Foreldremøte 6.kl.
Ingrid sier takk:)
Relasjonsbygging Korleis jobbar vi for å byggje relasjonar i 6.klasse? Samtale Tett på Sette ord på kjensler Bygge gutar og jenter Tur - Raulibøen - FAU? Tid til samtale med elevane Bruk av mobil
Klasseleiing Korleis leiar vi elevane og klassen? Møte dei kvar dag, helse på - takk for i dag Felles oppstart Tydelege vaksne Spørje elevane om korleis dei har det, ikkje la elevane styre samtalen Plassering av elevane Forventningar skule - heim - elevar: 1 - Ete frukost 2 - Ha med skulesaker, t.d. penal med innhald, skulemat 3 - I skuletimane er skulearbeid i fokus 4 - Hygiene
Arbeidsmåter Korleis legger vi opp arbeidet for elevane i klassen, slik at dette kan støtte opp og utvikle læringsmiljøet i gruppa? Gruppearbeid 2 og 2, eller større grupper Bruk av pc Bruk av digitale læringsverktøy Google classroom, smart øving
Nye regelverk i kapittel 9A
Bakgrunn og hovedpunkt «Vaksne som jobbar i skulen har eit særskilt ansvar for å sørge for at alle elevar har eit trygt og godt skulemiljø» Det nye regelverket i kapittel 9A skal styrke rettane til elevar som blir mobba og deira foreldre, vere eit effektivt virkemiddel mot mobbing og dårlege skulemiljø. Departementet ønska å lovfeste enda tydelegare krav til kva skulane skal gjera når elevar blir mobba, og at alle skal ha det trygt og godt på skulen. Regelverket er viktig for å setje standard og for å plassera ansvar og plikt på skuleeigar og tilsette i skulen.
Sette inn tiltak og evaluere Kapittel 9a 1. Følge med og fange opp 2. Gripe direkte inn 3. Varsle 4. Undersøke 5. Sette inn tiltak og evaluere
Mobberingen
Aktivitetsplikten i praksis (Læringsmiljøsenteret) Aktivitetsplikten dreier seg om at den enkelte skole må vurdere risiko og sannsynlighet for at krenkelser som mobbing, vold, diskriminering og trakassering kan finne sted i egen virksomhet. Personalet må sammen, reflektere over: hvor og når krenkelser kan forekomme, hvem som kan være utsatt for å bli krenket eller krenke hvordan de som arbeider på skolen skal følge med. Skolen må videre våge å reflektere over de voksnes rolle, og vurdere risiko og sannsynlighet for at voksne kan krenke elever. https://laringsmiljosenteret.uis.no/mobbing/aktuelt-om- mobbing/aktivitetsplikten-i-praksis-article118304-14965.html