Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
GRUPPEARBEID, LESEOPPLÆRING 25. OG 26. OKTOBER 5. – 10. TRINN GRUPPE 9 LESEFORSTÅELSE.
Advertisements

UØNSKET DELTID INNLEGG TIL STYRINGSGRUPPEN ELIN TUSETH OG UNE HALLEM.
Temamøte Skole 2. februar 2009 Velkommen !. Skolen og grenda.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Kommunestruktur Frå viljeserklæring til handling.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
LÆRING I BEDRIFT Jon Henjum HSF HYDRO FAGDIDAKTIKK HØYANGER SKULE.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Regional planstrategi
Innledning om implementering av nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk ved Høgskolen i Sør-Trøndelag Studiekvalitetsdagen 7. april 2011 Gun Svartaas.
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Pensjonistforbundet Sogn og Fjordane Handlingsplan Perioden –
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Solidaritetsarbeid ved Øyrane vidaregåande skule I 2008 underteikan Øyrane vgs. ein Vennskapsavtale med Ntchisi Secondary School i Malawi.
Øygarden kommune Driftstilpasningsprosjekt 2013.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Bakgrunn for reforma Oppdraget frå stortinget Utgreiingar som er gjennomført Krav til fremdrift Saka i dag: Forhandlingsutvel og mandat.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
«Utprøving og innføring av Velferdsteknologi i Stord kommune»
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Prosjekt betre læringsresultat
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
«Region-kommunen Ålesund»
Velkommen.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Vikemarka skule i Ørsta.
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
Prosjektleder Ann Evy Duun
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Prosjekt Betre Læringsresultat
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Foreldrekontaktar og Fau
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND
eForvaltningskonferansen 19. mars 2007
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
STORFORELDREMØTE
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Forventingar til foreldre frå skulen
Prosjekt Betre Læringsresultat
Jølster kommune – politisk struktur
Kort om implementering
Oppveksteigarsamling Midthordland kompetanseregion og KS Oseana
2-årig masterprogram Energi
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
Status delprosjekt tenesteutvikling.
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.
STORFORELDREMØTE
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat FrP/H ser fram til vidare implementering av Kvalitetsplanen for Oppvekst og Kultur. Arbeidet i 2013 bør fokusera på læringsresultat. Kvaliteten på undervisninga og korleis vi organiserer skulekvardagen er avgjerande for kva læringsutbytte den einskilde elev sit att med frå grunnskulen i Os. Resultata frå nasjonale prøvar syner diverre at Os kommune kjem dårlegare ut enn ynskt. FrP/H vil difor setja fokus på dette gjennom eit eige prosjekt; Prosjekt betre læringsresultat. Prosjektet bør organiserast som eit delprosjekt under Kvalitetsplanen for Oppvekst og Kultur, og strekkja seg over ein 5-7 års periode slik at ein får målt effekt av prosjektet. FrP/H syner elles til planlagt seminar om temaet i jan/feb. som det naturlege startpunktet for prosjektet. I løpet av 1. halvår ber koalisjonen også om at administrasjonen legg fram ein samla tiltakspakke for å betra læringsresultata i Os. Tiltaka bør delast i; a) tiltak som kan gjennomførast innan eksisterande økonomisk ramme for området og b) tiltak som krev tilførsel av nye midlar. Tiltakspakken bør vera eit resultat av interne prosessar der politikarane, tilsette, tillitsvalde og leiing innan Os-skulane arbeider saman for å fremja målsettingar og aktuelle tiltak. Eksterne krefter, t.d. frå kommunar som over tid har hatt betre læringsresultat enn Os, bør også trekkjast inn i arbeidet. Det er avgjerande at vi får ein fordomsfri og open debatt om stoda i Os-skulane, og kva tiltak som kan bidra til å betra læringsresultata. Tenesteutvalet får ein sentral rolle i arbeidet som politisk styringsgruppe for arbeidet.