AftenpostenTV Til stede i storbyen. AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Aftenposten Junior Norges eneste avis for barn
Advertisements

Høyere livskvalitet -færre bekymringer. Ny teknologi – nye muligheter Eiere: Konseptutviklingen startet våren Tryggere Hjem AS ble stiftet:
Vi kjøper seere Gross Rating Points og Target Rating Points er den offisielle valutaen i markedet personer over 12 år har tilgang.
Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
12. Oppsummering.
Stiftelsen Elektronikkbransjen. • Store husholdningsapparater øker mest, med hhv 11 prosent vekst i volum og 14 prosent i verdi. • Innbygging utgjør.
Visjon Sjokoladeriet skal gi forbrukerne en ny dimensjon i opplevelse av sjokolade!
KM Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen.
Medievaner i 2018 Medievaner i 2018 Good old days Grønt og gratis Modern times Wiki-world.
Daglig leder Sult-gruppen Siviløkonom BI
Folkehøyskolene temabilag 17. februar Fakta En ny skreddersydd utgivelse dedikert de Norske Folkehøyskolene. Aftenposten temautgivelser skriver,
Peder Inge Furseth Tilbud for BIs bachelor- og siv.-øk.-studenter om studier ved University of California, Berkeley (UCB) Invitasjon til BI-studenter,
Test av skjermer på fergene Horten - Moss
1 8. Annonsen. 2 Magasin/fagpresse (ukepresse) •Omfang/struktur –Nasjonale –Rettet mot interesser –Segmentert •Konsum –Lav frekvens på utgivelse –Leses.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Seminarprogram Kl Velkommen ved styreleder Åge Solem i Autobransjens Leverandørforening Kl Innledning ved John Fiskvik. Internasjonale.
INNSTIKK FOLKEHØGSKOLENE
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Byrådets visjoner for Bergen 27. oktober 2005 Byrådsleder Monica Mæland.
Evaluering av J&Ds kommunikasjon mot målgruppa. Problemstilling Gruppen skal evaluere dagens kommunikasjon mellom Jenter og Data og mulige søkere i den.
FINANSNÆRINGEN SOM PARTNER FOR SKOLEVERKET v/ Idar Kreutzer, administrerende direktør i Finans Norge Finans Norges skolekonferanse 21.august 2013.
Hva betyr festivalen lokalt og regionalt? Camilla Brattland februar 2007.
Kjønnstest av Trønder-Avisa 2 år etter…. Trønder-Avisa sine mål 1. Begge kjønn skal i spaltene være representert med minst 40 % 2. Det skal være kvinnelige.
KS Bedrift Energi Vi forvalter landets mest kritiske infrastruktur
Filmbyen Bergen - suksesskriterier Byrådsleder Monica Mæland
Trender innen sjøtransport kontra landtransport
Oslo Skogn/Trondheim Moss Brevik Kristiansand Bergen VELG SJØVEIEN 2012 Bergen SJØVEIEN – NOE MER ENN OVERSJØ VIDAR KARLSEN ADM. DIREKTØR DFDS LOGISTICS.
Profilundersøkelsen 2008 Hovedpunkter
Besøk også Smidig 2007 – Oslos første agile konferanse november på DogA OpenSpace og lyntaler Fokus på kommunikasjon, metode, erfaringsdeling og.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Mai 2011 Eiendomsmeglerforetakenes Forening og Norges Eiendomsmeglerforbund ECON Pöyry og FINN.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
Med forskning på timeplanen - Europaseminar oktober 2006.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Trond Nedregård Hafslund Telekom AS. Bredbåndstrender “Åpent nett til alle, helst fiber”
september 2005.
31.13.
Høring om Vestlandet Hordaland fylkeskommune 23 mars 2007 Olav Bergo, BA-redaktør.
Hvordan bruke Økonomilappen?
Tween Sing Tilhørighet, Ta sjansen, Tro.
BTV Brukerseminar november Lunsj Velkommen Ved Laurent A Mahieu, Salgs, produkt, og markedsdirektør TDC perspektiv.
Tariff 2010 Dette er en tittelside. Resultater
Levende bilder i undervisningen, formidlet via video og web Astrid Rommetveit Institutt for Medievitenskap, UiB Læreplan+
Målgruppeanalyse av elektrikere og tømrere
Donald + NetCom Av Mira. Bakgrunn Barn er stadig yngre når de introduseres for teknologi – viktig med gode vaner Eget blad rettet mot barn i barnehage.
KOMMUNIKASJON MED SPILLERE OG MEDIA. PÅ BANEN…OG UTENFOR BANEN AKTØRER Spillere, lagledelse, publikum, media DOMMEREN Ærlig, blid, tydelig, seg selv,
Kulturturisten Derfor er Bergen strategisk riktig
Nyhetskrigen. Uke 46 2, Vinne dagens store sak Nyheter Sport Kultur Underholdning.
Murhuskampanje 2006  TV-reklame  Web-annonsering  Brosjyrer  Webside  Fagpresse-annonsering  Oppfølging.
Felles Identitet Gjennom Merkevare & Omdømme Bodø, 13. sep 2012 Kjetil Aukland BI Kristiansand.
Mobilapper. Nett bank apper Reise og navigasjon.
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
Fylkeskommunen sine oppgaver og ressursbehov Arild Fuglseth, samferdselssjef.
KULTUR2 RESSURSER HJEMLER 100% LEDER FRITIDSKONSULENTER 100% BOOKING, KOORDINATOR BYDELSHUSDRIFT 80% KOORDINATOR UNGDOM L54 100% KOORDINATOR UNGDOM LURA.
1 Innovative offentlige anskaffelser og leverandørdialog Dialogkonferanse AtB, 30. nov 2015.
ET TILBUD OM «KUNST MED MENING» …for inntektene av salget går til Barnas Stasjon i sin helhet (kontakt Ingunn K. Skaara på
Illustrasjon: Elefantart. - utdrag fra programmet : Torill Kove (Oskar-vinner animasjon 2006 ) Tema: Kunstanimasjon og kommersiell animasjon Petter Brandtsæg.
Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”
Retorikk og muntlig kommunikasjon
Innholdsmodell Salgstrakt Bevisstgjøring Vurdering Anskaffelse
Kunnskap rett fra kilden
Rekrutteringskampanjen 2015
HÅNDBALL VM FOR MENN I SPANIA!
Edru Livsstil - Strategikonferanse
Historiefortelling Helt siden de første menneskene satt rundt bålet utenfor grottene sine og delte opplevelse og historier, har vi vært fascinert av konseptet.
Skriv bedre tekster av Dagfinn Hauge- Media serv
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen BI Stavanger
Utskrift av presentasjonen:

