Norane skule Tirsdag 260106 Fellesøkt med utgangspunkt i kopihefte Aldersblanding 5.- 7. klasse 2 skuletimar Måndag 300106 Gruppesamtalar – ein skuletime.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Geometrioppgave for 4.klasse
Advertisements

Vågå 29. januar Jan Roger Bøe Øien Koordinator. Statistikk – etter vg1 Avsluttet grunnskole v å ren 2006 Avsluttet grunnskole v å ren 2007 Avsluttet grunnskole.
Skriving som kommunikasjon
DIDAKTISK OPPLEGG I GEOMETRI FOR 2.KLASSE
BRÅK ON ODDA! Når læreren er nysgjerrig på ungdommens verden.
Ny rammeplan for barnehagen
PCer i klasserommet – kaos eller kontroll? Erfaringssamling RFK, pedagogisk bruk av IKT, 4. mai 2010 Marita Aksnes, Randaberg vgs. Twitter: maritaa Blogg:
Bildebehandling i Paint
Bygg en by av pepperkaker.
”Bygg en by i 2.klasse” Dette er et prosjekt som skal gå over 1 uke.
UTDANNINGSVALG.
RGB •RGB fargemodellen er en fargemodell, der rødt, grønt og blått lys er lagt sammen på ulike måter og gjenskaper et bredt spekter av farger. Navnet på.
”Anders og tyskerne” Denne teksta er skrive av ein gut i 5. klasse etter ein time der ein historikar frå HiØ har fortalt om ei dramatisk hending i bygda.
Administrasjonsmeny for leiarnivå. Registrere nytt menyval.
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
-Ein tydeleg medspelar Nettverksmøter for rådgivarane – mars 2015 Rose Mari Skarset – rådgivar - utdanningsavdelinga.
Arbeidstidsavtalen.
Kultur- og konstruksjonssti Om fag og praksis i barnehagelærarutdanning og barnehage BLU, 1. år, STM 2015.
Interaksjonsteknikker (dialogformer)
BUKKANE BRUSE PÅ BADELAND
Månadsbrev for juni 2013 Då lakkar det og lir for dette barnehageåret. Det er i skrivande stund berre ei god veke til barnehagen stengjer for sommarferien,
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Arbeidstid SFS 2201.
Ungdata-undersøkinga i Setesdal 2012 Nøkkeltal (ungdomsskulen) FAKTA OM UNDERSØKINGA: Tidspunkt: Uke 41 – 42 Klassetrinn: 8. – 10. klasse + VG1 – VG3 Svar:
Kurs for AT-VGO. Arbeid i medlemsråd VGO/fagskule Medlemsrådet møtest månadleg - politiske og typiske HTV-saker står på saklista - referat frå møta -
Opplæringslova.
Kommunestruktur Frå viljeserklæring til handling.
1. 2 ØYSTESE GYMNAS KUNNSKAPSLØFTET UTDANNINGSPROGRAM FOR STUDIESPESIALISERING.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
Laga av:Kamilla,Ivar,Kristian,Madeleine. *Det skader kroppen *Du kan bli avhengig *Vis du byrja tidelig er sjansen større for og byrja med sterkare stoff.
Vanlege nynorskfeil.
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Tema Vg1, kap 4.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Oppsummering Leikanger barneskule Rotasjon mellom grupper Storgruppe Oppsummering 10 elevar 30 min Gruppe BGruppe C.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
LMS i en læringskontekst Svein Ove Lysne Høgskolen Stord/Haugesund
Odda Barneskule Samtale med studentane – Undervisning – Samtale med studentane med hovudvekt på ”case”
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Rekneark på Brakanes skule – Jon Henjum
Leksjon 03 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 3.
Hvem er jeg? 1.
Reinsing av vatn på Leikanger. Om oss. Me er fire elevar i 10a på Leikanger Ungdomsskule. Gruppa består av Halvard, Amalie, Hans Christer og Astrid. Me.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Naaman Ein dag sa jenta til matmor si: «Om berre husbonden kunne koma til profeten i Samaria, skulle nok han fri han frå hudsjukdomen.» 2.Kongebok.
Sogndal kommune bli med på laget. Skulane i Sogndal.
Kurs for valfunksjonærar Kyrkjevalet Innhald Velkomen til kurs! Nytt ved kyrkjevalet i 2015 Kursmateriell: Valhandbok Røysting på valtinget  Utstyr.
Emne C: Praktisk bruk av matematikk Klepp ungdomsskule.
GEOMETRIGEOMETRI fjerde kveld med familiematematikk.
Brøkrekning Korleis rekne med brøk.?. Eit undervisningsopplegg. Laga av elevar ved Laga av elevar ved Ytre Solund skule Ytre Solund skule.
Lesing i matematikkfaget Samling nr 2 i SOL-nettverket Vikemarka skule 3.oktober 2013.
FamiliematematikkFamiliematematikk ”Verda er full av matematikk”
Mål for undervisinga Norsk Eg brukar BO-blikk til å orientere meg i teksten før eg les. Eg kan skrive dette lureordet rett : det. Matematikk Eg kan lage.
Geometri 3.
Lesing i matematikkfaget
Den moderne steinalder! Digital jakt på mineraler
Litt om firkantar Ein firkant er ein geometrisk figur med fire kantar og fire vinklar. Summen av dei fire vinklane i ein firkant er alltid 360 grader.
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Å skrive novelle.
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Lesing i matematikkfaget
Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.
Utskrift av presentasjonen:

