Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5."— Utskrift av presentasjonen:

1 Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5

2 Profil for foreningen bør etableres først Hvem er dere? Hvordan skal dere fremstå? Hvilke budskap vil dere nå ut med? Grunnlaget for markedsføring 2 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 1

3 1. Tittel 2. Mål 3. Produkt 4. Pris 5. Ressurser Markedsføringsplan 3 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 2 6. Suksessfaktorer 7. Hva trenger man? 8. Målgruppe 9. Budskap 10. Kanaler

4 Valg av målgruppe styrer valg av kanal Målgruppe og kanal 4 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 2 Aktive Passive Potensielle Jungeltelegrafen E-post Diskusjonsforum Nettsider Sosiale medier Medlemmer Plakater Banner Flyers Medieomtaler Nyhetsbrev Sosiale medier Hand-outs

5 Vinkling Overskrift Ingress Brødtekst Sitat Kontaktpersoner Pressemelding 5 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 3

6 Bygg nettverk av mediekontakter Forstå journalisten Velg redaksjon for saken og ta kontak Bruk pressemeldingen Praktisk pressearbeid 6 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5


Laste ned ppt "Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google