Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger 1 Litt om merverdiavgift.
”Til Start” Treningsprogram for unghest
Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
Lunner Skolefaglig rådgiver Velkommen til UNGDOMSRÅD!
LOfavør-forsikringene
Del 2: Personlig økonomi.
Eksamensoppmelding for elever og privatister
• TRANSPORT • ENTREPRENØR • INDUSTRI Det brukervennlige vedlikeholds system for • VERKSTED.
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Erfaringer med studiearbeid Nord Trøndelag Anne-Lise R. Arntsen april 2004.
Velkommen som spiller i aksjespillet.
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Advokatforsikring som ny fordel for medlemmer av Industri Energi Først ute igjen!
Gjenbruk – mer bruk – lengre bruk…
Medlemsmøte i OOBF Tirsdag 25. februar 2014.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
SAS er stolt støttestpiller til norsk fotball
Verkstedet som ”bank og pengeinnkrever”
Muzzafer Marvati Brukermanualer Service og vedlikehold.
Norges Bilbransjeforbund ”Samhandling mellom forsikrings- og bilbransjen for samfunnsansvar” Skade- og lakk konferanse Gardermoen 22. mars 2011.
Rådgiversamling januar 2011 Fag –og yrkesopplæring.
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Arbeidsløs.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Case mellomstor bedrift
Kontakter i Gmail •De første e-postadresser som elevene skal bruke på kurset, bør legges inn i kontaktlisten i Gmail før kurset starter. •Da slipper eleven.
v/adm.direktør Stig Morten Nilsen
Eksempel på å løse en rettstvist
Som medlem i BBF vil du nyte godt av attraktive medlemsfordeler som en rekke innkjøpsavtaler med gunstige besparelser.
Dine penger= din fremtid
Løper og trener utviklingsplan for Agder og Rogaland Skikrets Alpin komiteen 2009/2010.
Del 2: Personlig økonomi.
Informasjonsmøte – nytt personell MMB/NORDEL 6 august 2003.
Om autorisasjonsordningen 1. Autorisasjonsordningen for finansielle rådgivere (AFR) AFR ble etablert 1. januar AFR er en nasjonal autorisasjonsordning.
YRKESSKADE/YRKESSYKDOM
Kom, bli med på en annerledes dugnad!. Skedsmo Fotball er med på Norges raskeste idrettsdugnad! Bli med du også – be om et uforpliktende forsikringstilbud.
Avslutningsseminar pilotprosjekt 2014 Prosjektets erfaringer sett fra finansnæringen = Forsikring Kari Mørk (aktuar) fra Finans Norge.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Flytting til utlandet Særavtale om økonomiske vilkår for personell som tjenestegjør ved stasjoner og NATO-staber i utlandet Vedlegg 5, pkt 4.
Skriveprosessen – …fra tanke i hodet til tekst i skriveboka…
Medlemskap i folketrygden ved opphold i utlandet
Naturskader og tap i landbruket Møte Bollerud Grendehus.
Salgsargumenter- Eierskifteforsikring
”Hva betyr det logistikk- og produksjonsmessig å ha Toyota som kunde?” Et eksempel på verdikjedestyring og kommunikasjon med verdens ledende bilprodusent.
Hva er hovedproblemstillingen?
SKADE/LAKK KONFERANSEN 12 MARS 2015
SCANNERBONUSER. Scanneroperatørbonus Bonus for første scanning: €10 En bonus p å €10 betales til scannerleietaker når en kunde scannes for første gang.
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Norsk Finansbarometer 2016 © TNS Norsk Finansbarometer 2016.
Norsk Finansbarometer 2016 © TNS Norsk Finansbarometer 2016.
Hva koster egentlig en bulk? Trafikksikkerhetskonferansen 2016.
Medlemskap, lisens og forsikring i NLF
Medlemskap, lisens og forsikring i NLF
Norsk Finansbarometer 2016
Medlemskap, lisens og forsikring i NLF
Om Norsk Finansbarometer 2014
Forsikringer 2018.
Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Lillohøyden Garasjen/utenomhus Årsmøtet 22. mai 2019 Facebook
Utskrift av presentasjonen:

Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!

Innhold Beskrivelse av Castrol Professional Warranty Materiell samt innhold i startpakken Priseksempel Innmelding av ny kunde Innmelding av skade Bruktbilkonsept!

3 Castrol Professional Warranty Øk kundelojaliteten i den eldre bilparken! Markedets beste motor- og bergingsgaranti! Fem års kommunikasjon pr. brev med deres kunde er inkludert! –Kan tegnes for biler som er maks. 6 år/maks. kilometerstand km –Gjelder i fem år, ubegrenset kjørelengde –Omfatter alle deler i motoren som kommer i kontakt med oljen –Garantien gjelder i hele EU samt i Norge og Sveits –Vakttelefon 24 timer i døgnet året rundt –Garantien dekker egenandelen ved motorskade –Samme servicevilkår som bilprodusenten –Garantien dekker egenandelen ved berging

4 Materiell samt innhold i startpakken Postkort (A5) for deres eget personell som informasjon! Postkort (A5) for kundene i kundemottaket! Plansje som kan settes opp i kundemottaket/bilhallen! Matte som kan ligge på disken i kundemottaket! Klistremerke til serviceboken Alt materiell samles i en startpakke som automatisk sendes pr. post når man har meldt seg på!

5 Postkort forside

6 Kundepostkort bakside

7 Forhandler- postkort bakside

8 Plansje

9 Musematte

10 Generelt priseksempel Dere selger én stk. 1L for ”290” NOK inkl. mva. til kunden! Kunden får da Castrol Professional Warranty på kjøpet! Dere betaler Castrol 150 NOK for hver forsikring – forhandlere faktureres månedsvis Dere betaler Castrols normalpris for 1L-flasken! ”290”,- - mva = ”232”,- -150,- = ”82” - ”105",- = -”23",- pr. kunde! Dvs. dere har en nettokostnad på ”23” NOK pr. kunde!

11 Innmelding av ny kunde! Brevutsendelse! Gå inn på hjemmesiden Skriv inn registreringsnummer, bilmerke,bilmodell,årsmodell samt eierens navn og adresse i innmeldingsdelen. Systemet sender automatisk et garantibevis til bilens registerte eier Deretter sendes det automatisk ut brev hver 11. måned til kundens adresse som minner vedkommende på at det er på tide med service! Kunden henvises til verkstedet som har tegnet forsikringen!

12 Innmelding av skade! Kunden melder skaden på den aktuelle vakttelefonen, som er åpen 24 timer i døgnet! Ved berging skal kunden i første rekke kontakte sitt aktuelle forsikringsselskap for så å få dekket egenandelen i ettertid! Dersom kunden ikke får dekket bergingen av sin forsikring, må han/hun kontakte vakttelefonen som ved en skade, og får da en erstatning på maks. 1200,- som kan utnyttes opptil tre ganger i løpet av de siste fem årene! I forbindelse med skade skal kunden kunne dokumentere at service er utført på autorisert verksted!

13 Bruktbilkonsept! God mulighet til også å innlemme bilsalget! Fem års motor- og bergingsgaranti på alle bruktbiler! Priseksempel som skal brukes: Dere betaler 150 NOK for forsikringen og deretter ”105”,- for 1L-flasken, dvs. totalt ”255”,- ekskl. mva. Denne kostnaden kan da tas med i beregningen fra begynnelsen av! Samtidig får dere en mulighet til å beholde kunden i deres eget verksted i og med at dere lar garantien være inkludert når dere selger bruktbilen!