AftenpostenTV Til stede i storbyen
AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:
Serier og konsepter på AftenpostenTV fremover: -Faste studiosendinger -Vinskole med Ingvild Tennfjord -Langrennsteknikk og skismøring -Langrennsturer i Oslomarka -Spennende matprogram -Hemmeligheten bak god kaffe
• Urbane nordmenn under 40 år ser stadig mindre på tv, og bruker stadig mer tid på video på nett. • Aftenpostens webtv-publikum er unge og urbane. • De har eller tar høyere utdannelse. • De er opptatt av nyheter, trender og smart underholdning. ENDREDE MEDIEVANER
Levende bilder setter inntrykk. Levende bilder er mest effektivt til å øke kjennskap eller endre holdning til et merke. AftenpostenTV viser reklamefilm i en troverdig og interessant kontekst. 10 – 30 sekunder med høy oppmerksomhet før eller etter Aftenpostens videoreportasjer. Gjennom Storby-samarbeidet når reklamefilmen publikum i Bergen, Stavanger, Kristiansand og Trondheim. STERKE STORBY-INNTRYKK
• Aftenposten bistår med å lage reklamefilm. • Reklamefilm før redaksjonelt innhold (preroll) – 0,40 kr. per visning. Inkluderer bannerannonse ved siden av videospilleren. • Reklamefilm etter redaksjonelt innhold (postroll) – 0,30 kr. per visning. REKLAMEFILM - PRISER
• Vi lager serier sammen med kundene, og skreddersyr videokonsepter for riktig målgruppe. • Vi hjelper kundene med produktplassering og sponsorrigg tilknyttet videoserier. WEBTV-SERIER