Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Tilpasse spørringer i RT Kolonnetilpassninger Egne spørringer Legge spørring til forside Legge spørring til Dashboard.
Økonomisystemet som setter
Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Jara NetBusiness 7.0 Release 14. mars 2005
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Thomas Thomassen 18. November.2004 Du går videre i presentasjonen ved å trykke tasten Page Down. Du avslutter presentasjonen ved å trykke Esc-tasten.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
Versjon 16 Innkjøp og Tidsskrift. Start Innkjøpsmodulen •Modullinjen er flyttet nederst til høyre.
BraWeb Bestilling.
Generelt om Jara NetBusiness
Jara NetBusiness Ny release Introduksjon Denne presentasjonen går gjennom endringer i Jara NetBusiness, 28. april Det forutsettes at.
Brukerveiledning for gruppeledere
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Rapport Senter ERP – CRM - HRM. Bruker: Hvilken bruker er pålogget. Hvilken tilgangsrettigheter har bruker. Hvilken rapporter har bruker tilgang til.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
VEILEDNING FOR OPPMELDING TIL ORDINÆR EKSAMEN
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
Bruke Gmail 3a Gmail er et e-postprogram.
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Jara NetBusiness Endringer og nyheter
Kontakter i Gmail •De første e-postadresser som elevene skal bruke på kurset, bør legges inn i kontaktlisten i Gmail før kurset starter. •Da slipper eleven.
Sende e-postmelding videre
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
Versjon 16 Katalog og Eksemplar. Start Katalogmodulen •Modullinjen er flyttet nederst til høyre.
: Elektronisk post Hva er elektronisk post
Unio Min side Oppdatering av e-post og mobil
Gå til ditt dokument som ligger under arbeid (dokumentet har da status R for reservert) og klikk på fanen Rettigheter. Velg deretter Ny rettighet.
+ Wiki i klassen Tonje Hilde Giæver og Louise Mifsud TOS IKT1.
Opplæring: Hvite Sider Søk i og bruk av Hvite Sider DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Her skal elevene logge inn.
Presentasjon av ROS PP Trykk pil for neste bilde.
Bibits kundesenter 1. november 2007 Øystein Reiersen.
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Jara NetBusiness 7.2 Ny versjon 13. juni Innhold Denne presentasjonen viser nyheter og endringer i Jara NetBusiness 7.2 som blir lansert 13. juni.
Side 1 © Senter for statlig økonomistyring© Senter for statlig økonomistyring |Selvbetjening og arbeidsflyt Tillegg for ledere.
Invoices.
Veiledning for innsending av Ferdigmelding på Egenmontasje Telelosji
Andre funksjoner. Her kommer en beskrivelse av søkefunksjoner, knapper og annen funksjonalitet. 2.
Assets. 2 Asset modulen in Jara NetBusiness Denne modulen gir deg ―Oversikt over produktportefølje ―Muligheten til å midlertidig endre spesifikasjonen.
Quotes (forespørsler)
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Opplæring i BasWare ThinClient --- Elektronisk fakturabehandling
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Termbaser Lars Nygaard. Termbaser Database over begreper Innhold –Definisjoner –Oversettelser –Leksikalske relasjoner –Eksempler.
1 Registrere deg med brukerkonto (engangsjobb) Skal du få tilgang til kurs, må du først etablere en brukerkonto. Klikk på ”Registrer deg”
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Hvordan opprette en aktivitet, sende mail om den til medlemmer, og ta ut deltakerliste PMI Norway Chapter Veiledning utarbeidet av Irene Tanke Versjon.
ArrangeIT Webbasert system for å håndtere påmelding og fakturering ved ulike typer arrangementer.
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Registrering av testresultater Trinnene i prosessen Logg deg inn på Admin-sidene Opprett en ny test Legg til testresultater Registrer.
Forprosjekt – nytt skoleadministrativt system Vedlegg 6 – Prosessbeskrivelse Aktivitetsskolen.
Veiledning for innsending av Ferdigmelding på Egenmontasje Telelosji
eSG – Send innrapportering elektronisk
Support og tilbakemelding
Opplæring SAP Portalen
ØKONOMIFORUM 12. DESEMBER 2017
Registrere økter Driftslogg SjåførApp
Bruk av elektroniske meldinger i Gerica i samhandling med sykehuset
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Utskrift av presentasjonen:

Service Requests

2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende henvendelser •Ved å benytte Service Requests oppnår du ―Raskere kommunikasjon til riktig avdeling ―Dokumentasjon av saken i ettertid •Derfor: Bruk Service Requests i stedet for mail eller telefon

3 Kommentar: Åpne modulen Service Requsts

4 Kommentar: Klikk på ”New” for å opprette en ny Service Request (henvendelse). "Channel” feltet viser hvilken kanal entiteten ble opprettet fra (B2B, Jara NetBusiness, Telefon, Fax, E-post etc.).