AftenpostenTV Til stede i storbyen

AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:

Serier og konsepter på AftenpostenTV fremover: -Faste studiosendinger -Vinskole med Ingvild Tennfjord -Langrennsteknikk og skismøring -Langrennsturer i Oslomarka -Spennende matprogram -Hemmeligheten bak god kaffe

• Urbane nordmenn under 40 år ser stadig mindre på tv, og bruker stadig mer tid på video på nett. • Aftenpostens webtv-publikum er unge og urbane. • De har eller tar høyere utdannelse. • De er opptatt av nyheter, trender og smart underholdning. ENDREDE MEDIEVANER

Levende bilder setter inntrykk. Levende bilder er mest effektivt til å øke kjennskap eller endre holdning til et merke. AftenpostenTV viser reklamefilm i en troverdig og interessant kontekst. 10 – 30 sekunder med høy oppmerksomhet før eller etter Aftenpostens videoreportasjer. Gjennom Storby-samarbeidet når reklamefilmen publikum i Bergen, Stavanger, Kristiansand og Trondheim. STERKE STORBY-INNTRYKK

• Aftenposten bistår med å lage reklamefilm. • Reklamefilm før redaksjonelt innhold (preroll) – 0,40 kr. per visning. Inkluderer bannerannonse ved siden av videospilleren. • Reklamefilm etter redaksjonelt innhold (postroll) – 0,30 kr. per visning. REKLAMEFILM - PRISER

• Vi lager serier sammen med kundene, og skreddersyr videokonsepter for riktig målgruppe. • Vi hjelper kundene med produktplassering og sponsorrigg tilknyttet videoserier. WEBTV-SERIER