Loven og prosedyrar ved søking til vidaregåande skole Orienteringsmøta hausten 2010.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Inntak og søknad om spesialundervisning
Advertisements

Rådgiversamling på Stiklestad
SPESIALUNDERVISNING INNENFOR VOKSENOPPLÆRINGEN
Minoritetsspråklige søkere
Utvekslingsår En del av din videregående opplæring.
Vest-Agder fylkeskommune en drivkraft for utvikling
Velkommen til samling
INNTAKSFORSKRIFTEN KAPITTEL VI
Søknad til videregående skole 2014/2015
Ordinær opplæring og spesialundervisning Randi Rusten
Rådgiverdager 2013 Per-Kristian Storstad Marit Størvold Damås.
Regional samling med veiledning Forvaltningskompetanse
Dagens tema Opplæringsloven § 5-4 presiseringer
Inntak etter individuell vurdering Skoleåret 2009/2010.
Orientering om søking til skole og læreplass Informasjon ved overgang grunnskole – videregående opplæring.
Individuell vurdering
Inntak og søknad om spesialundervisning
Søkere med særskilte tilretteleggingsbehov
Minoritetsspråklige søkere
februar-søkere Utdanningsavdelingen Rådgiversamlinger 2012.
Tilpasset opplæring/ spesialundervisning
Rådgiversamlingen høsten 2009
Evaluering inntak 2012 Vedleggsskjema «Rett skjema til rett elev» Skjema A: Det var inntaksåret 2012 et ønske om å få riktige søkere til særskilt.
Særskilt inntak skoleåret 2011/2012 Målsettingen er å medvirke til en god prosess mellom grunnskole og videregående opplæring for elever med særskilte.
Velkommen til rådgiversamling ! 6.januar 2012
Utvekslingsår En del av din videregående opplæring.
Vest-Agder fylkeskommune en drivkraft for utvikling Folkestyre – kompetanse - samarbeid.
Træleborg konferansesenter Velkommen! Rådgiversamling 2013.
Endring i forskrift til opplæringsloven 30. september 2014
Fortrinnsrett til videregående opplæring
Minoritetsspråklige elevers og voksnes rettigheter etter opplæringsloven
Orienteringsmøter november 2010 Sakkyndige vurderingar – nokre viktige element ACR/nov
Hotell Klubben Velkommen! Rådgiversamling.
Foto: Bjørn Erik Olsen Fag-/nettverkssamling Bygg og anleggsteknikk Utdanningsavdelingen, Anne Engan Djupvik Foto: Thor-Wiggo Skille.
Opplæringsordningen for videregående opplæring, -hovedmodell for hhv studiespesialiserende (studiekompetanse) og yrkesfag (fag-/svennebrev) Opplæringslova.
Minoritetsspråklige søkere til videregående opplæring skoleåret
Foto: Bjørn Erik Olsen Fag-/nettverkssamling Helse og oppvekstfag Utdanningsavdelingen, Anne Engan Djupvik Foto: Thor-Wiggo Skille.
Søke videregående opplæring Søkere med fortrinnsrett etter § 6-17.
Samlinger november 2014 Før inntaket 2015/16 Søknadsfrist 1.februar Meldingsskjema 1.mars Spesialundervisning.
2003 Det utdanningsvitenskapelige fakultet Institutt for spesialpedagogikk Tilpasset og inkluderende opplæring Jorun Buli Holmberg TILPASSET OG INKLUDERENDE.
Opplæringslova.
Info-dager 2014 Søking skoleåret Fortrinn og individuell vurdering 1.marssøkere med vedtak om spesialundervisning Bruk av overgangsskjema ved tilretteleggingsbehov.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
KFF-skolelederkonferanse 27. Oktober 2010 Rundskriv om inntak Hovedpunkter.
Utdanningsvalg for skoleåret 2015 –
Oppdatert Side 1 Ditt val! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medium og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og.
1 Inntak for søkere med fortrinnsrett Rådgiversamling 17. november 2015.
Vest-Agder fylkeskommune en drivkraft for utvikling Folkestyre – kompetanse - samarbeid.
En inkluderende opplæring -med vekt på overgangen til videregående opplæring. BPA (Brukerstyrt personlig assistanse) som mulighet til aktiv deltakelse.
Friskolesamling vgs Oslo mars Inntak og vurdering av elevens rett til videregående opplæring Kan ikke ta inn elever dersom man ikke er sikker.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
februar-søkere med behov for spesialundervisning Utdanningsavdelingen
Fagseminar Inntaksforskriften Jorunn Dahle1 Informasjonsflyt mellom PP-kontora Gjeld søkarar med fortrinnsrett (1.februar) -Som har fått skoleplass.
Tranøy kai Foto: Bjørn-Are Melvik Rådgiversamling 2015 Stian Ellefsen Desember 2015.
Rett til vg opplæring  Rett til tre års videregående opplæring i løpet av fem år (oppl § 3-1)  Retten må tas ut i løpet av en sammenhengende periode.
SØKING TIL VGS. Søker du Vg1? Du må søke tre ulike utdanningsprogram i prioritert rekkefølge. Fører du opp færre enn tre ønsker, vil du kunne bli plassert.
Regionsmøte hausten 2013 Samhandling mellom PPT og VGO 1. oktober 2013 Jorunn Dahle, Kari Volden og Hege Skarvøy.
Rådgiversamling i Vrådal nov
Minoritetsspråklige søkere til videregående opplæring skoleåret
Inntak med søknadsfrist 1.februar
Vest-Agder fylkeskommune en drivkraft for utvikling
Inntak , fortrinn og individuell behandling
Inntak med søknadsfrist 1.februar
Regionsmøte hausten 2013 Samhandling mellom PPT og VGO
Fortrinn, individuell behandling og minoritetsspråklige
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Tilpassa opplæring/Spesialundervisning
Vest-Agder fylkeskommune en drivkraft for utvikling
Utdanningsprogram/programområde over 2 år
Utskrift av presentasjonen:

