, Siv Merethe og Michelle  Mosberghagen : Blå grupper : Pedagogisk leiar : Anni / Åse Gro, Karlotte og Heidi Terese  Spesialpedagog: Tone og Signe (miljøterpeut)  Deltidsstudent og praksisbarnehage v/UIS

REFLEKSJONSOPPGÅVE  Korleis kan foreldra saman med barnehagen motverka krenking og baksnakking/negativ omtale av : Barn, familiar, barnehagen og andre?  Korleis vera gode rollemodellar for barna ?