Visuell profil for fremtiden
Arbeidsplanen 2012 Hageselskapet mot 2019 Revitalisering, modernisering og effektivisering av organisasjonen Øke synligheten Utarbeide en plan for å øke Hageselskapets synlighet eksternt og internt Medlemsvekst Arbeide målrettet med aktiviteter for å øke antall medlemmer
Fortiden Lang og stolt historie - en verdifull arv! Tillitsvalgte og medlemmer som brenner for hagesaken, og som bruker store deler av sin fritid på å dele sin kompetanse 16 år med årevis nedgang i antall medlemmer Nedgang i antall medlemmer er færre ressurser til å sette våre merkesaker på agendaen Flere konkurrenter – flere valgmuligheter!
Fremtiden Tørre å se Hageselskapet utenfra og inn! Øke antall medlemmer –Kommunisere på deres premisser –Fremstå tydelige og troverdige i vårt budskap –Vise at vi har kompetanse –Skille oss fra konkurrentene Det blåser en grønn vind over landet… –Tradisjon og varighet –Kompetanse –Bærekraft
Visuell profils betydning for medlemsvekst Visuell profil Hvordan vi blir oppfattet Del av omdømmet vårt Omdømme Hvem som fatter interesse for Hageselskapet Interesse Hvem som ønsker å bli medlem i Hageselskapet, og forbli medlemmer!