Brukerundersøkelsen 2014 www.karriere-nt.no.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
Advertisements

Ungdata-undersøkelsen i Volda 2013 Standardrapport klassetrinn FAKTA OM UNDERSØKELSEN: Tidspunkt: Uke 39 – 40 Klassetrinn: 8. – 10. klasse + VG1 Antall:
KOSTRA-skjema 13, Kommunale boliger Ny-utvikling av skjemaet – hvorfor og hvordan?
BERGEN KOMMUNE BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGENE VÅREN 2015.
Karriereundersøkelse TØH Kull uteksaminert i 2004 Hovedresultater.
Befolkningsundersøkelse om spørsmål knyttet til reise gjennomført for Forbrukerrådet av Norstat – juni 2014.
Befolkningsundersøkelse om spørsmål knyttet til reise gjennomført for Forbrukerrådet av Norstat – juni 2014.
Ungdata-undersøkelsen i Volda 2013 Standardrapport kjønn (ungdomsskolen) FAKTA OM UNDERSØKELSEN: Tidspunkt: Uke 39 – 40 Klassetrinn: 8. – 10. klasse +
:56 Karriere - master :23-14: Kjønn 1Mann 2Kvinne N Denne undersøkelsen21.
Veisøkere og elever Studieverksted Karrieresenter.
Bruk av digitale sosiale medier Presentasjon av kvantitativ undersøkelse Frokostmøte Undersøkelsen er gjennomført av Research International.
Presentasjon av kartleggingen SLT Styringsgruppen 2/9-08 Ruskartlegging Tjøme kommune 2008.
Hedmark fylkeskommunes rutiner for inntak av minoritetsspråklige v/Kasper Tøstiengen.
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid Presentasjon av rapport fra spørreskjemaundersøkelsen Gruppearbeid Oppsummering med skisse.
Karriereundersøkelsen Begynnerlønn: Mindre enn kroner menn – 25 kvinner Mer enn kroner menn - 14 kvinner Retningsspesifikt:BASOLMF.
Inntakskvalitetsundersøkelsen Høsten 2008 Presentasjon LMU
BRUKERUNDERSØKELSENE 2015 Det er viktig å minne om at resultatene fra brukerundersøkelsene ikke gir oss den fulle og hele sannheten om kvaliteten på tjenestene.
Befolkningsundersøkelse om spørsmål knyttet til reise gjennomført for Forbrukerrådet av Norstat – juni 2014.
Karriereundersøkelsen Ventetid i måneder før jobb: 20042,53 mnd ,73 mnd ,39 mnd 60 respondenter av 103 mulige: 2004: : :
Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AHS Antall studenter: 135.
Forskningsledelse – hvor går skillelinjene? Norges forskningsråd.
Resultater fra SUrvey om IT-tjenestene Per H. Jacobsen USIT/SUF/VD
Orkla Matbarometer - en nordisk kostholdsundersøkelse
Holdninger til helseforsikring
Arbeidsgiverundersøkelsen 2017
Gjennomgang av Asker og Bærum kommunes håndtering av pasienter med behov for øyeblikkelig hjelp «En legevakt for alle, men ikke for alt»-tydeligere ansvarsfordeling.
Karrieresenteret i Nord-Trøndelag Petter Renbjør / Heidi Skaret Barsøe
Ungdata-undersøkelsen 2017 for Tyrifjord videregående skole i Hole
Kommunalt råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne
KONGSVINGER KOMMUNE.
Ungdata-undersøkelsen 2017 i Meland
Norsk Finansbarometer 2014 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Nord-Odal kommune - Kommunesammenslåing.
Utvalg og metode Målgruppe
Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember
Kongsvinger - Kommunesammenslåing.
Utvalg År Besvarte / Inviterte Prikket Sist oppdatert
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Søkertall til UiO 2016 Elisabeth J Lackner
Sak 7 - Workshop om Helhetlig behandling av post – hva ønsker Tjenesteeierne  Spørsmål fra Gruppe
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger 2009
Medarbeiderundersøkelse 2009 Universitetet i Stavanger
ICDP i det ordinære helsestasjonsprogrammet
Familiesegmentet Tele2
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger
Norsk e-helsebarometer 2017
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Innbyggerundersøkelsen hvordan bruker vi den i forbedringsarbeidet
Oppsummering av spørreundersøkelse:
Studiebarometeret – bruk og videreutvikling
Medarbeiderundersøkelsen UiT 2011
Gangen i en undersøkelse Prosjektplan og problemformulering
Hvordan ser arbeidsmarkedet ut for BI-studenter. Morten H
Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
Gjennomgang av Asker og Bærum kommunes håndtering av pasienter med behov for øyeblikkelig hjelp «En legevakt for alle, men ikke for alt»-tydeligere ansvarsfordeling.
Status NAV i Oppland – august 2014
Kritikerundersøkelsen 2017
Sykehushenvisninger private rehabiliteringsinstitusjoner Presentasjonen viser bruk av private rehabiliteringsinstitusjoner med avtale med Helse Midt-Norge.
Kandidatundersøkelsen 2018
Ungdata-undersøkelsen 2018 i Trøgstad
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Medarbeiderundersøkelsen UiS 2009 Rapport for Fellesressurssenter
Nasjonale Bruker-undersøkelser
Leserundersøkelsen 2016 Lesing, kjøp & handelskanaler Undersøkelsen er gjennomført av markedsanalyse- og rådgivningsselskapet Ipsos MMI på vegne av Den.
Rapport Veidekke.
Presentasjon for Valler videregående
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
Utskrift av presentasjonen:

Brukerundersøkelsen 2014 www.karriere-nt.no

Brukerundersøkelsen 2014 Brukerundersøkelsen er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord-Trøndelag. Undersøkelsen måler hvor fornøyd brukerne er, dvs. kvaliteten av veiledningen. Videre i denne presentasjonene vil du finne et utvalg av resultater. Det var 491 veisøkere som svarte på undersøkelsen av 982 veisøker i perioden, dvs. en svarprosent på 50 % (svarprosenten i 2013 var 37 %) Ta kontakt om du ønsker mer detaljert informasjon!

Demografi Kjønn: 66 % kvinner Minoritetsspråklige 12,4 % Utdannelse: (i ordinær registrering 60 %) Minoritetsspråklige 12,4 % (i ordinær registrering 15 %) Utdannelse:

Alder

Situasjon til veisøker

Bransje

Hjemkommune til veisøker

Hvor fikk du informasjon om karrieresenteret?

Hvorfor ønsket du karrieresveiledning

Alt i alt hvor fornøyd er du med veiledningen?

Vil du anbefale karrieresenteret til andre?

Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om veilederen? Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 helt uenig, 2 delvis uenig, 3 delvis enig og 4 helt enig.

Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om selve veiledningen? Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 helt uenig, 2 delvis uenig, 3 delvis enig og 4 helt enig.

Hvor fornøyd eller misfornøyd er du med karrieresenteret når det gjelder: Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 svært lite fornøyd, 2 lite fornøyd, 3 fornøyd og 4 svært fornøyd.