Valfag og fordjupingsfag

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Informasjonsmøte om ungdomsskolen
Advertisements

Avsluttende prosjekt-oppgave på 10. trinn
Foredrag på konferansen Blå bevegelser, Oslo 2004 Kulturell basiskompetanse - - og utdanningen Førsteamanuensis Aud Berggraf Sæbø.
Janita Flem Spesialrådgiver, Forvaltningsenheten Bærum kommune janita
Koding i læreplanen og som en del av skolehverdagen
Faginformasjon om programfagene for
Svensedammen skole.
Foreldremøte 7.trinns foreldre, vår 2014 Rektor Merete Eskelund
Ny rammeplan for barnehagen
Velkommen til ungdomstrinnet.
Borre ungdomsskole
Språk og språklig fordypning
Foreldremøte 7.trinns foreldre, vår 2013 Rektor Merete Eskelund
Valgfag på Kastellet skole
ARBEIDSLIVSFAGET Hensyn til variasjon mellom elevene Bedre motivasjon til flere 5 kommuner 2009/10 –Imponerende evne og vilje til å bidra i nybrottsarbeid.
DE SYV FAGOMRÅDENE I RAMMEPLANEN
Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.
Slåtthaug ungdomsskole
1. 2 ØYSTESE GYMNAS KUNNSKAPSLØFTET UTDANNINGSPROGRAM FOR STUDIESPESIALISERING.
Velkommen til Tastarustå skole
Informasjonsmøte om opplæring i samisk, Bodø, Læreplaner i samisk etter LK06 - S Innhold Nivåbasering Vurdering.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Kunnskapsdepartementet Norsk mal: Startside Tips for engelsk mal Klikk på utformingsfanen og velg DEPMAL – engelsk Eller velg DEPMAL– engelsk under ”oppsett”.
Oppdatert Side 1 Ditt val! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medium og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og.
SMESTAD UNGDOMSSKOLE Foreldremøte 7.trinns foreldre, vår 2016 Rektor Merete Eskelund.
Arbeidslivsfag -utprøving av nytt praktisk fag på ungdomsskolen.
Otus 31. mai Rustå for livet.  «Rustå for livet» fokusområder  Hvem er vi?  Forventinger til hverandre?  Forsterket skole – særskilt tilrettelagt.
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
Varhaug ungdomsskule Korleis er skulen organisert?
Valgfag Hva kan jeg velge mellom på ÅUS?.  Fysiske aktiviteter Fysiske aktiviteter  Mål for opplæringen er at eleven skal kunne  delta i gruppeaktiviteter.
Valgfag Hva kan jeg velge mellom på ÅUS?.  Fysiske aktiviteter Fysiske aktiviteter  Mål for opplæringen er at eleven skal kunne  delta i gruppeaktiviteter.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Velkommen til Riska ungdomsskole Elin Arntsen (rådgiver) Liv-Kirsti Mong (undervisningsinspektør) Språklærere Informasjon om Riska ungdomsskole. Informasjon.
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
Emnebeskrivelse Matematikk spiller en stor rolle i moderne samfunnsliv. Kunnskaper i matematikk er ofte avgjørende for yrkesvalg og senere karriere.
RAMMEPLAN FOR SFO OVERORDNEDE MÅL Det overordnede målet for SFO er å sikre trygge og stimulerende oppvekstsvilkår i nær forståelse og samarbeid.
Forskrift til Opplæringslova Kapittel 1, §1-8 Opplæring i framandspråk, språkleg fordjuping og arbeidslivsfag i grunnskulen Skulen skal tilby opplæring.
Side 1 Utdanningsprogramma Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Medium og kommunikasjon Kunst, design og arkitektur Bygg- og anleggsteknikk.
Velkommen til Tastarustå skole Foreldremøte nye 8.trinn Fellesskap, Aktivitet og Glede Rustå for livet.
Engebråten tilbyr følgende valgfag på 8. trinn:
Introduksjon med styrer Sonja Iversen
Forskrift til Opplæringslova
Engebråten tilbyr følgende valgfag på 9. trinn:
Engebråten tilbyr følgende valgfag på 10. trinn:
INFORMASJON FRA RÅDGIVEREN
Val av framandspråk – moglegheitene på Xxxx vgs
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Informasjon om fagvalg 8 trinn
VALG AV 2. FREMMEDSPRÅK ELLER FORDYPNING PÅ UNGDOMSSKOLEN
Velkommen til Riska ungdomsskole
Velkommen til Riska ungdomsskole
Velkommen til tastaveden skole
Velkommen til Apalløkka
FORELDREMØTE 8. TRINN Rådgiver –Thomas Kvalvik Siri Myhren Petersen
Valgfag Bjørnsletta Foreldremøte 8.trinn.
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
Velkommen til Engebråten skole
GARNES UNGDOMSSKULE 10. TRINN HAUSTEN 2018.
Val av språk Spansk Tysk Engelsk fordypning Arbeidslivsfag
Revidert læreplan i engelsk
VELKOMMEN TIL BJØRNSLETTA SKOLE!
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
Nye fag på 8.trinn Fremmedspråk/engelsk fordypning/arbeidslivsfag
Valgfaget design og redesign
Eksamen 2019.
Fra barneskole til ungdomsskole
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Grunnleggande dugleikar og lesing av fag
Utskrift av presentasjonen:

