SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kurs for tillitsvalgte i VO Telemark
Advertisements

Arbeidstid skole Regionale kurs høsten 2012.
Lokale arbeidstidsavtaler
TEMADAG: LOKALE ARBEIDSTIDSAVTALER HØST KS Forhandling HANDLINGSROMMET I DET SENTRALE AVTALEVERKET.
På vei til ingeniør ? Eit tilpassa utdanningsløp, lokalt og for fagfolk Er det mulig ? Elisabeth og Turid.
Praktisk eksamen Vg2 – sensorskolering 31
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Lokal arbeidstidsavtale
Forsøksordning i barnehage Hmmm Hvordan gå fram for å inngå lokale forsøksordninger?
Arbeidstid på nettverksmøtet jan/feb 2011 Utdanningsforbundet Bergen.
Utdanningsforbundet Bergen
Hovedtariffavtalens bestemmelser om arbeidstid
Utdanningsforbundet Bergen
Først gjennomgå hovedelementene i den nye avtalen
Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet
SFS 2213 SFS 2213 er ”hoved-særavtalen” for skoleverket.
Intensjoner og mål for opplæringen
Endringer i ny arbeidstidsavtale
Undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring
Arbeidstidsavtalen SFS 2213
Økonomi Informasjon som grunnlag for uravstemning juni 2014 Kap 4b
UTDANNINGSVALG.
Tidsbruk i skule og barnehage Kva bruker vi arbeidstida vår til?
Bruk av data i kvalitetsarbeid
«Tidlig innsats» Spesialundervisning.
Viktigst seier for Udf Beholde fleksibilitet IKKE ble økt tilstedeværelse ”Ikke ett minutt mer”…. 
Tariff 2014 – Resultat etter streiken
Lokal arbeidstidsavtale
Tidsressurspott (Byrdefull ressurs).
Utdanningsforbundet Bergen Samling tillitsvalgte
Arbeidstid – Bakgrunn-status-fremtid AT-samling Utdanningsforbundet Bergen juni 2013.
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Arbeidstid SFS 2213 Modul 4 VGO
Medbestemmelse, rettigheter og plikter m.m.
Arbeidstid SFS 2201.
Arbeidstidsavtale SFS 2213
Alle lærerorganisasjonene har skrevet under avtalen.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
KS strategikonferanse februar 2015 Gjennomgang av debattheftet.
-> Rundskriv -> B-rundskriv 7/2014.
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Kåre Lilleholt Internasjonal gjeldssøking Våren 2012.
Drøftinger/Forhandlinger og Styringsrett/Uenighet Bergenskurset – ATG – September 2011 Asle Flatøy Utdanningsforbundet Bergen.
Aktuelt / open post Loen Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart.
Rammeplan for barnehagen. Nytt på nytt eller noko heilt anna? Loen mars 2006.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Innhold og mulig praktisering til beste for både skolen og ansatte
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Naaman Ein dag sa jenta til matmor si: «Om berre husbonden kunne koma til profeten i Samaria, skulle nok han fri han frå hudsjukdomen.» 2.Kongebok.
Kurs for valfunksjonærar Kyrkjevalet Innhald Velkomen til kurs! Nytt ved kyrkjevalet i 2015 Kursmateriell: Valhandbok Røysting på valtinget  Utstyr.
Arbeidstidsavtalen fra høsten 2014 Avtaleperiode – Innhold og mulig praktisering til beste for skolen og den ansatte Skolelderkonferansen.
Fra streik til tillitsbygging. Forhandlinger og brudd Arbeidstidsavtalen er en særavtale (SFS 2213). Varighet var fram til Forhandlingene med.
FAQ – sfs 2213 Problemstillingar vi har hatt inne det siste året, og korleis vi har løyst dei.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Særskilte tariffbestemmelser i KS for undervisningspersonalet i voksenopplæringen Voksenopplæring.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Utskrift av presentasjonen:

SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014

SFS 2213 Ny og gamal SFS2213: Gamal avtale er prolongert ut skulåret, gjeldande til 31.07.2015 Ny avtale gjeld frå 1.8.2015

Gamal og ny avtale Vi går gjennom innhaldet i den nye avtalen og legg vekt på endringane. Vi legg vekt på forhandling, partsemje versus drøfting Vi kommenterer korleis ny avtale påverkar tillitsvaldrolla – og prøver å gje nokre råd om korleis handtere prosessen. Ikkje bruk ressursar på å reforhandle noko som berre vil gjelde ut dette skuleåret. Bruk tida og ressursane på å få til gode prosessar og ein god lokal avtale frå neste skuleår, når den nye avtalen startar å gjelde.

