Statusoppsummering Seismiske målingar. Traséval. Kostnadsberekning. Status i forhold til finansiering: * Endelege vedtak i kommunar og fylke. * Statlege.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Snarveien over Averøya ○ Kortere reisetid ○ Bedre sikkerhet ○ Sterkere region ○ ○ Separerer lokaltrafikk og gjennomgangstrafikk ○ ○ Gir ekstra vekstimpuls.
Advertisements

COINCO II Oppsummering, forankringsprosess juni – juli 2011
Arbeidsoppgaver, markedssituasjon Anlegg Lars Aksnes Bransjemøte 4. mars 2005.
Kommunal eiendomsvirksomhet
OFFENTLIG BREDBÅND I MIDTRE VESTFOLD ET SAMARBEIDSPROSJEKT Tema: ORGANISERING.
Furutangen Aktivitetssenter AS
STATUS BANEPROSJEKT
Bymiljøavtaler Bård Norheim.
Finansiering av Vegbygging
Økonomi. Økonomi Økonomi Salgsbudsjett - Viser en oversikt over det totale salget, og hvordan dette varierer fra mnd til mnd. Budsjettet varer gjerne.
Flaskehals eller døråpner ? Trond Helleland 13/1-2009
Felles leverandør- og bransjemøte veg og bane Terje Moe Gustavsen 28. april 2010.
FLERBRUKSHALL PÅ RØSTAD TRØNDERHALLEN
BUDSJETT 2011 KS-konferansen 13. oktober Statsbudsjettet Økning i frie inntekter på 200 mill kr til fylkeskommunene Realøkning i frie inntekter.
Litt om Statens vegvesen
V angtilhenger Det trygge valg Eit prosjekt på Blæstad.
Utnyttelse av et gassrør til Grenland
Miljøutfordringer løst i andre land ? VRI Rogaland Sola 20. januar 2012.
Gang/sykkelveger langs fylkesveger og omklassifisering av fylkesveger. Vestfold fylkeskommune er positiv til å overta det driftsmessige og økonomiske.
HP 2010 – 2013 (2019) HP for Statens vegvesen gjelder for perioden 2010 – 2019 med hovedfokus på 2010 – Programmet er etatens gjennomføringsplan.
Utdrag fra presentasjon E16 Sandvika - Skaret


Pilotprosjekter – hva er lov og hvordan går man fram?
Kjerringsundet Ny veg mellom Otrøy og gossen
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
Pilotprosjekter – hva er lov og hvordan går man fram?
Nye løsninger – hva skjer og hvordan går man fram?
KVU for kryssing av Oslofjorden
Kommuneproposisjonen Konsekvenser for Troms fylkeskommune Økonomisjef Berit Koht.
Del 2 Strategisk analyse
Kvifor bygge vegen: Ny fylkesveg vil erstatte den gamle fylkesvegen som går gjennom boligområdet. Kostnad med ny veg er om lag den same som oppgradering.
Informasjonsmøte ØTB 9.april 2015
Trondheim fagskole Fra ladehammeren til Byåsen videregående skole.
Transportplan Nordland Handlingsprogram fylkesveger og ferjer.
Sande Fastlandssamband As Etablert i 1987, 313 aksjonærar. Sande Kommune 51%, Vanylven Kommune 11%, Brimer Kvamsøy as 7% § 3 Selskapet sitt føremål er.
Ekstraordinært årsmøte i Sportsklubben Rollon Tirsdag 16. juni 2009.
SpareBank 1 Søre Sunnmøre Presentasjon Kapitalmarknadsdag Oslo 21. august 2013 Adm. Banksjef Solveig Midtbø.
NEDGRAVDE LØSNINGER er fremtiden - En effektiv, driftssikker og miljøvennlig renovasjonsløsning.
E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.
Forvaltningsreformen 8.september 2010 Dialog, samhandling og nasjonale føringer Ved Olav Sætre.
SVV 2010 Forvaltningsreformen Overordnet organisering.
Nasjonal transportplan 2010 – Oppfølging i handlingsprogram og budsjett.
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
Forutsigbarhet, ledig kapasitet – erfaringer med forvaltningsreformen Jon Sellæg, daglig leder Røstad Anlegg Stein Gunnes, sjeføkonom MEF.
Statens Vegvesen 20 mai 2009  Felles bransjemøte  Kapasitet og hvordan møte økt omsetningsvolum  Trond Johannesen  Adm. direktør  Maskinentreprenørenes.
Fergefri E39 og NTP Ulsteinvik, 11. mai 2016 Stortingsrepresentant Helge Orten.
1 Ferjefrie stamvegar/riksvegar gjennom fylket Ferdige og mulige samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal etter tusenårsskiftet Lage Lyche.
Fv. 91 Breivikeidet bru - Hov Forprosjekt. Bakgrunn Bygging av ny Breivikeidet bru i 2010 –Grunnforhold –Kostnader.
Statsbudsjettet 2010 Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 14.okotber 2009.
Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones.
Forslag Budsjett Budsjett for 2012 Bakgrunn for foreslått budsjett: –Foreldrekontingenten er kr ,-/ måned i 11 av årets måneder. Ingen endring.
Økonomi og utfordringer Fylkesrådsleder Odd Eriksen Rektormøte Foto: Crestock.
Spillemidler til idrettsanlegg
Kapitalbehov og finansiering
Drift og vedlikehold i støpeskjeen
Skredsikring fra 2010 til nå
Rådmannens budsjettfremlegg
Prosjekter som jeg har fått lov å bidra til
Faktorer som bestemmer kostander på bygg
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Offentlig Privat Samarbeid (OPS)
NASJONAL RASSIKRINGRUPPE 14. AUGUST
Fv Bustneslia Rana kommune
Tiltak for utvikling av ferjemarkedet på lang sikt
Vegljos FV101 Sekse Prosjektert av Norconsult AS i samsvar med Statens vegvesen sine vegnormalar og håndbøker Luftspenn, ettergivande trestolpar pga fartsgrense.
Ny NTP i lys av regjeringsplattformen
Status i arbeidet nå E6 Sørfoldtunnelene. Utredning september 2013 Arbeidsgruppe i Statens vegvesen.
Birte Haga Austli Åre 6. juni 2019
Finansregnskap Kontantstrømoppstilling (2) Direkte og indirekte metode TK-Handel AS (22 % skatt) (student) Trond Kristoffersen.
Utskrift av presentasjonen:

