Rekruttere elever til å lage innhold

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Dyreparken på 300 sekunder.
Advertisements

Mange IT-prosjekter kunne med fordel vært drevet mer som en Lean Startup.
Kjøp av annonser og søk Basert på egne erfaringer, og eksempler på uttalelser hentet fra div forum på nettet, der disse leverandørene er diskutert!
Forretningsmodell 9 deler som beskriver forretningsmodellen
Studieweb, Elisabeth Josefine Lackner
1 Klikk for fasit! Klikk for fasit!
«Byen» - et læringsspill for elever i ungdomsskolen om samfunn, skatt og arbeidsliv.
Tallinja Audun Merete Veronika. En kort beskrivelse; Målet er å få en større forståelse for tall og tallinja, å kunne plassere hele tal, negative og positive,
Læringsmiljø KFU Altona Skole og Ressurssenter Vår visjon: Sammen om læring Våre verdier: Tilhørighet, mestring og respekt.
Vefsnakonferansen 2016 Tanker om norsk reiseliv 3. mars 2016, Gunnar Almlid.
En regional traineeordning for kysten av Midt- Norge. Eies og drives av 14 medlemsbedrifter – og venter på at din bedrift også blir med på laget. Hovedoppgaver:
Markedsføring av turOrientering Trond Cato Martinsen, Konnerud IL.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN DO NOT ALTER SLIDE MASTERS – THIS IS A TNS APPROVED TEMPLATE.
Markedsføringsloven ● 16.juni 1972 ● Spilleregler for næringsdrivende.
Presentasjon av handlingsplanen
Digitalisering og finansnæringen
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
Kulturkortet for ungdom
By På Fredrikstad med eget nettsamfunn for lokalsamfunn og lag og foreninger.
Fleksibel arbeidstid Hjelpemiddel for å ivareta de verdier som ligger til grunn for virksomheten. Eks. Gi tjenester ut fra brukernes reelle behov Myndiggjorte.
Om Feriebolig-Spania.
Pilegrimsledene til Nidaros Pilgrim Ways to Nidaros - Caminos de Nidaros pilegrim.info pilgrim.info peregrino.info Pilegrimsledene til Nidaros inngår.
9.trinn Velkommen til foreldremøte.
Leksjon: Spore e-post fra Outlook til CRM
Hvem er partnerne våre? Hvilke leverandører har vi?
Rekruttering.
Barnehagens egensart – hva må til?
Arbeidskraftprosjektet
Presentationsteknikk
Visjon til RUSK Skolens visjon skal stå i sentrum for all vår aktivitet og vi har 4 verdier som vi jobber etter som er satt sammen ut fra skolens navn:
Hvilke kjerneaktiviteter må vi utføre for å oppfylle verdiløftet?
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Tromsø 21. september 2017 Faggruppen for inntak.
Tjenester fra AEI (ASF) skal være selvfinansierende
En nasjonal oversikt over tilgjengelige fosterhjem?
Erfaringer med bruk av NS 8435
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Innføring av Chromebook på Solås skole
Ny vri Kany, Lene og Mona.
(Selskapsnavn) Markedsplan
Trudvangveien 6B 0364 Oslo
Innspill Haldor Hove Smart Time Egenvurdering
Årshjul for kommunikasjon
Flere lesere, flere muligheter
6. desember desember 2018 Hei, mitt navn er Trude, og jeg er ny i jobben som digital markedsfører hos blivakker.no. Jeg fått i oppgave og foreslå.
Informasjon til elever og foreldre skolemiljøutvalg
Å være på internett er ikke et valg - men en nødvendighet
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Forebyggende ungdomsarbeid
Markedsplan 2011.
Formål Posisjon BÆKKELAGETS SPORTSKLUB VI SKAL SKAPE SAMFUNNETS
Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN
Medarbeiderundersøkelsen UiS 2009 Rapport for Fellesressurssenter
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen BI Stavanger
Lakkegata skole   Foreldremøte høst 2018.
Tittel for bedriftsmøte
2: Slik blir annonsørene totalkunder, v/ Anne Berit Omdal, Strandbuen
Montessori og teknologi
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Kulturkortet for ungdom
Lynguide - mobilapplikasjon
Vedtatt av styret i Landbrustjenester Hedemarken
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Strategisk markedsføring
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Rekruttere elever til å lage innhold Drive nettsted Tilby lavt priset prøveperiode Rabatt ved stor bruk Partnere/leverandører: Skoleelever som skaper innholdet i nettstedet Verdi: For elever som får informasjon om skole og lærere Viktigste kunder: Annonsører som retter seg mot skoleelever Verdi kundesegment: Tilgang til å vise annonser for skoleelever Problem løst: Ikke lov å markedsføre på skoler. Google Adword og Adsense Nettsted Kunnskap om elever Annonsering på nettsted Markedsføring Nettsted - utvidelser av nettstedet Per klikk på annonser