Den gamle SFS 2213 gjeld t.o.m. dette skuleåret – til 31.07.2015 I denne avtalen er ALLE arbeidstidsavtalar lokale avtalar Lokal avtale er forhandla på kommune-/fylkeskommunenivå. Kan vere lik for heile kommunen, eller ulik for kvar skule. Den lokale avtalen kan – på eit eller fleire område – vere lik den sentrale avtalen Men det er ikkje slik at den sentrale avtalen gjeld dersom ein ikkje blir samd om ein lokal avtale; ingen sikring. Kor mange har pr. d.d. lokale avtalar som er identisk med sentral avtale? Kor mange har avtalar som skil seg tydeleg frå sentral avtale? Kor mange har ei praktisering som skil seg frå avtaleteksten?

Den gamle SFS2213 Tvistebestemmelsar ved usemje om lokal avtale: Usemje lokalt  bistandsforhandlingar Usemje etter bistandsforhandlingar  dei sentrale partane forhandlar Ved fastsett usemje  sentralt oppretta nemnd

Den nye SFS2213 Gjeld frå 1.8. 2015 Lokale avtalar på skulenivå Forhandlingsbestemmelse på skulenivå Sentrale bestemmelsar som fungerer som sikring Krav til partsemje for mange endringar

Drøfting Forhandling Partssemje Den nye SFS 2213 Tre sentrale omgrep: Kva legg de i dei tre omgrepa?

Den nye SFS2213

Den nye SFS2213 Arbeidsåret: Årsverket er 1687,5 timar (1650 for 60+) = inga endring Arbeidsåret si lengde blir fastsett etter forhandling på kommune-/fylkeskommunenivå med utgangspunkt i elevane sitt skuleår + 6 planleggingsdagar Kan ved partssemje på skulenivå avsette inntil 4 dagar til for-/etterarbeid, planlegging, evaluering, fagleg ajourføring

Den nye SFS2213 Arbeidstid på skulen: Skal fastsetjast ved partsemje på skulenivå Kan vere maksimalt 9 timar per dag og 37,5 timar per veke

Den nye SFS2213 Avtaleteksten gjev forslag til nokre modellar for organisering av arbeidstida på skulen. Modellane er IKKJE bindane.Ein kan bruke dei som utgangspunkt – eller gjere det heilt annleis.

Den nye SFS2213 Tvistebestemmelsen for arbeidstid på skulen: Ved usemje om fastsetting av arbeidstid på skulenivå  tvisten vert sendt til lokale partar på kommune-/fylkeskommunenivå Ved usemje der  den løysinga med minst omfang av arbeidstid på skulen gjeld, men likevel ikkje lågare arbeidstid på skulen enn minsteløysinga i «eksempeltabellen»: altså sikring mot meir arbeidstid på skulen enn etter dagens sentrale avtale.

Den nye SFS2213 Oversikt/plan: Oversikt over arbeidstid kvar dag med start-/slutttidspunkt Kan endrast med 2 veke varsel Skal innehalde undervisningstid og planlagde møte Undervisningstid jf. årsrammer for undervisning. Desse er uendra. Kan endrast ved partssemje. Matpause reknast innanfor arbeidstida på skulen Inga endring i kva som utløyser overtid eller korleis den skal godtgjerast

Den nye SFS2213 Andre arbeidsoppgåver Undervisningstida kan etter avtale reduserast for å gjere andre oppgåver knytt til undervisninga Arbeidstid utanfor skulen blir då redusert med same prosentdel som undervisningstida er redusert = proposjonalitet i kvar ein hentar tida frå i staden for trinnvis innslag som i den gamle SFS2213 Gjeld ikkje kontaktlærar, tidsressurspott og livsfasetiltak

