Er du fornøyd med smaken på drikkevannet? •GVD har samme gjennomsnitt som resten av landet, de aller fleste brukerne er meget fornøyde med smaken.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
OM – AV –FOR MANGFOLDIGE MUSEUMSBRUKERE KUNNSKAP OM – MEDVIRKNING AV – FORMIDLING FOR MANGFOLDIGE BRUKERE 2 fokusgrupper 1 med studenter 1 med lærere (kort-kort.
Advertisements

Tillit til myndighetene og til vannet Laura Terragni SIFO Statens institutt for forbruksforskning OPPDRAGSRAPPORT 1/2008.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
- Et samtaleverktøy for styrking av sosial og emosjonell kompetanse
Befolkningsundersøkelse – energimerking av boliger Juni 2011.
Christina Ødegård sin lærlings tid
ASVL Fagkonferanse Hotell Bristol Oslo 20. – 21. oktober 2010 Læringsrommet – individuell kompetanseutvikling gjennom nettstudier og støtte i lokal attføringsbedrift.
Kapittel 28 Norgeskartet
Kristin Aamodt Støylen, DK Søre Sunnmøre
Industribachelor – Y-vei
Jesus – kilden til glede
BEREDSKAP NØDVANNFORSYNING
REKRUTTERING • COACHING • SKREDDERSYDDE LØSNINGER • KURS Personlig utvikling - Team bygging - Samarbeids relasjoner - Samarbeide leder/sekretær.
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
Sivilingeniør Arild Moen, daglig leder GVD Juleseminar 2012, Nytt siden sist.
Undertekst Med en ekstra linje.
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
Hva hører du når du lytter? Hvem blir du når du svarer?
Brukerundersøkelse Hjemmetjenesten Oslo kommune – Helseetaten, november 2012 Grafikkrapport – Hjemmetjenesten totalt.
Individuell bevisstgjøring Dine styrker – slik andre ser dem
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
SFO I hvor stor grad er du fornøyd med : trivselen til barnet ditt? 4,8 tryggheten til barnet ditt? 4,7 4,64,7 personalets omsorg.
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
Drikkevannsaken: en viktig test for myndighetene Hvordan vurderte Oslos innbyggere offentlige myndigheters håndtering av saken? Og, i etterkant av ”drikkevannsaken”:
Handlingsplan for VA i Svelvik kommune
Godt Vann Drammensregionen (GVD)
Bakgrunn Det er tredje gangen MMI har gjennomført undersøkelsen i Hamar kommune. Undersøkelsen er nå noe forkortet. I hovedsak lik tidligere års. MMI.
Hva er det vi har behov for å få hjelp til av spesialisthelsetjenesten? Av Per Willy Ormestad, Sosionom m/spesialkompetanse i sosialt arbeid på rusfeltet.
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
INF 1500; introduksjon til design, bruk og interaksjon
Er uglen smart? Vi har forsket litt og her er svarene.
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
Visste du at de som fremstår som virkelige sterke , i virkeligheten er de mest svake og følsomme? Visste du at de som bruker sin tid på at beskytte andre,
”Justert organisasjon” Økonomiplanseminar 8.mars 2006 Inger Marie Bakken.
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
m arkedsføringshuset Birkebeinerrennet 1 Evaluering StafettBirken 2010.
Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
Foreldre- undersøkelse 2011 BARNEHAGE. Det var 52% som svarte på undersøkelsen! Grafen under viser snittet på hvert spørsmål, i en skala fra 1-6 hvor:
Aust-Agder fylkeskommune Tannhelsetjenesten Bergen april 2008 ”Den gode tannklinikken” Tanker om organisering av tannhelse- tjenesten, i dag og.
Brukerundersøkelse VA 2010 ms1 Resultater fra brukerundersøkelser om vann og avløp i Bergen Gjennomført i tidsrommet 1994 – 2010 Brukerundersøkelse 2010.
Brukermedvirkning i norske kommuner hovedfunn
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
Evaluering av sesongen 2009/2010 Holeværingen langrenn For styret: Ida Rosenvinge, mai 2010.
Reisetall og kundetilfredshet 2014
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Drivhuseffekten Krisemaksimering eller naturlig prosess?
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten.
Veiledningsprosjektet Anne Eilen Temte rådgiver Helse- og sosialavdelingen Fylkesmannen i Østfold.
Ungdata-undersøkelsen i Hareid 2013 Svarfordeling FAKTA OM UNDERSØKELSEN: Tidspunkt: Uke 42 – 43 Klassetrinn: 8. – 10. klasse Antall: 176 Svarprosent:
Norsk Finansbarometer 2016 © TNS Norsk Finansbarometer 2016.
Kjennskap til etablering av «Innbyggerservice» og inntrykk av informasjon fra kommunen generelt Bergen omnibus Januar 2017.
UNG DATA – TYRIFJORD VGS
Personbrukerundersøkelse 2017
Norsk Finansbarometer 2016
Driftsoptimalisering
Evaluering Regionstinget i SørVest 2010
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Åsane
Brukermedvirkning i norske kommuner hovedfunn
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Ytrebygda
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Bergenhus
Undersøkelse blant synshemmede For Norges Blindeforbund
Fremtid Hva tror der jenta drømmer om? Hvis det er noe som kan skje snart, hva tror dere hun drømmer om da? Hvis det er noe som skal skje i fremtiden,
Bruker- og pårørendeundersøkelsen 2018
Emilios jobb som assistent
Evaluering av «MUSIT Ny IT-arkitektur»
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
Utskrift av presentasjonen:

