Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Innholdsmodell Salgstrakt Bevisstgjøring Vurdering Anskaffelse

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Innholdsmodell Salgstrakt Bevisstgjøring Vurdering Anskaffelse"— Utskrift av presentasjonen:

1 Innholdsmodell Salgstrakt Bevisstgjøring Vurdering Anskaffelse
Forbruksstadier Oppdagelse Engasjement Problemløsning Ferdigstilling Talsperson Kontekst Sannsynligvis under dødtid. Status: Åpent sinn, avslappet “Kanskje jeg heller skal se kattevideoer på YouTube?” Antakelig tidlig på morgenen eller sent på kvelden. Status: Årvåken, proaktiv “Jeg trenger innsikt.” Mest sannsynlig i løpet av arbeidsdagen. Status: Skarp, produktiv “Hvor går jeg herfra?” Sannsynligvis i løpet av arbeidsdagen. Status: Krevende, utålmodig, rustet “Jeg vil bruke [ditt selskap], men det er liten sjanse for at jeg får informasjonen jeg trenger i løpet av få dager. For sent, jeg går til [konkurrenten].” Antakelig når man blir spurt om å dele sin mening. Status: Hjelpsom, involvert “Jeg gir tilbakemeldinger til de beste virksomhetene innen strategi og innovasjon.” Behov Jeg trenger en interessant fortelling som ikke er for omfattende Innholdet må komme til meg fordi jeg vil ikke lete etter det Jeg må vite om de siste trendene Jeg må forstå markedet mitt Jeg trenger nøyaktig innsikt basert på fornuftig metodologi Jeg trenger innhold som er lett å finne Jeg trenger innsikt det er mulig å gjøre noe med Jeg trenger støtte til å bygge forretningscaser Jeg må forstå bredden og dybden i tjenestene Jeg må se dine tidligere prosjekter og hvilke resultater disse hadde Jeg må stole på din merkevare og tro at du er best Du må holde meg interessert Jeg trenger innhold som hjelper meg med å bygge min personlige merkevare Formater Videoer Troverdige blogger Korte artikler Omtaler og referanser i nyhetsartikler Overkommelige innsikter Raske oppdateringer Artikler med lenker til kilder Casestudier Rapporter Rammeverk Godt strukturerte journaler Nettsider med mer detaljerte tjenestetilbud Visuelt sterke artikler Oppfølgerhistorier Feature-artikler Egenskaper Engasjerende dialog Forfriskende Visuelt Magasinstil Fremtidsrettet God struktur Relevante titler, klare oppsummeringer Fanger oppmerksomheten Innsiktsmotivert Troverdig Gode referanser Klar metodologi Personlig Selvsikker Direkte Spesifikk Skiller seg ut Utfordrende Relevant Trendy/moteriktig Nøkkelkanaler Nettaviser Sosiale medier Nyhetsaggregatorer Videotjenester Aggregatorer Innholdsabonnementer Søkemotorer Kolleger Nettsider med profesjonelle tjenester Bransjenyheter Ansatte Din nettside Jungeltelegrafen E-post Optimalt resultat “[Ditt selskap] deler spennende saker – jeg er litt interessert.” “[Ditt selskap] er i front og vet hva de snakker om.” “[Ditt selskap] kan gi meg innsikten jeg trenger og bygge videre på den.” “[Ditt selskap] vekker tillit og kan gi meg en rask forståelse av hva dere tilbyr.” “[Ditt selskap] har min oppmerksomhet.”


Laste ned ppt "Innholdsmodell Salgstrakt Bevisstgjøring Vurdering Anskaffelse"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google