Den nye SFS2213 Livsfasetiltak Nyutdanna nytilsette får redusert undervisning med inntil 6% første yrkesår Rett til inntil 6% redusert undervisning frå skulestart det kalenderåret ein fyller 57 år Rett til inntil 12,5% redusert undervisning frå skulestart det kalenderåret ein fyller 60 år Frigjort tid disponerast til for- og etterarbeid og fagleg ajourføring, dersom ein ikkje er samde om noko anna Overgongsordning for lærarar født i 1962 eller tidlegare Merk: Berre skrive i avtalen for 60 +

Den nye SFS2213 Tidsressursar Ingen store endringar, berre omorganisering i korleis det er skrive slik at det er sortert på skuleslag Tidsressurspott Kontaktlærar Kontaktlærar for elevråd Rådgjevarar Vaksenopplæring NB! Merk likevel endringa i ordlyd for tidsressurspotten – tidlegare «lette i den einskilde lærar/leiar sin arbeidssituasjon» – no UNDERVISNINGSSITUASJON.

Den nye SFS2213 Skuleleiarar Årsverk 1687,5 timar med arbeidstid på 37,5 timar per veke i 45 veke Stilling delt mellom undervisning og leiing – undervisninga skal ligge i den ordinære arbeidstida Årsverket kan komprimerast etter avtale

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar De har nesten eit år til ny SFS2213 trer i kraft Bruk tida til å få til gode prosessar lokalt med rektor med medlemmane Ver i forkant. De treng/bør ikkje vente på at rektor legg fram eit forslag de skal godta eller avvise. Kor mange har diskutert med rektor korleis de skal legge opp arbeidet med ny lokal arbeidstidsavtale?

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar Kva ynskjer vi å få gjort? Kva treng vi tid til? Kva brukar vi tid på no som ikkje er naudsynt? Kva måte å jobbe på fungerer best for elevane våre? Start med kva ein vil med arbeidstida og sjå om korleis arbeidstida skal organiserast kan kome som konsekvens av det. Sikringa ligg i botn  det må vere rom for å tenke høgt

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar Forhandlingsbestemmelse på skulenivå  gjer noko med tillitsvaldrolla og ansvaret Når du gjer ein avtale med rektor må du kunne stå inne for den Ein avtale må ha legitimitet blant medlemmane Korleis vil de legge opp prosessen? Korleis er rolla dykkar annleis når de forhandlar enn når de drøftar? Kva utfordringar ser de med å få dette ansvaret?

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar Forhandlingane: Likeverdige partar Ver (litt) formelle Respekter spelereglane og vis god forhandlingsskikk – det som skjer i forhandlingsrommet, blir i forhandlingsrommet Skriftleggjer – og hugs at resultatet skal vere forståeleg og klart uavhengig av personar; inneforstått og lese mellom linjene fordi vi veit kva vi snakka om og meinte fungerer dårleg

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar Kva hjelp kan de forvente? Bruk HTV i kommunen Fylkesslaget kan gje råd og rettleiing. Bruk oss til dei vanskelege sakene/problemstillingane På storkurset i mars kjem vi attende til: råd og rettleiing til dei meir formelle sidene, t.d. korleis skrive ein avtaletekst korleis handtere ulike meiningar blant medlemmane Tenk likevel alt no gjennom: Korleis vil de handtere «den vanskelege kollegaen»? Korleis vil de handtere det med ein klubb som deler seg i to – eit lite fleirtal, eit stort mindretal?

Arbeid med lokale arbeidstidsavtalar Den lokale arbeidstidsavtalen skal gjere det betre både for elevane og undervisningspersonalet De gjer ikkje avtalar for å hjelpe kommunen å spare pengar. Avtalen skal ikkje medføre redusert ressursbruk i skulen. Det er ingen som MÅ godta ein lokal avtale som gjev dårlegare arbeidstilhøve. Start i tide og kom i land i god tid før siste skuledag i vår.