Loven og prosedyrar ved søking til vidaregåande skole Orienteringsmøta hausten 2010

Søknadsfristen for inntak på grunn av behov for særskilt tilrettelegging er 1. februar. Det gjeld mellom anna a.søknader om inntak til særskilt prioritert utdanningsprogram på vidaregåande trinn 1 etter opplæringslova § 3-1- sjette ledd b.Søknader om opplæring utover tre år etter opplæringslova §3-1 femte ledd c.Søknader om spesialundervisning etter opplæringslova §5-1 i samband med inntaket. Fristen elles for søknader om inntak som elev til vidaregåande opplæring i skole og om formidling til læreplass er 1. mars Inntaksforskrifta til opplæringslova § 6-7 Søknadsfrist og kunngjering, f ørste ledd: Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Opplæringslova k apittel 5 § 5-1 Rett til spesialundervisning, første ledd: Elevar som ikkje har eller som ikkje kan få tilfredsstillande utbytte av det ordinære opplæringstilbodet, har rett til spesialundervisning Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta til opplæringslova § 6-8 Søknaden, a ndre ledd: Søkjarar med lovfesta rett til vidaregåande opplæring etter opplæringslova § 3-1 må føre opp tre alternative utdanningsprogram på vidaregåande trinn 1 i prioritert rekkjefølgje. Det gjeld også søkjarar som melder behov for spesialundervisning Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Søknadskategoriar P-Særskilt prioritert utdanningsprogram M-Utvida opplæringstid (4. og 5. år) I-Individuell vurdering Q-Spesialundervisning i samband med inntak Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta til opplæringslova § 6-20 Vilkår for inntak til særskilt prioritert utdanningsprogram på vidaregåande trinn 1 (P) Vilkår for inntak til eit særskilt prioritert utdanningsprogram på vidaregåande trinn 1 er at søkjaren har rett til vidaregåande opplæring etter opplæringslova §3-1 første ledd og rett til spesialundervisning etter opplæringslova §5-1. Søkjaren må dessutan har behov for spesialundervisning på grunn av ein eller fleire av desse vanskane: Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Sansedefektar og motoriske defektar Store lærevanskar Emosjonelle eller sosiale problem Store samansette funksjonshemmingar Andre funksjonshemmingar. Søkjaren har rett til inntak til det særskilte prioriterte utdanningsprogrammet på vidaregåande trinn 1 dersom han eller ho har valt på grunn av og i samsvar med den sakkunnige vurderinga. Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Opplæringslova, kapittel 3 § 3-1 Rett til vidaregåande opplæring, femte ledd: (M) Elev som etter reglane i kapittel 5 har rett til spesialundervisning, har rett til vidaregåande opplæring i inntil to år ekstra når eleven treng det i forhold til opplæringsmåla for den enkelte. Før fylkeskommunen gjer vedtak om utvida opplæringstid, skal det liggje føre sakkunnig vurdering av dei særlege behova eleven har. Retten gjeld også for elevar som har rett til opplæring i og på teiknspråk etter § 3-9 eller rett til opplæring i punktskrift etter § 3-10 eller rett til særskilt språkopplæring etter § Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta i opplæringslova § 6-15 Karakterar frå grunnskolen (I) Pkt c) Dersom det manglar karakterar i meir enn halvparten av faga, skal det ikkje reknast ut poeng. Inntaket skjer da ut frå ei skjønnsmessig vurdering, jf. § 6-17 andre ledd Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta i opplæringslova § Inntak av søkjarar med behov for spesialundervisning (I) Søkjarar som har behov for spesialundervisning, og som ikkje har vurdering med karakter frå vidaregåande trinn 1, skal takast inn på grunnlag av individuell vurdering. Det skal gjerast ei heilskapsvurdering som også legg vekt på ei sakkunnig vurdering og søkjaren si prioritering. Søkjaren skal takast inn på eit programområde på vidaregåande trinn 2 eller 3 som byggjer på det vidaregåande trinn 1 eller 2 søkjaren har gjennomgått Orieneringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta i opplæringslova § 6-7 Søknadsfrist og kunngjering, f ørste ledd: (Q) c.Søknader om spesialundervisning etter opplæringslova §5-1 i samband med inntaket. Desse elevane skal konkurrere seg inn på lik linje med dei ordinære elevane jf. inntaksforskrifta kapittel 6 i opplæringslova Mottakarskolen skal saksbehandle desse søknadene og fatte enkeltvedtak om rett til spesialundervisning i trå med forvaltningslova §2 (Delegeringsvedtak av 2003) Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden

Inntaksforskrifta i opplæringslova § Vidaregåande trinn 2 (eller trinn 3 §6-23 b.) (Q) a.2 2.setn. I tillegg kan ein søkjar som i vidaregåande trinn 1 ikkje har bestått eitt eller fleire fag som det vidaregåande trinnet byggjer på, likevel takast inn som heiltidselev dersom det etter intern vurdering på skolen er dokumentert at søkjaren har dei kunnskapane og den dugleiken som etter Læreplanverket for Kunnskapsløftet er nødvendig for å følgje undervisninga Orienteringsmøta hausten 2010, Kari Volden