Norane skule Tirsdag Fellesøkt med utgangspunkt i kopihefte Aldersblanding klasse 2 skuletimar Måndag Gruppesamtalar – ein skuletime 5. klasse

Frå heftet Hjulkapslar Fyrstikker Toblerone Dodekaeder Mangekantar RGB og CMYK

Pedagogisk utfordring Felles innleiing på to timar for aldersblanda grupper Ein målingsdivisjon er ikkje det same for ein 5. klassing som ein 7. klassing

RGBRGB Om fargar på skjerm CMYK

Eleven formulerte klart korleis me kunne byggja dodekaederet

Oppgåve for 5. klasse Ovanfor ser du bilete av to hjulkapslar (Mitsubishi og Alfa Romeo). Bruk faguttrykk frå matematikk til å omtala hjulkapslane.

Det vidare arbeidet – 5. klasse Bruk av Paint Dodekaeder Nettsøk hjulkapsel RGB

Oppgåve for 6. klasse Wheel cap

Det vidare arbeidet – 6. klasse Bruk av Paint Dodekaeder RGB Pentagram Fotball

Oppgåve for 7. klasse Figuren med 12 femkantar finn du på sign/dodekaeder2.gif og heilt bak i heftet Kopier biletet og lim inn i Paint. Fyll med fargar og skriv ut Lag ein ”ball” av dei 12 femkantane. Viss du ikkje har fargeskrivar, klipp ut figuren bak i heftet

Det vidare arbeidet – 7. klasse Bruk av Paint RGB Pentagram Fotball Samtalar

Samtale 1 Vinkelsummen i den gule trekanten? 180  Den raude trekanten? 180  Den blå trekanten? 180  Kor mykje til saman? 540  Det er fem like vinklar – kor mykje er kvar? Du må dela med 5 Då er vinkelen 108  Ein elev fylte femkanten med tre trekantar i Paint. Samtale med resten av gruppa. Lærarstyring med innspel frå eleven

Samtale 2 Vinkelsummen i ein trekant er 180  ….dei to vinklane er like. Kor mykje vert dei til saman? 180  minus 108  er 72  Då må du dela på to Vinlane vert 36 Etter at elevane var klar over at vinkelen i den regulære femkanten var 108 , rekna me ut dei to andre vinklane i den gule trekanten.

Samtale 3

Bremuseum Har de vore på bremuseumet i Fjærland ? Ja Var de i kafeen? Hugsar de dei trekanta vindauga? Dei mot vegen Eg trur at trekanten er lik den gylne trekanten som de finn i pentagrammet Eg har ikkje stadfesta at vidnauga er laga som ein gyllen trekant.