Nokre synsmåtar på styreseminaret

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Det store heltidsvalget Stokmarknes 3. april 2014
Advertisements

Kvalifikasjonsrammeverket - en pedagogisk reform
SOSIAL KAPITAL.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
Kompetansesituasjonen i Rogaland innen bioenergi per 2020
Dialogseminar Åre 15. og 16. februar GRUPPEOPPGAVER Drøft: Roller og kritiske suksessfaktorer for næringsutvikling med.
Erling L. Barlindhaug Avd.direktør, KS-Utdanning
Johan From Professor Handelshøyskolen BI
NOU >: Kva betydning har rapporten for UMB-studentane? Liv Hatleli.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
Inn på tunet som moglegheit i velferdstenestene Karoline Bjerkeset, prosjektleiar, Inn på tunet-satsinga Bruk av Ipt innan rusomsorg.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Barns læring og medvirkning i det fysiske miljø
Rådgjevarseminaret 14.desember 2005 Gunnar Stave Utfordringar til UH-sektoren i dag.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Ad hoc mobile networking Presentasjon av artikkel Re-Place-ing Space: The Roles of Place and Space in Collaborative Systems Steve Harrison, Xerox Palo.
Reisemål Stryn & Nordfjord AS Skal Nordfjord lukkast med reiselivssatsinga må alle gode krefter jobbe saman Marita Lindvik Reiselivssjef.
Arbeidsgiverpolitikk gir gode resultater Strategikonferansen i Akershus Spesialrådgiver Hanne Børrestuen.
Lederdialog 8. – 10. juni. Samlingens innhold Status: Hvor er vi? Hvor langt er vi kommet? Hva er særlig viktige utfordringer fremover? Refleksjon: Hvordan.
Kommunalsjef helse og omsorg Radina Trengereid Strategi- og økonomileiar helse og omsorg Liv Myklebust Morgondagens helsetenester på Voss.
-Ein tydeleg medspelar FoI-strategi for Møre og Romsdal FoU-rådgivar Anna-Marie Hatlestad - regional og næringsavdelinga.
© 2016 Rolls-Royce plc The information in this document is the property of Rolls-Royce plc and may not be copied or communicated to a third party, or used.
Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
AHo, , side 1 FORNY Ein integrert del av satsing på entreprenørskap og innovasjon ved HiA Innlegg på FORNY FORUM Grimstad 27. April 2006 Alf Holmelid.
Dialogmøte kommunereform Bakteppe for kommunereformen - Kommunen som tenesteytar.
Fusjon - Vestlandshøgskulen Avdelingsmøte Avdeling for lærerutdanning,
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
Frå tilpassing til omstilling i Sogn og Fjordane Samhandling for Grønt skifte.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Modell 1 Struktur og innhald
INNOVASJON OG ENTREPRENØRSKAP FOR DET GRØNNE SKIFTET
«Region-kommunen Ålesund»
Effektiv undervisning
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
KOBLERKOMMUNEN Midtveisseminar Levende Lokaler
Voss kommune Regionsenter Ca innbyggarar
Høgskolen i Agder Agder Kristiansand 6000 Grimstad 1600 Arendal 600
Relevant questions for the Reference Group
Regjeringens digitaliseringsprogram Hvorfor, hva og hvordan
eForvaltningskonferansen 19. mars 2007
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Strategi for Nord universitet 2020
Samfunnsfag s
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Samarbeidsarenaer som virkemiddel for å fremme god læring Teknologisk forum, TNM-Porsgrunn 15. mars 2017 Randi T. Holta Visedekan for profesjonsutdanningene.
Your Life Cycle Partner in air compressor system solution
Statpeds digitaliseringsprosjekt
Gjennomgang av ei satsing i næringsforum
SUS 6/18 Strategiske utviklingsmål
BTI- Stord kommune.
Kompetanseutvikling og Effektiviseringsprogrammet Kompetanse koster, men inkompetanse koster mer! Det skal lønne seg å være seriøs ! NVF 2. mars 2015.
2-årig masterprogram Energi
Velkommen til Verdiskapingsforum!
utfordringer i en ny region
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Budsjett 2019 Økonomiplan Effektiv drift Framtidsretta fokus Utviklingsorientert Resultatbevisst.
Kort om Realfagsløyper
Mulighetenes Oppland i en grønn framtid:
Pakkeforløp for psykisk helse og rus opning av implementeringskonferanse Eivind hansen, Adm dir, haukeland universitetssjukehus.
Økonomi Moss kommune som arbeidsgiver
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Helhetlig modell av skolen som lærende organisasjon
How to evaluate effects of inspections on the quality of care?
The Norwegian Centre for ICT in education
Utskrift av presentasjonen:

Nokre synsmåtar på styreseminaret Fysiske areal for kunnskapsdeling eller .. kunnskapsdeling for fysiske areal Nokre synsmåtar på styreseminaret Wiggo Hustad 6. Mars 2019

Det er ikkje enkelt dette… 1. An integrated person will see what he likes, an alienated person will see what he dislikes. 2. An integrated person will like what he sees, an alienated person will dislike what he sees. 3. A person will like what others he trusts like, and dislike what other he distrusts like. March, J. G., & Olsen, Johan, P., The Uncertainty of the Past: Organizational Learning Under Ambiguity, European Journal of Political Research, 3 (1975) 147-171. Fostervold og Bakke hevdar at det vi får er effektivitetstap og auka sjukefråvær artikkelen om effektivitetstap Bakke og Fostervold viser til kan ikkje takast til inntekt for eit "cellekontor"-syn, men for eit langt meir samansett tilfang av romtypar, langt på veg det vi har omtala som ABW/ABA: “It is clear that the use of traditional private offices as the sole option for focus work is no longer practical. We suggest an approach to workplace design that addresses both collaboration and focus work». https://eu.haworth.com/docs/default-source/white-papers/designing-for-focus- work.pdf?sfvrsn=6

Strategidokumentet - Våre mål og ambisjonar Danne og utdanne kompetente kandidatar for arbeidslivet ansvarlege pådrivarar for nyskaping og berekraft gode lærarar som nyttar framtidsretta, forskingsbaserte og varierte arbeidsformer Forsking, utviklingsarbeid og innovasjon  pådrivar for tverrfagleg forsking, samarbeid og innovasjon auka kvalitet og relevans studentane og samarbeidspartnarane skal involverast legge til rette for kreativitet og entreprenørskap Formidle og dele involverer relevante brukarar i kunnskapsutvikling ein arena for kunnskapsdeling og debatt

K2 og Kronstad 2020 K2 utfyller spekteret av arbeidsplassar

Dagens arbeidsplassar Illustrasjon: iARK

Nye arbeidsplassar Illustrasjon: iARK

K2 og Kronstad 2020 K2 utfyller spekteret av arbeidsplassar på Kronstad Danne og utdanne Meir attraktive samhandlingsflater med studentar Tydeleg invitasjon til samspel med arbeidslivet Større rom for variasjon i kunnskapsdelinga Forsking, utviklingsarbeid og innovasjon  Vekt på naboskap og tverrfaglege miljø Kvalitet og relevans – eit spørsmål om å ville Involvering – vektlagt i form av romtypar Formidle og dele Heile bygget er ein delingsarena Bygget signaliserer vilje til å dele med omverda Bygget har teknologiske løysingar for å tiltrekke seg dei vi vil dele med Ja – K2 er eit steg på vegen mot å realisere forventningar

K2 og Kronstad 2020 må vere del av heilskapen Organisasjonsutvikling og samhandling Fellesskap på tvers av studiestader og fagmiljø Felles identitet Profesjonalisere og systematisere måten vi samhandlar på Digitalisering Dele og skape på tvers av fem campus Dei verktøya og arbeidsformene vi tar i bruk skal bidra til auka kvalitet, gode arbeidsprosessar og betre samhandling Vidareutvikle digital kompetanse og kapasitet hos tilsette og studentar Ruste studentane med kompetanse og kritisk dømmekraft for eit digitalisert arbeidsliv Vi må passe på at: Tilreisande har tilgang til arbeidsplass i K1 eller K2 ut frå behov Digitale møte skjer frå særleg lydisolerte rom – på alle campus Tilsette har tilstrekkeleg kunnskap til å bruke utstyr rett Det blir utvikla reglar for bruk av arealtypar – i heile HVL Areal vert utnytta effektivt - viktig for økonomien fram mot universitetsstatus Leiarar går føre i etterleving av reglar for bruk av ulike soner/arealtypar K1 blir utvikla med omsyn til areal for fagmiljø og sosiale soner

Oppsummert Kunnskapsutvikling krev deling av informasjon Slik deling handlar om samhandling Denne samhandlinga må leggast til rette for Fysiske bygg er eitt av fleire element som må få merksemd K2 er ikkje ei spesielt radikal løysing – har uvanleg mange permanente rom i kvar etasje K1 må utviklast for å ivareta tilsette og studentar sitt behov for samspel i åra som kjem Kronstad 2020 har samla sett eit godt utvikla sett av romtypar, gitt at arbeidsprosessane er ulike ut frå faglege tradisjonar og grad av trong for nyskaping Kronstad 2020 ser ut til å vere eit tenleg virkemiddel i arbeidet med institusjonsbygging i HVL, gitt at ein faktisk gjennomfører dei kultur-, leiings-, og teknologiskifta som trengs, utover det å bygge eit bygg