Statusoppsummering Seismiske målingar. Traséval. Kostnadsberekning. Status i forhold til finansiering: * Endelege vedtak i kommunar og fylke. * Statlege ekstraordinære tilskot.

Sande Fastlandssamband As Etablert i 1987, 261 aksjonærar og kr i aksjekapital. Emisjon 2004 til 313 aksjonærar og kapital kr ( SK 51%, VK 11%, BK 7%) § 3 Selskapet sitt føremål er å byggje og drive tunnelsamband mellom Gurskøy – Sandshamn, Voksa – Åram og Voksa – Kvamsøy og stå for alt som har med dette og gjere. Tunnelplanar i dag: -Byggesteg 1 Kvamsøy – Voksa – Åram. -Byggesteg 2 Sandshamn – Gurskøy eller annan plass i Rovde-fjorden.

Hareid

SØRE SUNNMØRE

Tunneltrasé

Kvar er vi no? Sande fastlandssamband as jobbar etter byggesteg 1: Kvamsøy – Voksa - Åram Etter seismiske målingar så langt er størst avstand frå havoverflate til fjell på m, tunnelen på ca -190 m To djupålar 1250m og 1650 m frå Kvamsøy Ein djupål mellom ”krysset” og Voksa (- 57m)

Traseen Ein tunnel med undersjøisk kryss. Lettare bygging, tre alternativ utskipingsplassar. Rimelegare i drift, eit pumpesystem og eit ventilasjonssystem Kvamsøy – Åram får færre opp og nedstigingar og kortare køyrestrekning.

Tunnel lengd Total lengd om lag 5850 m største djupn ca 190m Kryss på ca – 100m (1200 m frå Voksa) Kvamsøy – Voksa 4,4 km Kvamsøy – Åram 4,8 km Voksa – Åram 2,8 km Kvamsøy – Larsnes 19,8 km Voksa – Larsnes 17,8 km Åram – Nordfjordeid 88 km Åram – Oslo 646 km

Kostnad Selmer: 1997, 200 mill Norconsult: 2002, 279 mill Vegkontoret :2005, 431 mill ”Eiksundspris”2004, 386 mill

Kostnad i 1000,- kr Veg ,- Tunnel ,- Prosejektering og byggeleing ,- Planlegging/prosjektering 1 688,- Markedssituasjon 5 085,- Uforutsett 7 462,- Massedeponi ,- Grunnforhold/geologi ,- Sum ,- Berekningsresultat Statens vegvesen april 2005

Kva kostar det å bygge tunnel? Målt i kr pr meter oppdatert til 2000 nivå Eiksundstunnelen, verdas djupaste, kr Ålesundstunnelane kr Bjorøyog Sløverfjord kr Snittet på alle bygde kr Kvamsøy – Voksa – Åram kr Prisane på tunnel steig framover mot år 2000 pga auke i standarden til tunnelar. Driftskostnadane vil minke som følgje av dette!

INNSPARINGAR 25,5 mill Ferja Driftsbudsjettet 11,5 mill pr år Kapitalutgifter 3,5 mill pr år Ferjeleie 1,0 mill pr år Ambulansebåt Driftsbudsjett 4,0 mill pr år Kommunal drift Skular og anna 5,5 mill pr år

Finansiering oppsett frå vegkontoret Dersom ny veg blir riksveg vil fylket ”kjøpe seg fri” og kunne bidra med et større tilskudd. Rentefot på lån. Kun fergetilskudd |Inkludert kommunale tilskudd og ambulansebåt. (Fylkesveg) 8 % 115| 189 (83| 156) 6,5 %129| 211 (92| 175) 5% 144 | 237 (104|196) Beløpa i millioner 2005

Finansiering Lån 400 mill Avdrag pr år - (20 års nedbetaling og 5% p.a.) ,- -(20 års nedbetaling og 6,5% p.a.) ,- -(20 års nedbetaling og 8% p.a.) ,-

Leik med tal - 25 år Kapitalbehov 400 mill Ekstraordinært tilskot frå staten -( ambulanse båt)80 mill -Kapitalkostnad for ferja*52,5 mill *+ 3,5% p.a. Sum132,5 mill Lånebehov 267,5 mill Pr år 5% p.a. 18,9 mill Pr år 6,5 % p.a. 21,9 mill Pr år 8% p.a 25,5 mill

Innsparingar etter tilskot. Driftskostnad ferje 11,5 mill Ferjeleider 1,0 mill Skular og anna 5,5 mill SUM18,0 mill pr år

Kva må gjerast før finansieringa er på plass? Statleg tilskot må sikrast (Ambulanse, fylkeskommunetilskotet, hamner m.m.) Fylkeskommunen må godkjenne lenger nedbetaling enn ”norma på 15 år” Riksveg samband etter utbygginga. Arbeidet må intensiverast.