Konferanse om kunnskapsløftet og ny rammeplan for barnehagen Loen, 23.og 24. mars 2006 Tverrfagleg drøfting.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Mappen Hva er det? Hva gjør jeg?. Formelle krav • Ta utgangspunkt i et medievitenskapelig tema. – Kan være knyttet til innhold, produksjon, plattform,
Advertisements

Rammeplan for Barnehagens innhold og oppgaver
Web-publisering som alternativ presentasjonsform i sykepleieutdanningen NVU konferanse 13.Mars 2006 Gjertrud Husøy Høgskolen Stord/Haugesund.
Plan for praksis Studieåret FU – 2 Gro Lise Syversen – HIØ, Praksisseminar FU og
Integrering av informasjonskompetanse i undervisningen ved UiB Utdanningsavdelingen og Utdanningsutvalgets engasjement i UBs arbeid med Informasjonskompetanse.
Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.
Kompetente barn og unge
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Å bruke praksisfortelling En måte å lære på
Oppfølging av samhandlingsavtalen – utvikling av felles kompetanseplan Geiranger 6. mai 2011 Opplæringsleiar Bodil Haugen Våge Prosjektleiar Vegard Sperre.
Tysktilbudet ved HVO Fra et tradisjonelt grunnfag innen humanoria
Ny rammeplan for barnehagen
Ny rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver Ny rammeplan for barnehagens innhold og oppgaverSamfunnsfag i F-utdanninga.
Konferanse om ny rammeplan for barnehagen Loen 24. mars 2006
Digitale lærermidlers plass i hverdagen seniorrådgiver Turid Helen Christensen.
Tanker om barnehagens læringsmiljø
Utvikling av barnehage og SFO i Norge
Etikk i pedagogisk arbeid
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Kurs nye praksislærere 28. oktober 2014 Toril Hanssen 1.
Barnehagekontoret Møte for familiebarnehagene 27.oktober 2009.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Kultur- og konstruksjonssti Om fag og praksis i barnehagelærarutdanning og barnehage BLU, 1. år, STM 2015.
Barnehagelova. Lov- og avtalesystemet Tariffavtalar Hovudtariffavtalen Barnehagelova Arbeidsmiljølova Ferielova Likestillingslova Aldersgrenselova Pensjonslova.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Klubbarbeid i barnehagen
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
NOU >: Kva betydning har rapporten for UMB-studentane? Liv Hatleli.
Aktuelt / open post Loen Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart.
Rammeplan for barnehagen. Nytt på nytt eller noko heilt anna? Loen mars 2006.
Musikkfa get Korleis blir innhaldet, organiseringa og undervisninga no, då?
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Samarbeidsprosjekt mellom Tjødnalio skule og HSH Elna Dahle Kannelønning, Tjødnalio skule Ann Britt Ervik, HSH.
Dag 1: Kjemi, grunnstoff, binding periodesystemet, reaksjonar
OM LÆREPLANER Hva er en læreplan Læreplaner og virkeligheten
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Barnehagene i vår tid Oppdrag En ”annen” barnehage og en annen tid? Horten Turid Thorsby Jansen.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Førskule - rammeplan Volda1 Ny rammeplan for barnehagen Følgjer for norskfaget i eksisterande utdanning.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Læringsorientert vurdering Mapper som lærings- og vurderingsreiskap.
Rammeplanen i barnehagene i Re og Hof! Etterutdanningsprogram.
Hva er ledelse? Intro org ledelse 2009.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
Ny rammeplan for barnehagen. Konsekvensar for KRL-faget i førskulelærarutdanninga.
Deltakende læring.
Framtidas kompetanse Problemstillinger. 1 Utfordringer og muligheter Hva kjennetegner framtidas samfunns- og arbeidsliv? Hvilke samfunnstrekk legger premisser.
Mitt oppdrag Kva for utfordringar, i ny rammeplan for barnehagen, vil praksisfeltet trekkja fram som særs viktige for førskuleutdanninga Perspektiv ein.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Loen-konferanse mars 2006 Tema: Kunnskapsløftet Pedagogikkseksjonen ved HVO Fokus: Didaktisk kompetanse Eldrid Digernes, Stine Ekornes og Kari Anne.
The Sogn og Fjordane Preschool Physical Activity Study PRESPAS Fysisk aktivitet hjå 3-5 år gamle barn i Sogn og Fjordane.
Miljøkoordinator vgs Sogn og Fjordane fylkeskommune.
Risiko- og sårbarheitsanalysar v/Haavard Stensvand fylkesberedskapssjef.
Forprosjekt for SYS-kommunane. Hensikt: – Nokre enkle analyser som kan gje ein pekepinn på forventa endringar – Avgjerslegrunnlag for kvar kommune ja/nei.
Hvordan bidra til kvalitetsutvikling i din barnehage? Utdanningsdirektoratets arbeid med Kvalitet i barnehagen (KiB) Kristina Kvåle og Victoria Elise Olsen,
Du och jag, Alfred! «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en Alfred for noen barn?» «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en «Alfred» for.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,
Samisk barnehagekonferanse i Karasjok
Kort om implementering
Barnehagebesøk:.
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Utskrift av presentasjonen:

Konferanse om kunnskapsløftet og ny rammeplan for barnehagen Loen, 23.og 24. mars 2006 Tverrfagleg drøfting

Syn på læring i ny rammeplan for barnehagen Kva syn på læring finn ein i den nye planen? Kva får fokus etter den nye planen? Formell læring Tradisjonelt syn på læring Barnehagen som skuleførebuande Temahefte som ’lærebok’ i barnehagen Heilskapleg læring Barns medverknad Kulturperspektiv på læring Utfordring: Bevisstgjering av formelle og uformelle læringssituasjonar Leik. Omsorg. Formidling

Syn på læring ( forts) Mål: Å utvikle syntese mellom innhald og kunnskap på den eine sida og sosiale prosessar på den andre sida; eit balansert syn på læring i barnehagen

Endringskompetanse / kontinuitetskompetanse Utgangspunkt: Den profesjonelle og autonome førskulelærar Kva signal sender ein til studentane om å skulle nedfelle alt nytt? Kor nytt er eigentleg det ’nye’? Mål for endringskompetanse: Utvikle evne til å kunne stille grunnleggjande analysar av og spørsmål til nye planar Ha eigen fagleg plattform i møte med det nye Nytte kunnskapane ein har til implementering av nye planar

Drøftingsspørsmål Kva kunnskap treng studentar for å ha kontinuitetskompetanse og utvikle endringskompetanse? Korleis motvirke instrumentell praksis?