Google Confidential and Proprietary 1 1 Hva kan Google fortelle deg om kundene dine? Siri G. Børsum Industry Leader Google Norway Hva kan Google fortelle.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Hvor stor er en fisk? Yggdrasil Hvor stor er en fisk?  Vanlige kundetyper og prosjekter  Faktorer som påvirker.
Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
© 2006 IFS AB. All rights reserved.
Litt mer om PRIMTALL.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Grafisk design Visuell kommunikasjon
BankID i Vital Forsikring ASA
MedieTrender – med fokus på sosiale medier EnergiNorges Markedskonferanse Knut-Arne Futsæter
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Tekster til kapittel 2.
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Hobro februar 2010 Kurs om elektrokjemisk tæring
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Sentrum og byutvikling: balansens dilemma
Seksjon psykoser, sykehuset Levanger
Trådløs telefon 7921G Nye Menyer
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Kapittel 4 oppgave i Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Kapittel 1 oppgave b Sett inn adjektivene i riktig form
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
11 IKT-baserte læremidler Arne Ketil Eidsvik Avd. for lærerutdanning.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
Malverk intern produktopplæring
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Andre funksjoner. Her kommer en beskrivelse av søkefunksjoner, knapper og annen funksjonalitet. 2.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Bayeux-teppet 01 Romansk
Åpne en luke hver dag og få en gave
Kostratall for tjenester Overhalla kommune Av seniorrådgiver Helge Holthe Kristiansund
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
Samdata 2012 Somatikk.
Avlevering i praksis KDRS-samling
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer
Samhandling og informasjon Kunnskaps- utvikling og refleksjon Menings- danning og over- talelse Skrive- kompetanser Handlinger og formål Kunn- skaps- lagring.
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Sett inn riktig form av adjektivene, med artikkel hvis nødvendig
Dagligbankundersøkelsen 2014
Thon Hotel Backlund, Levanger
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Tidsregistrering v/HiST DATAGRUNNLAG: Evaluering av HiST; en spørreskjemaundersøkelse blant Forskerforbundets medlemmer høsten 2009 v/HiST.
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
1 PEDAGOGISK BRUK AV DIGITALT VERKTØY I UNDERVISNINGEN.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Kampanje uke SMART Bedrift Internal /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Basisgrupper en nær professoren-opplevelse Knut Kaasen Nordisk institutt for sjørett Det juridiske fakultet Knut Kaasen 1.
Utskrift av presentasjonen:

Google Confidential and Proprietary 1 1 Hva kan Google fortelle deg om kundene dine? Siri G. Børsum Industry Leader Google Norway Hva kan Google fortelle deg om kundene dine? Siri G. Børsum Industry Leader Google Norway

Google Confidential and Proprietary 2 2 Organisere all verdens informasjon og gjøre det universielt tilgjenglig og så brukervennelig som mulig.

Google Confidential and Proprietary Brukerne kommer først ikke pengene.

Google Confidential and Proprietary 4 4

5 5 5 Verdens største reisebyrå….. Primærenhet blir mobiltlf Alt og alle er på nett E-handel blir handel 2mrd blir 5mrd

Google Confidential and Proprietary 6 6 Hver måned gjøres det flere søk på « Hotell Oslo / Hotel Oslo » enn « John Arne Riise og resten av det norske fotballandslaget »

Google Confidential and Proprietary 7 7 Zell am See

Google Confidential and Proprietary 8 8 Søk etter Hotel Norway i verden www.

Google Confidential and Proprietary 9 9 Booking.com

Google Confidential and Proprietary 10 Google Confidential and Proprietary 10 Google confidential Myten om the Four Minute Mile Google Confidential and Proprietary10

Google Confidential and Proprietary 11 Google Confidential and Proprietary 11 Den tradisjonelle salgsstrategien – myten? Stimulus Second Moment of Truth First Moment of Truth Stimulus

Google Confidential and Proprietary 12 Google Confidential and Proprietary 12 The Zero Moment of Truth = Salgsstrategi = Innovasjon First Moment of Truth Second Moment of Truth Stimulus Which becomes the next person’s ZMOT

Google Confidential and Proprietary 13 Google Confidential and Proprietary Finn din bedrifts ZMOT Gi noen ansvaret [Your Brand]Search [Your Brand] ReviewSearch Best [Your Category]Search Svar på det gjestene dine spør om 67% av alle nordmenn har en smarttelefon Optimaliser for mobil

Google Confidential and Proprietary 14 Google Confidential and Proprietary Ta avgjørelser basert på innsikt Optimaliser Sosialt Ikke glem video Del kunnskap, visjon og resultater

Google Confidential and Proprietary 15 Google Confidential and Proprietary 15 ?

Google Confidential and Proprietary 16 Google Confidential and Proprietary 16 Start med et søk!

Google Confidential and Proprietary 17 Google Confidential and Proprietary 17

Google Confidential and Proprietary 18 Google Confidential and Proprietary 18

Google Confidential and Proprietary 19 Google Confidential and Proprietary 19 Siste blogginnlegg fra området

Google Confidential and Proprietary 20 Google Confidential and Proprietary 20 Relaterte søk

Google Confidential and Proprietary 21 Google Confidential and Proprietary 21

Google Confidential and Proprietary 22 Google Confidential and Proprietary 22 Hafjell

Google Confidential and Proprietary 23 Google Confidential and Proprietary 23 Hafjell vs Kvitfjell

Google Confidential and Proprietary 24 Google Confidential and Proprietary 24 Hafjell vs Kvitfjell vs Hemsedal

Google Confidential and Proprietary 25 Google Confidential and Proprietary 25

Google Confidential and Proprietary 26 Google Confidential and Proprietary 26 Finn ut hvor mange som faktisk søker etter det du har å tilby – Google’s Keyword tool

Google Confidential and Proprietary 27 Google Confidential and Proprietary 27 Og hva annet de søker på

Google Confidential and Proprietary 28 Google Confidential and Proprietary 28 Hvor stort er potensialet og hvor kommer søkene fra ?

Google Confidential and Proprietary 29 Google Confidential and Proprietary 29 Consumerbarometer.eu

Google Confidential and Proprietary 30 Google Confidential and Proprietary 30 England vs Russland – kjøp av reise

Google Confidential and Proprietary 31 Google Confidential and Proprietary 31

Google Confidential and Proprietary 32 Google Confidential and Proprietary 32 Google Analytics •To organize your website visits’ information and make it universally accessible and useful within your entire organisation 32

Google Confidential and Proprietary 33 Google Confidential and Proprietary 33 Think with Google 33

Google Confidential and Proprietary 34 Google Confidential and Proprietary 34 TV Direct Mail Radio Catalogs Print Outdoor Word of Mouth Mobile Online Display Blogs Website Search Rich Media Google er som et lim

Google Confidential and Proprietary 35 Google Confidential and Proprietary 35 Takk for meg