Den digitale dimensjonen i kroppsøving Analyse av Kunnskapsløftet, læreplan kroppsøving
Hovedområde i faget Årssteg Hovudområde 1.–4. Aktivitet i ulike rørslemiljø 5. –7. Idrettsaktivitet og dans Friluftsliv 8.-10. Idrett og dans Aktivitet og livsstil Vg1-Vg3 Trening og livsstil (Kunnskapsløftet, s.152)
Den digitale dimensjonen i kroppsøving er: Lite vektlagt Lite fagspesifikk Nemnt kun to gongar i læreplanen
Grunnleggjande ferdigheiter i faget Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne skrive Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verktøy
”Å kunne bruke digitale verktøy i kroppsøving er viktig når ein skal hente inn informasjon for å planleggje aktivitetar, dokumentere og rapportere” (Kunnskapsløftet s.153).
Digital dimensjon nemnt to gongar: Friluftsliv etter 7.årssteg: ”Planleggje og gjennomføre overnattingsturar, eventuelt ved hjelp av digitale verktøy” Aktivitet og livsstil etter 10.årssteg: ”Planleggje, gjennomføre og vurdere eigentrening over ein periode, og nytte digitale reiskapar i arbeidet.
Digitale verktøy som hjelpemiddel Hente informasjon Planleggje aktivitetar Dokumentere Rapportere Vurdere
”Digitale ord” i læreplanar LK06 Digital Verktøy IKT Informasjonsteknologi Datamaskin PC Internett Data Digitale verktøy 2 Teknologiske verktøy
”Digitale ord”
Oppsummering Lite fokus på digitale verktøy Det som står er generelt Fokus på digitale verktøy som hjelpemiddel Lite spesifikt Nøkkelord: innhenting av info, planleggje, dokumentere, rapportere, vurdere