| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Bokpresentasjon Stavanger
Advertisements

Retorikk og tekstanalyse
H. Aschehoug & Co. På eksamensdagen H. Aschehoug & Co.
Retorikk Læreplanen sier at du skal kunne
Kurs i Oslo 11. september 08 Åse Lill Kimestad
Retorikk og tekstanalyse
KOMMUNIKASJON Samling 3 Stabsutvikling.
Læreplanen sier at eleven skal kunne
Bokpresentasjon Oslo.
Analyser en sakprosatekst
Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Å ANALYSERE SAKPROSATEKSTER
LUT 21. og 22. oktober Marit Skarbø Solem
REKLAME. Sammensatt tekst - reklame Fra læreplanen: Fra læreplanen: mestre ulike muntlige roller i gruppesamtaler, foredrag, dramatiseringer, presentasjoner.
Hva har vi tenkt? Tydelig progresjon Tilpasset progresjon Helhetlig tenkning rundt tekstforståelse Fyldig, men ikke utflytende Nytenkende, men ikke sprikende.
Kort innføring i retorikk. Hva er retorikk? Bare retorikk? (Retorisk spørsmål...) Kunsten å overtale, overbevise En tverrfaglig teori om å skape, analysere.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Kunsten å overbevise Introduksjon til kapitlet om retorikk Barack Obama. Foto: Scanpix.
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
Kommunikasjon med demente. Verbal kommunikasjon God kommunikasjon med ein dement krev at du kjenner han – Kva gjorde han før? – Kva har han opplevd? –
Muntlig kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – hvordan du appellerer til mottakeren for å få fram ditt budskap og overbevise mottakeren. Greske.
| Muntlig kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vise åpenhet for andres argumentasjon og bruke relevante og saklige argumenter i diskusjoner bruke.
Drama som læring Noen tips til aktiviteter. Samvittighetens røster En elev personaliserer personen som har et dilemma, et problem eller etisk utfordring.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Kapittel 1 Retorikk og muntlig kommunikasjon. Mål Kjenne til og bruke prinsipper og begreper fra retorikken i arbeidet med å planlegge og utforme muntlige.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
| Formelle tekstar. Formelt språk vær sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Sjølvtillit - ta ordet!. Om sjølvtillit… Hald fast ved dine gode sider! Ikkje overfokuser det du er mindre fornøgd med. Det er menneskeleg at ein ikkje.
Retorikk. Retorikk – læren om talekunsten Utviklet seg fra Hellas ca 400 år før Kristus Ord får konsekvenser Taler kan føre til krig og fred. Bush- Stoltenberg.
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
”Gjenkjenne retoriske appellformer og måter å argumentere på”
| Samansette tekstar.
RETORIKK KUNSTEN Å OVERBEVISE.
Retorikk.
Retorikk.
Retorikk og muntlig kommunikasjon
RETORIKK.
Lesing i matematikkfaget
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Retorikk og muntlig kommunikasjon
Retorikk.
Retorikk og skriving.
| Munnleg kommunikasjon
| Samansette tekstar.
Kapittel 17 Tale og lytte Læreplanen seier at du skal kunne
Munnleg kommunikasjon
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Retorikk.
Kapittel 11 Retorikk Læreplanen seier at du skal kunne
Muntlig framføring Hovedmål/periodemål:
Kort om implementering
VOLDA VIDAREGÅANDE SKULE
Kapittel 14: Tale og lytte
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Munnleg kommunikasjon
Retorikk og muntlig kommunikasjon
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Kapittel 1 Retorikk og muntlig kommunikasjon.
Retoriske appellformer
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjøre greie for hovedsyn og argumentasjon
Sjølvbilete og sjølvtillit
Kapittel 5 Argumentasjon
Grunnleggande dugleikar og lesing av fag
Utskrift av presentasjonen:

| Munnleg kommunikasjon

Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke norskfaglege kunnskapar og omgrep i samtalar om tekst og språk bruke fagkunnskap og fagterminologi frå eige utdanningsprogram i samtalar, diskusjonar og presentasjonar om skule, samfunn og arbeidsliv kombinere auditive, skriftlege og visuelle uttrykksformer og bruke ulike digitale verktøy i presentasjonar bruke kunnskap om retoriske appellformer i presentasjonar meistre ulike roller i samtalar, diskusjonar, dramatiseringar og presentasjonar

Før du les Tenk deg at du skal halde ein presentasjon for klassen. Gruer du deg, eller er det heilt greitt? Dersom du gruer deg, kva trur du ville hjelpe mot nervøsiteten din? Set ned nokre punkt. Ta desse fram når du er ferdig med kapitlet, og sjå om dei tankane du gjorde deg, stemmer med råda du fekk i dette kapitlet.

Kommunikasjon communicare – gjere noko felles skriftleg og munnleg verbal og ikkje-verbal

Retorikk – læra om talekunsten Dei omgrepa vi bruker, kallar vi retoriske appellformer. Det dreier seg om å appellere til fornufta og kjenslene til tilhøyrarane.

Etos truverd, tillit talaren må ha truverd for at tilhøyrarane skal tru på bodskapen kunnskap og erfaring skaper truverd og tillit

Logos fornuft gjeld sjølve saksframstillinga du må framstille noko som sant eller sannsynleg gode argument, statistikk, fakta

Patos kjensler gjeld mottakaren, tilhøyraren når du skal prøve å påverke nokon og få merksemda deira, er det eit godt råd å spele på kjenslene deira. då kan du få dei til å reagere. negative ord, positive ord, døme som får fram kjensler – til dømes svoltne barn

Kairos samanhengen – konteksten det kan vere viktig å vite noko om tidspunktet for presentasjonen eller situasjonen han skal haldast i

Framføringa grundig førebuing tydeleg byrjing og slutt snakk høgt og tydeleg hjelpemiddel for å streke under bodskapen hugs kroppsspråket. sjå på tilhøyrarane ver ein god lyttar

Diskusjon og debatt demokrati er avhengig av at mange vågar å seie meininga si ver sakleg – ta ballen og ikkje spelaren lytt til argumenta og følg dei opp, du kan vere både einig og ueinig grunngi meiningane, ikkje berre kom med påstandar bruk kunnskapane dine