5 Kommentar: Data om ditt firma og deg som er pålogget kommer opp automatisk, sjekk at dataene er riktige.

6 Kommentar: Velg Area (saksområde) ut fra hva du skal sende henvendelse om.

7 Service Requsts – Area (saksområde) • Du velger Area avhengig av sakstype: ― Leveranse – blir rutet til Kundeservice ― Brukeradministrasjon – for å opprette / endre brukertilganger ― Jara Support Servicetorget – for å avklare problemer / melde feil til Jara Support ― Eskalering – blir rutet til Service Manager ― Faktura – blir rutet til Billingavdelingen ― Forespørsler – blir rutet til Salgsstøtte ― SLA kompensasjonskrav – blir rutet til saksbehandler ― Annet – saker som ikke dekkes av andre Area, blir rutet til Service Manager

8 Kommentar: Velg deretter Sub-Area (kan være for eksempel produktgruppe).

9 Kommentar: Skriv inn egen referanse i Customer Ref # feltet, og beskriv kortfattet hva saken gjelder i Description-feltet.

10 Etter at en Service Request er registrert: •Følg med på status: ―In Process betyr at saken er under behandling ―Ønsker du selv å avslutte saken, endrer du status til Customer Closed ―Status Incompleted betyr at noe mangler. Hva som mangler fremgår i Description feltet. Når du har oppdatert Requesten, endrer du selv status til Customer Updated ―Completed betyr at saken er ferdig behandlet – du kan lese svar på requesten i Description feltet og evt. på vedlegg under Attachments ―Du kan motta mail ved statusendringene Incompleted og Completed forutsatt at mailadresse er registrert av deg i Account/Contacts modulen i Group kolonnen.

11 Service Requests knyttet til Orders, Quotes, Invoice og Trouble Tickets •I Jara Netbusiness er det mulig å knytte Service Requests til ―Orders ―Quotes ―Invoice ―Trouble Ticket •Egne underappleter er laget for å legge inn Service Request dirrekte fra Orders-, Quote- og Invoice-modulen •For Trouble Tickets er det en egen knapp Create Service Request som tar deg dirrekte til Service Request modulen •I Service Requests bildet er Quote-, Ordre- og Invoicenummer lagt til i listen slik at man kan se om Service Requesten er knyttet til en spesifikk Quote, Ordre eller Invoice •Opprettes det en henvendelse dirrekte fra Service Request modulen, anbefales det at referansen til Ordren, Quoten, Trouble Tickets eller Invoice legges inn i respektive felt. •Opprettes det en Service Request dirrekte fra Service Request modulen og Area settes lik Faktura, vil feltet ”Invoice#” være obligatorisk å legge inn. Det anbefales at henvendelser relatert til en bestent Orders, Quotes, Invoice eller Trouble Tickets, opprette fra den enkelte modul. Service Requesten vil da bli ”knyttet” opp mot referansen til den enkelte Orders Quote etc.

12 Kommentar: Tilgang til Service Request fra Quotes modulen

13 Kommentar: Tilgang til Service Request fra Ordre modulen

14 Kommentar: Tilgang til Service Request fra Invoice modulen

15 Kommentar: Tilgang til Service Request fra Trouble Tickets modulen

Kommentar: På underappleten ”Service Request List” på Trouble Tickets modulen kan du få listet opp alle Service Requester som er opprettet fra Trouble Tickets modulen

17 Kommentar: I Service Requests modulen kan man se om saken er knyttet til en Ordre, Quote, Invoice eller Trouble Tickets. Dersom man vil se detaljer om Ordren, Quoten, Invoicen eller Trouble Tickets kan man bruke hyperlinkene som tar deg til de respektive moduler.