Statistikk og sannsyn Analysere statistiske data og vise kjeldekritikk Drøfte ulike dataframstillingar og kva inntrykk dei kan gje Kjelde: Den norske foreininga.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Skedsmo 12. november 2009 Tonje Hilde Giæver
Advertisements

Statistikk og sannsynlighetsregning
Guttorm Hveem Digitale tankekart i læring og undervising guttorm.hveem.no twitter.com/ghveem.
Vi ønsker å presentere Excel som verktøy.
Statistikk og sannsynlighetsregning
Den digitale dimensjonen i fagplanen for matematikk i vgs
Informasjonskompetanse Evnen til å… –finne –avgrense –evaluere –bearbeide –anvende –forstå –bruke lovlig og etisk …informasjon.
Læreplaner i matematikk
Hendelser betegnes med A, B, C osv.
LÆREPLANEN Matematikk Vg2 – hovedprinsipper. Struktur (fra
Digitale tankekart i læring og undervising
Sannsynlighetsregning
DidIKTikk, digital kompetanse i praktisk undervisning
Ungdata-undersøkinga i Setesdal 2012 Nøkkeltal (ungdomsskulen) FAKTA OM UNDERSØKINGA: Tidspunkt: Uke 41 – 42 Klassetrinn: 8. – 10. klasse + VG1 – VG3 Svar:
Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.
Sannsynlighet og kombinatorikk
Statistikk 2 M1 årskurs HVE 31. august 2009.
Kapittel 5 Vilkårssetningar og løkker. 5.1 Boolske uttrykk George Boole ( ), britisk matematikar Utvikla teori om logikk ved bruk av symbol i.
Sannsynlighet og kombinatorikk
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro
Statistikk M4 Mandag 20. april 2009.
Statistikk En innføring i statistikk for Vitenfabrikken ved Lars Sund og Johan Nygaard.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Flytte på hybel 1P-Y KKG Høsten Hei! Jeg heter Cecile og skal flytte på hybel. Hybelen ser trist ut, så jeg har bestemt meg for å pusse opp. Jeg.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Sannsynlighet for alle. Signe Holm Knudtzon Høgskolen i Buskerud og Vestfold Novemberkonferansen 2015 Signe Holm Knudtzon. HBV. Sannsynlighet for alle1.
Proporsjonale storleikar -finne og utnytte eigenskapane til proposjonale, omvendt proposjonale, lineære og kvadratiske funksjonar og gje døme på praktiske.
GRUNNLEGGJANDE TALLFORSTÅING Heile tal, brøk og desimaltal + litt kombinatorikk.
Problemløysing høyrer med til den matematiske kompetansen. Det er å analysere og omforme eit problem til matematisk form, løyse det og vurdere kor gyldig.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
Sannsynlighet. Fra LK trinn planleggje og samle inn data i samband med observasjonar, spørjeundersøkingar og eksperiment representere data i tabellar.
Økonomi Gjere berekningar om forbruk, bruk av kredittkort, inntekt, lån og sparing Setje opp budsjett og rekneskap ved å bruke rekneark og gjere greie.
Statistikk Forkurs Hva er statistikk? undersøke registrere lage oversikt→ Presentasjon av informasjon formidle Arbeidet med statistikk kan vi dele.
Profesjonsfaglig digital kompetanse i den 5-årig lærerutdanning Digital kompetanse-søylen Louise Mifsud og Tonje Hilde Giæver.
Kvadrat Kvadrattal Den første kvadratsetning (a + b) 2 (x + 3) 2 =
FamiliematematikkFamiliematematikk ”Verda er full av matematikk”
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Sannsynlighet - Hvor stor sjanse er det for at noe skal skje?
Bilde inn Forslag til justerte læreplaner for 1P, 1T, 2P og 2T.
Sinus 1P Sinus 2P Sinus 1P-Y Trondheim, 6. mai 2014.
Aktivitetsnivå, saker og kommunikasjon
MINIKURS: PROBLEMLØYSINg
Teikning av mekaniske delar
Kompetansemål Energi – ting skjer
Omgrepssamling 1. og 2. trinn
Hvordan jobbe med Dembra i faggruppene?
Grunnstoff og atom.
Standardform: = 0, = Utvida form med tiarpotens: 3567,87=
Kompetansemål Energi – ting skjer
Heile tal, side Du skal lære kva siffer, tal og talsystem er
Funksjonar i dagleglivet
TALSYSTEM Kunne skrive tal på standardform og utvida form
Kva meiner vi med naturmangfald?
GITARKURS 9. ÅRSSTEG.
Munnleg kommunikasjon
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Kort om implementering
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
MET 2211 Statistikk og dataanalyse
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
| Å argumentere Kjeldekritikk og nettvett.
Modul 2 Følg opp elevresponsar Korleis gi gode tilbakemeldingar og justere undervisninga? B – Samarbeid.
Kva meiner vi med naturmangfald?
Introduksjonsprogrammet
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Utskrift av presentasjonen:

Statistikk og sannsyn Analysere statistiske data og vise kjeldekritikk Drøfte ulike dataframstillingar og kva inntrykk dei kan gje Kjelde: Den norske foreininga for å bevare gauper Kjelde: Noregs sauebondelag

Ordne og gruppere data, finne og drøfte median, typetal, gjennomsnitt og variasjonsbreidd, presentere data med og utan digitale verktøy Dag Nedbør i mm Gjennomsnittsnedbør:2,7 Median:2 Typetal:0

Drøfte og løyse enkle kombinatoriske problem Kor mange tresifra kodar kan du lage med tala 1, 2, 3, 4 dersom du kan bruke kvart tal berre ein gong? Eit minibankkort har ein firesifra kode. Kvart siffer kan variere frå 0 til 9. Kor mange ulike kodar kan kortet ha?

Finne og diskutere sannsyn gjennom eksperimentering, simulering og berekning i daglegdagse samanhengar og spel Trediagram Lotte kastar eit pengestykke to gonger. Teikn eit trediagram og finn kor mange moglege utfall det er. Bruk K for krone og M for mynt.

Finne og diskutere sannsyn gjennom eksperimentering, simulering og berekning i daglegdagse samanhengar og spel

Arbeidstid Individuelt eller i par Arbeidsro Prøv deg sjølv side 254 – 256 oppgåve 1, 4, 5, 6, 7 Oppsummering side 259 – 261 i grunnboka (sjekk at du kan lage sektordiagram for hånd, oppgåve 2)

Kva for nokre påstandar er rette? 1.Lottorekkja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 er like sannsynleg som kva som helst anna rekkje 2.Over tid vil alle tala bli trekte ut like mange gonger 3.Talet 21 har ikkje blitt trekt ut på 65 gonger i Lotto. Martin meiner det er større sannsyn for at talet 21 blir trekt ut som vinnar den 66. gongen. 4.Jo fleire lottorekkjer du leverer, jo større sjanse har du for å vinne.