Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Bokpresentasjon Stavanger
Advertisements

Bokpresentasjon Bergen
Bokpresentasjon Oslo.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Vanlege nynorskfeil.
Lesing og lesestrategier
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Kommunikasjon med demente. Verbal kommunikasjon God kommunikasjon med ein dement krev at du kjenner han – Kva gjorde han før? – Kva har han opplevd? –
Økt 1. festen 1.Norsk drikkemønster. Den norske drikkekulturen er prega av at ein drikk for å bli berusa. Fordi ein drikk på denne måten, vil ein også.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Å skrive sin mening Fempunktsmetoden.
Hensikta med tilsynet er å bidra til å skape: - eit inkluderande arbeidsmiljø - eit miljø som er helsefremjande - forebygging i høve sjukefråvær og utstøting.
Nettverk for gruppeleiarar Rauma januar 2014 Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed untill it’s faced. James Baldwin.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
RLE – familie og vener. Familie Kjernefamilien – Mor, far og barna deira Vanlegaste familieforma Siste tiår endra seg – (sjå tabell side 27) Færre foreldre.
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Retorikk og skriving. Omgrepskart litteratur skjønnlitteratur epikklyrikkdrama sakprosa.
| Å argumentere kjeldekritikk og nettvett. Bruk av kjelder i skriftlig arbeid.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Vel digital postkasse på Noreg.no
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Massemedia.
Lesing i matematikkfaget
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Eigenvurdering og sjølvregulering
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage
Grammatikk.
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Forkurs System.
Å skrive noveller.
LESEKURS.
Foreldremøte 5E Onsdag Velkommen .
Retorikk og skriving.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Digitale medium.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
TRIVSELSVEKA 1.TRINN VEKE 39
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Å skrive novelle.
Studieteknikk for meir effektiv læring
Kort om implementering
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Retorikk og munnleg kommunikasjon
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Opplæring av studentambassadørar i v. 40
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
| Å argumentere Kjeldekritikk og nettvett.
Vel digital postkasse på Noreg.no
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Sjølvbilete og sjølvtillit
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Å skrive meininga si Fempunktsmetoden

Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som samanfattar det du har skrive. Korleis kome i gang med å skrive?

Innleiing: ei setning Midtdel: tre setningar Avslutning: ei setning No er ramma for teksten ferdig:

Forklar litt om innhaldet i kvar setning Gi gjerne døme Neste trinn:

Overskrift: Om venskap 1 Venskap er viktig 2 Når du har ein ven, føler du at du betyr noko 3 Ein ven kan hjelpe deg når du har det vanskeleg 4 Dersom du hjelper ein ven, lærer du å ta ansvar 5 Det er viktig for unge å etablere venskap Døme

Utvid slik: Venskap er viktig fordi vi ønskjer kontakt med kvarandre Vi føler oss einsame dersom vi ikkje har nokon å snakke med Det er viktig å ha nokon å dele sorger og gleder med [Gi gjerne eit døme frå røynda] Bruk ord som: dersom, men, og, fordi Setning 1: Venskap er viktig

Utvid slik: Ein ven kan høyre når du vil fortelje noko Ein ven set pris på deg slik du er De kan diskutere De kan gjere hyggelege ting saman [Gi døme] Bruk ord som: dersom, men, og, fordi Setning 2: Når du har ein ven, føler du at du betyr noko

Utvid slik: Ein ven kan lytte når du har opplevd noko vanskeleg Ein ven kan støtte deg når du føler deg urettferdig behandla Dersom du har ein ven, er det lettare å unngå mobbing og utestenging Bruk ord som: dersom, men, og, fordi Setning tre: Ein ven kan hjelpe deg når du har det vanskeleg

Utvid slik: Du må sjølv stille opp, lytte og gi råd Du lærer å forstå andres problem Du blir meir sosial fordi du skjønar andre betre Bruk ord som: dersom, men, og, fordi Setning fire: Når du hjelper ein ven, lærer du å ta ansvar

Utvid slik: Vi må sjølv vere aktive for å bli kjende med andre Vi kan òg hjelpe andre til å føle seg inkludert Alle bør innsjå at venskap er viktig Vaksne kan leggje til rette for at ungdom kan treffast Bruk ord som: dersom, men, og, fordi Setning fem: Det er viktig for unge å etablere venskap

Bruk gjerne kunnskap andre har kome fram til i teksten din, men kopier aldri andres tekst og gi han ut som din eigen. Det er plagiat. Rett kjeldebruk

Oppgi alltid kjeldene du bruker i ei kjeldeliste. Du kan sitere frå kjelda, det vil seie at du fortel kva som står der. Indirekte sitat: Når du fortel med eigne ord kva kjelda seier. Direkte sitat: Når du gjengir ordrett kva kjelda seier. Skil ut sitatet med hermeteikn. Rett kjeldebruk

Kjeldekritikk Det finst mange ulike kjelder, både pålitelege og upålitelege. Kan du stole på kjelda di? Sjekk kor pålitelege kjeldene dine er før du bruker dei i teksten din.

Vurdering og revidering av eigen tekst 1.Les roleg gjennom teksten. 2.Legg merke til det du synest er godt. 3.Finn ut om noko er uklart, eller treng meir forklaring. Rett opp. Trengst det fleire døme? Legg til. 4.Er teksten bygd opp på ein logisk måte? Kjem det viktigaste først? Bør noko strykast? Vil teksten bli betre om du endrar rekkjefølgja på nokon av avsnitta? Gjer det som du synest kan gjere teksten betre.

Vurdering og revidering av eigen tekst, framh. 5. Synest du at noko manglar? Føy til det. 6. Er teksten delt inn i klare avsnitt med eitt viktig moment i kvart? 7. Har teksten fått ei god avslutning? Finpuss eventuelt avslutninga. 8. Sjå over og rett opp småfeil. Rett opp setningar som du meiner kan bli betre.