Valfag og fordjupingsfag Luster ungdomsskule 2019 – 2020

Skuledagen 09.00 -10.00: Første økt – her har me lagt inn 5 minutt med aktivitet 10.00 – 10.05: Friminutt 10.05 – 11.05: Andre økt 11.05 – 11.25: Aktivitetsfriminutt– vel aktivitet for ein periode på ca 6 veker 11.25 – 11.50: Matfriminutt 11.50 – 12.50: 3 økt 12.50 – 13.00: Friminutt 13.00 13.45: 4.økt 13.45 – 13.55: Friminutt 13.55 – 14.55: 5. økt 6 fredagar fri i løpet av året

Fordjupingsfag § 1-8.Opplæring i framandspråk, fordjuping og arbeidslivsfag i grunnskolen Elevane på ungdomstrinnet i grunnskolen skal i tillegg til opplæring i engelsk ha opplæring i eit framandspråk til, fordjuping i engelsk, norsk, samisk, matematikk eller opplæring i arbeidslivsfaget. 2 timar pr veke Rangerar 1 – 3 Skal ha faget i 3 år – kan gjere omval fram til haustferien i 8.klasse Omval etter haustferien kan rektor godkjenne når det ligg særlege grunnar bak

Tysk - nivå 1 Forstå og bli forstått – kommunikasjon Samhandle med og oppleve glede i møte med andre menneske og kulturar Studieførebuande – har moglegheit til andre val dersom ein har tysk på ungdomsskulen Standpunktkarakter i 10.klasse der munnleg og skriftleg kompetanse vert vektlagt likt

Engelsk fordjuping Verktøy for kommunikasjon og samhandling Digitale medier og kommunikasjon Førebu på arbeidsliv som stiller krav til engelskspåkleg digital kompetanse og variert språkleg kommunikasjon Standpunktkarakter i 10.klasse: skriftlege og munnlege tekstar og digitale produkt – kompetanse i å kommunisere engelsk

Norsk fordjuping Utforske språk og tekstar Inspirere til praktisk og kreativ språkbruk i eigne tekstar Standpunktkarakter i 10.klasse: Eleven skal få vist kompetansen sin i kjente og ukjente situasjonar. Munnleg og skriftleg arbeid skal liggje til grunn.

Arbeidslivsfag Løyse arbeidsoppdrag i eit arbeidsfellesskap Kjennskap til yrkesfaglege utdanningsprogram Delta i verdiskaping Standpunktkarakter i 10.klasse: eleven skal vise kompetanse gjennom å planlegge gjennomføre og vurdere praktiske arbeidsoppdrag – samhandle med andre

Fordjuping matematikk Utforske og oppdage matematiske samanhengar i praktisk og kreativt arbeid Bruke teknologi i utforsking og problemløysing Standpunkt i 10.klasse: eleven si forståing og bruk av matematiske omgrep og problemløysingsstrategiar. Kompetanse til å reflektere over og vurdere eigne og andre sine løysingar.

Valfag § 1 – 14: Elevane på ungdomstrinnet i grunnskulen skal ha opplæring i valfag frå 8.trinn. Elevane kan ha same valfag på fleire trinn eller dei kan velje nytt valfag på kvart årstrinn. Standpunkt – kan ha 1 – 3 karakterer – gjennomsnittet tel Ikkje eksamen Fredag 13.00 – 14.55 Aldersblanda Rangere ynskje 1 – 3, startar ikkje opp fag med få deltakarar

Design og redesign Utvikle kreativitet, skaparglede og meistring Håndverk og kulturarv Designprosess – ide til produkt Gjenbruk av materiale Hovudområde: designprosess og produkt

Fysisk aktivitet og helse Fysiske aktivitetar, kosthold og helse Tradisjonell lagidrett, alternative idrettsformer, individuell idretts- og treningsaktivitet og friluftslivaktivitetar Eiga helse – påverknad av fysisk aktivitet, kosthald og helse Lage enkel og ernæringsmessig god mat Personleg planlegging og refleksjon

Innsats for andre Planlegging og praktisk arbeid Frivilleg arbeid Sjå behov for frivilleg arbeid i lokalmiljøet Planlegge – igangsetje – sluttføre SFO – barnehage - bruktbutikken – eldrekafe – Kreftforeninga – Dråpen i havet

Medier og informasjon Erfaring med og innsikt i korleis me aktivt kan ta i bruk informasjonsteknologi i kvardagen Styrke elevane sine formidlingsferdigheiter og gje kunnskap om lovverk kring publisering Planlegge og produsere nettbasert publikasjon Blogg, nettside, magasin mm

Programmering Viktig ferdigheit i dagens samfunn Modellering – korleis løyse eit problem ? Korleis fungerar datamaskinger og program ? Koding - bruke programmeringsspråk Utvikle eigne program

Sal og scene Skape og formidle Fremje toleranse og tillit gjennom skapande samhandling Frå ide til praktisk gjennomføring og formidling Musikal, teater, dans, standup, kabaret, preformance, konsert, sirkus, revy, musikk, film, installasjon

Trafikk Menneske i trafikken – refleksjon over eigne val og risikovurderingar Risiko og sikkerheit - refleksjon over samanhengen mellom krefter , risiko, kroppen si tåleevne og bruk av sikkerheitsutstyr Trafikkalt grunnkurs – ein liten del av valfaget Må interessere deg for trafikk