Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvor står vi Hva gjør vi Hvor går vi
Advertisements

Datakurs i heimesida Skei hotell 15.mai  Søk opp på internett  Last ned Google Chrome – gratis  Gå inn via Google Chrome når du skal inn på pensjonistforbundet.
Den digitale dimensjonen i Samfunnsfag i grunnskolen Nå kommer vi og tar deg!
Kartleggingsmateriell: Språkkompetanse i grunnleggende norsk
Digital samtid Erfaringer så langt!. ”Fet” og omfattende •Mange mål •Motiverende mål •Elevene går i visningsmodus.
Publisering på internett
HTML og CSS introduksjon Veiledet selvstudium Webpublisering 10. januar 2008 Monica Strand 1Webpublisering – 10. januar 2008.
Nyhetsfôring med RSS ALEPH brukermøte 2006
Programmering i ActionScript - hva er det, og hvordan undervise?
• Innledning • Del 1 Faglig og digidaktisk status i fremmedspråk • Del 2 Ny Undervisnings og vurderingspraksis • Konklusjon.
Elevenes verdifulle bidrag
KULTURSEKKEN I VIDEREGÅANDE SKOLE  – 10.10: Velkommen + dagens program  – 10:50: ”1994”  – 11.00:Beinstrekk  11:00 – 11.15: Forestilling.
Fra fem på rad til et mangfold av læringsarenaer……
Korleis skal vi få IKT inn i klasserommet? Norsk Nettskole.
1 S PESIALPEDAGOGISK HJELP OG SPESIALUNDERVISNING – KVA INNEBER RETTEN ? Tysvær
1 (Helst) alle, men minst 1 i gruppa oppretter følgende: Personlig hjemmeside (indexside) Lenkeside / Generell faglig ressurside (Side med generelle allmennlærerfaglig.
IKT-revolusjonen i mitt lærerliv! Forelesning for A04 Hanne Christensen Vibeke Bjarnø.
Hvordan åpne døren inn til en verden med produserende elever?
«Fylkesbarometeret» GSI 2010/2011:
Nye websider for Sørli skole
Kapittel 11 Rekursjon Å tenke rekursivt Rekursjon er ein programmeringsteknikk der ein metode kallar seg sjølv for å fullføre ei oppgåve For å kunne.
Om eksamen Eget rom på Fronter det oppgaven ”hentes” og leveres Dere får e-post med eksamensnummer, i tillegg litt mer.
EQS prosessteikning Rettleiing for deg som skal bruke prosesskart-editor i EQS.
EQS inngangsportal Rettleiing for deg som skal utarbeide revidere EQS inngangsportal.
Korleis lage Kompetanse- og opplæringsportal Opprette og legge innhald i opplæringsportal.
ERFARINGER MUNTLIG TENTAMEN I MARS: ØVING. INSTRUKSJONER TIL ELEVENE: KLARE OG PRESISE (UNNGÅ TELEFONER). BARE PRESENTERE RELEVANT STOFF.
Borre ungdomsskole
UTDANNINGSVALG.
Publisering på verdensveven Kursdag 1 VÅFF, våren 2002.
Hvordan skrive din slektsbok
IKT og media i norskfaget. L97 om IKT og media i norskfaget  Fra 1.klasse skal de se video eller fjernsynsprogram  Fra 2.klasse skal de leke på datamaskin,
Om Internett, World Wide Web, egen hjemmeside Ole Christian Rynning
Valgfag på Kastellet skole
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Arbeidstidsavtalen.
Samlingsdatabasane Samlingsdatabasane er ei samlenemning på alle databasane som Eining for digital dokumentasjon ved Universitetet i Oslo har laga. Samlingsdatabasane.
Nettbaserte multimediepresentasjoner Må en til Hollywood for å lage pedagogiske multimediabaserte presentasjoner? Arne B. Mikalsen 9. juni 2006
Presentasjon av hovedprosjekt Skoleåret 2005/2006 Anita Enoksen.
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
Case 1: Etiske dilemmaer ved bruk av IKT i skolen
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Kort om html Forelesning feb Noen begreper i tilknytning til internett nettside (webside) (nesten=) hjemmeside = home page = betegnelse som.
INF160 Videregående Programmering Hausten Om kurset Lærebok: Lewis & Loftus: Java software solutions, 4.utgåve utgåve inneheld nye, viktige.
Konventionel tekstformatering: Her har vi en overskrift fulgt af normal tekst Deskriptiv tekstformatering: Her har vi en overskrift fulgt af normal tekst.
Gen og arv.
Ágúst Magnússon Søk i høgskolebiblioteket si samling av læremiddel Ágúst Magnússon – VID 2002.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Presentasjon av Valgrutiner. Kommunal- og regionaldepartementet Innhold Hva er Valgrutiner? Bakgrunn og hensikt Verktøy og standarder Oppbygging og innhold.
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Kapittel 12 Samlingar Samlingar og datastrukturar Ei samling (collection) blir brukt til å oppbevare og handtere andre objekt ArrayList – klassen.
Odda Barneskule Samtale med studentane – Undervisning – Samtale med studentane med hovudvekt på ”case”
Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro
Rekneark på Brakanes skule – Jon Henjum
Leksjon 03 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 3.
Noen inntrykk fra studieåret 2001 Tanker rundt året som var…
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Se side 8-9. Kapittel 1: HTML5 og CSS Hyper Text Markup Language 1990-årene: Tim Berners-Lee ville strukturere tekster og lage klikkbare henvisninger på.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Utdeling av mandat Metodikk for arbeidet Utfordringar
UNIVERSELL UTFORMING AV IKT
Vurderingskriterier enkel versjon
Valfag og fordjupingsfag
Samlingsdatabasane Samlingsdatabasane er ei samlenemning på alle databasane som Eining for digital dokumentasjon ved Universitetet i Oslo har laga. Samlingsdatabasane.
Utskrift av presentasjonen:

Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2

Elen Instefjord, Februar Omgrep du bør kjenna til etter å ha arbeida med Leksjon02 Læraren og Internett Koding og formidling Fire nivå i HTML-arbeidet Oppbygging av eit HTML-dokument Avsnittsformatering Lenkjer Lister Bilete Strukturar

Elen Instefjord, Februar Du bør og… Vita noko om læraren si rolle når det gjeld formidling av kunnskap. Vita kvifor det er viktig at læraren lærer seg å formidla (publisera) på Internett. Vita litt om typografi og grafisk design. Vita at HTML (Hyper Text Markup Language) er eit språk (regelverk) for korleis me skal formeatera informasjon for framvising på Internett. Vita korleis eit HTML-dokument er bygd opp, korleis ein deler inn dokumentet, formaterar avsnitt og leggjer inn lenkjer, lister og bilete.

Elen Instefjord, Februar Du bør ha fått til å … Laga ei enkel HTML-side som inneheld ein kort presentasjon av heimstaden din. Lagt inn bilete, samt funne nokre lenkjer til eksterne Internett-sider. Laga ei lenke til denne presentasjonen frå hovudsida di. Leggje til ei gjestebok, ei tracker eller ein teljar på hovudsida di ved å klippa og lima inn kode. Opna HTML-fila i Notisblokk og lima inn koden der du ønskjer å plassere objektet.

Elen Instefjord, Februar Eksamen Nokre døme på tidlegare eksamensoppgåver: 1) Elevene skal selv planlegge og produsere nettsider der de presenterer seg selv og sine fritidsaktiviteter. Hvilke råd vil du gi klassestyrer før elevene starter opp arbeidet med å publisere slikt materiale? 2) Hvilke verktøy vil du anbefale i produksjonen av nettsidene? Grunngi kort anbefalingen. 3) Alle elevene skal få anledning til å gjøre sitt stoff tilgjengelig gjennom skoleavisen. Blant elevene i klassen er det svært ulik erfaring når det gjelder nettpublisering. Når man skal lage nettsider, kan det gjøres av personer med ulik innsikt i programmering for Internett. I leksjonsteksten er det delt inn i fire nivå. Grei kort ut om disse fire nivåene.