Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Fra fem på rad til et mangfold av læringsarenaer……
Advertisements

Vågå 29. januar Jan Roger Bøe Øien Koordinator. Statistikk – etter vg1 Avsluttet grunnskole v å ren 2006 Avsluttet grunnskole v å ren 2007 Avsluttet grunnskole.
ENIG OG TRO I 200 ÅR Prosjektoppstart hausten 2010 og avslutning våren 2014.
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Arbeidstidsavtalen.
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Praksisseminar 31.oktober Henvendelse til praksisstedet. Taushetsløfte Praksisperioden Målsetting Formelle krav - roller Forventninger Veiledning Evaluering.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Velkommen til praksismøte for ABLU Torsdag 19.mars 2015
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Praksis for GLU 5-10, 2010 Camilla Wiig, HIVE. Agenda Individuelt arbeid med skjema for vurdering av praksisopplæringen 2. studieår Oppsummering Informasjon.
Loen-konferanse mars 2006 Tema: Kunnskapsløftet Pedagogikkseksjonen ved HVO Fokus: Didaktisk kompetanse Eldrid Digernes, Stine Ekornes og Kari Anne.
Foreldremøte 4.klasse Foreldremøte 4.klasse Haust 2008.
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
FELLESMØTE FAU & PROSJEKTGRUPPA. SAKSLISTE 1.Kontaktperson NFF 2.Møteplan 3.Modell 4.Kva skal til for at Åfarnes skole kan kalle seg ein Handshake.
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
-Ein tydeleg medspelar Orienteringsmøte for føresette til elevar på Vg1 Tysdag 15. september 2015.
Fagseminar Inntaksforskriften Jorunn Dahle1 Informasjonsflyt mellom PP-kontora Gjeld søkarar med fortrinnsrett (1.februar) -Som har fått skoleplass.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
FAQ – sfs 2213 Problemstillingar vi har hatt inne det siste året, og korleis vi har løyst dei.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte onsdag 1. juni 2016 kl
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
-Ein tydeleg medspelar Orienteringsmøte for føresette til elevar på Vg2 Torsdag 17. september 2015.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Foreldremøte for nye 1. trinn skuleåret 15/16 Motland skule
Arbeid på skulen Norsk Tekstskaping, finskrift, grammatikk. Vekas mål: - Vurdera og samanlikne eigne og andre sine tekstar. -Beskriva språk og språkbruk,
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Stafettloggen - handlingsrettleiar
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Vikemarka skule i Ørsta.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte måndag 12. juni 2017 kl
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Tur til biblioteket i Knarvik
Brukarundersøkjing Fokusområder:
PRAKSIS for GLU og 1-7 Studieåret dager praksis
Foreldrekontaktar og Fau
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
Foreldremøte 2017 Bryne skule
Fellessamling i Storstova Fellestur til Eventyrskogen med 1.-4.kl Mat
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
VEKE 46 Vekesong: Vestlandet Mål for undervisinga Time Måndag Tysdag
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Kort om implementering
BTI- Stord kommune.
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
GARNES UNGDOMSSKULE 10. TRINN HAUSTEN 2018.
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Brukerundersøkelsen 2018 Har du deltatt?
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
BLI KJENT MØTE Luster ungdomsskule
Ta ungdom på alvor. Høyr Rydd/ kva er problemet? Finn løysning
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
STORFORELDREMØTE
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring gjennom skuleovertaking. * Heile skulen er praksisarena, det vert studentar i alle klasser.

Skuleovertaking * Studentane er inne i sitt 3. eller 4. år i lærarutdanninga, om kort tid vil dei vere kvalifiserte for lærarjobb. * I kvar klasse vert det ca 4 studentar. * Studentane skal følge «si» klasse gjennom heile praksisen.

Skuleovertaking * Første praksisperiode vert frå oktober. * I denne perioden skal studentane gjere seg kjende med skulen og elevane. * Lærarane er her og gir studentane rettleiing. * Lærarane har fått opplæring i korleis dei skal rettleie studentar.

Skuleovertaking * I denne første perioden skal studentane ha ein «prøvedag», der dei tek over skulen måndag 29.oktober. * Lærarane held seg vekke kl , gjennomfører opplæring i førstehjelp. * Evaluering av dagen er viktig for vidare planlegging.

Skuleovertaking * I utgangspunktet skal assistentane arbeide som normalt. * Vi vil likevel prøve å organisere kompetanseheving for assistentane, 1-2 dagar i løpet av praksisperiodane

Skuleovertaking * I tillegg til praksisperiode 1 (12 dagar) og praksisperiode 2 (15 dagar), skal studentane ha tre praksisdagar. * Desse tre dagane kan leggjast til ulike tider, utifrå ulike behov og ønske i kvar klasse. * Kontaktlærarane lagar plan for desse dagane og informerer elevar og føresette.

Skuleovertaking * Andre praksisperiode: 28.januar-15.februar 2013 (veke 5-7) * I denne perioden skal studentane ta over skulen ei veke; 1.-7.februar. * Lærarane er på studietur, kompetanseheving innan lesing og rettleiing * Assistentane er her som vanleg * Kommunen syter for at rektor-funksjonen blir ivaretatt

Skuleovertaking * Det er viktig at kvar einskild elev blir godt ivaretatt gjennom heile praksisen. * Skulen vil bruke mykje tid på å førebu skuleovertakinga, slik at alle partar får eit godt utbytte av ordninga. * Det er då viktig at skulen informerer og er i dialog med heimane, - og at dei føresette tek kontakt om noko er uklart. * Nytt foreldremøte i januar 2013, der studentane er med.