Er du fornøyd med smaken på drikkevannet? •GVD har samme gjennomsnitt som resten av landet, de aller fleste brukerne er meget fornøyde med smaken

Er du fornøyd med temperaturen på drikkevannet? •GVD har samme gjennomsnitt som resten av landet, de aller fleste brukerne er meget fornøyde med temeparturen

Er du fornøyd med klarheten på drikkevannet? •GVD har samme gjennomsnitt som resten av landet, de aller fleste brukerne er meget fornøyde med klarheten

Er du fornøyd med vanntrykket? •GVD har nesten like høyt snitt som resten av landet, de aller fleste brukerne er meget fornøyde med vanntrykket •Begge i Svelvik, Sætre/Verpen og nedre eiker har en del misfornøyde •Klokkarstua har mange fornøyde

Er du fornøyd med renheten på vannet i elver, innsjøer og fjorder i kommunen? •GVD’s brukere er mindre fornøyde enn resten av landet på natur. •Verpen, Urvann og Røyken har minst fornøyde brukere

Er du fornøyd med hvordan avløpssystemet fungerer? •GVD’s brukere er mindre fornøyde enn resten av landet med hvordan avløpssystemet fungerer.

Er du villig til å betale ekstra for å få sikker vannforsyning, renere vassdrag og fjorder i framtiden •GVD’s brukere er mindre villige enn andre til å betale mer for bedre tjenester. •Nesbygda er minst interesert

Opplever du at vann- og avløpstjenesten leverer det de skal? •Brukerne opplever at vann- og avløp levere i GVD’s område som i resten av landet. •Nesbygda’s brukere er minst fornøyde

Har du tillitt til vann- og avløpstjenesten? •Tilliten er omtrent lik i GVD’s område som landet totalt •Nesbygda’s brukere har minst tillit

Tror du at kommunen greier å forsyne deg med godt vann i fremtiden? •GVD’s brukere har noe mindre tiltro enn resten av landet til forsyning av godt vann i fremtiden

Er du fornøyd med servicen du fikk? •Snittet i GVD er litt bedre enn for landet totalt på servicen brukerne får når de henvender seg •Eikern har mange positive •Lier har en del som ikke er fornyde

Er du fornøyd med håndteringen av henvendelsen din? •GVD’s brukere er like fornøyde som resten av landet med håndteringen av henvendelsen •Sysle og Klokkarstua er ikke så fornøyde •Eikern er fornøyde

Er du fornøyd med den informasjonen du får fra vann- og avløpstjenesten? •GVD’s brukere er mindre fornøyde med informasjonen enn resten av landet •Eikern har mindre fornøyde brukere •Sysle har mange fornøyde

Vet du hvor du kan få informasjon fra vann- og avløpstjenesten? •GVD’s brukere er mindre sikre enn resten på hvor det kan få informasjon fra •Brukerne av Sysle er mer sikre

Gir fakturaen som du får i posten tydelig informasjon? •GVD’s brukere er omtrent på linje med resten av landet i forhold til hvor forståelig fakturaen er. •Klokkarstua og Modum synes fakturaen gir god informasjon

Generelt, avløpstjenesten? •Alt i alt er GVD’s brukere nesten på linje med resten av landet •Sysle’s brukere er noe mer positive

Generelt, vannforsyningstjenesten? •Alt i alt er GVD’s brukere nesten på linje med resten av landet •Sysle’s brukere er mer fornøyde