09.05.2006 08:35 www.questback.com 1 Svarlogg. 09.05.2006 08:35 www.questback.com 2 Kjønn: aMann bKvinne.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
895 studenter på Universitet i Oslo deltok undervisningsåret 2009/2010 på emner hvor forelesningene på tatt opp og lagt på nettet (Podcastet) Alle disse.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Bygningsdelstabellen
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Bibeltime onsdag 8.januar Anne Birgitta L.K.. Luk.1, Men da Elisabet var i sjette måned, ble engelen Gabriel sendt fra Gud til en by i Galilea.
PERSONALET PÅ PÅ DEICHMAN I 2012 Mark Twain (1835 – 1910): «Det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.»
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Plan- og bygningskontoret Plan- og bygningskontoret Innbyggerundersøkelsen.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Foreldremøte vg3 Onsdag
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Fôr til oppdrettstorsk – bruk av vegetabilsk feitt Odd Leknes Forskningsdagene 2007 Alta.
Studiekvalitetsundersøkelsen (SKU) ved Høgskolen i Lillehammer 2005 Gjelder både heltids- og deltidsstudier.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Oslo kommune Utdanningsetaten Hva er en god elev og en god lærer? Presentasjon av miniundersøkelsen på ungdomsskoler og videregående skoler Høsten 2009.
Drammen kommune, 7. trinn Opplevd mobbing Ikke i det heletatt2-3 ggr/mnd eller mer Er du blitt mobbet på skolen de siste månedene? Elever% % Drammen 7.
Kapittel 14 Simulering.
Foreløpige tall pr Randi Sæther
Seniorene – morgendagens arbeidskraft! 5. desember 2006 Senter for Seniorpolitikk NAV Arbeidslivssenter Akershus NAV Arbeidslivssenter Oslo.
R ESULTATER M UNKERUD SKOLE 2012 Nasjonale prøver 5.-8.trinn 2012 Brukerundersøkelsen 2012.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
© Synovate Gjennomført av Synovate 21.august 2008 Catibus uke 33 Norsk Fysioterapeutforbund.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Klinisk skjema nyrebiopsiregisteret
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
:32 Spørreundersøkelse april Response Log.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Foreldreundersøkelse – RSMK mai Invitasjon til 34 foreldre – alle som har e-post 22 svar = oppslutning på 65 prosent 5 tema: informasjon, foreldremedvirkning,
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
NM i prototyping - Yggdrasil 2014
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.
Bankenes sikringsfond Revisjonskontoret
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Velkommen til foreldremøte på Ra ungdomsskole
To accompany Quantitative Analysis for Management, 8e by Render/Stair/Hanna 15-1 © 2003 by Prentice Hall, Inc. Upper Saddle River, NJ Kapittel 15.
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Kjønn?Spørsmål 1: SvaralternativAntall% 1. Kvinne Mann7875 Antall svar:104 Snitt:1.75.
Virksomhetsrapport August Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Veivalgsanalyse etter Sørlandsmesterskapet i lang (klassisk) distanse 2004.
Tidsregistrering v/HiST DATAGRUNNLAG: Evaluering av HiST; en spørreskjemaundersøkelse blant Forskerforbundets medlemmer høsten 2009 v/HiST.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Response Log.
Utskrift av presentasjonen:

: Svarlogg

: Kjønn: aMann bKvinne

: Alder:

: Hva er hovedstudiet ditt? {Årsstudium, LOP - påbyggingsstudiu m i Ledelses-, organisasjons- og personalfag |Årsstudium i markedsfag }Årsstudium i pedagogikk ~Årsstudium i psykologi Årsstudium i reiseliv Årsstudium i sosiologi Deltid - Veiledning trinn I Deltid - Årsstudium i Mijøterapeutisk arbeid med barn og unge Deltid - Årsstudium i pedagogikk - deltid ŒDeltid - Spesialpedagogikk 2.avdeling ŠDeltid - Ped og det mod OG Deltakelse og marg. ŽDeltid - Veiledning trinn II ƒDeltid - Helserett ˆDeltid - Personalutvikling og ledelse 2 (PU2) ‘Deltid - Økonomisk rådgivning ’Annet ‚Deltid - Bachelor i vernepleie, deltid - DEVU „Deltid - Karriereveiledning †Deltid - Master in Social Inclusion …Deltid - Kulturbasert næringsutvikling

: Hvilket år er du i studieløpet? a1.år b2.år c3.år

: Hvilket år er du i studieløpet? a1.år b2.år

: Jeg tar masterstudiet på: aHeltid bDeltid

: Jeg synes at: aLærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. bDet er en god tone mellom lærerne og studentene. cDet faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. dTrivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. eTilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive. fArbeidsbelastningen på studiet er for stor. gStudentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. hVi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. iDet er god variasjon i undervisningsformer ved studiet. jDet har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsoppleg get. kDet burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. lJeg har blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. mJeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året. nStudiet har svart til mine forventninger ved studiestart oFaglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. pJeg kan anbefale studiet til andre.

: Jeg synes at: aLærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. bDet er en god tone mellom lærerne og studentene. cDet faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. dTrivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. eTilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive. fArbeidsbelastningen på studiet er for stor. gStudentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. hVi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. iDet er god variasjon i undervisningsformer ved studiet. jDet har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsopplegget. kDet burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. lJeg har blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. mJeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året. nStudiet har svart til mine forventninger ved studiestart oFaglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. pJeg kan anbefale studiet til andre. Fra forrige sides tabell

: Lærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Det er en god tone mellom lærerne og studentene. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Det faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Trivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Tilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive.

: Arbeidsbelastningen på studiet er for stor. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Studentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Vi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Det er god variasjon i undervisningsformer (forelesning, seminar, gruppearbeid, oa.) ved studiet.

: Det har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsopplegget. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Det burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Jeg har blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Jeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året.

: Studiet har svart til mine forventninger ved studiestart

: Faglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. aHelt uenig bDelvis uenig cHverken enig eller uenig dDelvis enig eHelt enig fVet ikke/ikke aktuelt

: Jeg kan anbefale studiet til andre.

: Alt i alt, hvor tilfreds er du med: aHvordan du ble tatt i mot ved oppstarten av studiet? bGjennomføring av undervisningsop plegget generelt ved studiet? cHvordan studiet ditt holder deg informert om endringer? dDin egen faglige progresjonen i studiet? eDen praktiske gjennomføringen av eksamensavvikli ng? fEget læringsutbytte? gStudiet generelt?

: Hvordan du ble tatt i mot ved oppstarten av studiet? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Gjennomføring av undervisningsopplegget generelt ved studiet? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Hvordan studiet ditt holder deg informert om endringer? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Din egen faglige progresjonen i studiet? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Den praktiske gjennomføringen av eksamensavvikling? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Eget læringsutbytte? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Studiet generelt? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Alt i alt, hvor tilfreds er du med: aKantinetilbudet? bBibliotekets bok- og dokumentsamling for faget du studerer? cBiblioteket generelt? dFysiske fasiliteter i undervisningen (auditorier, klasserom, ol.)? eTilgangen på grupperom? fTilgangen på lesesalplass? gTilgangen på datamaskiner? hInformasjon på iBruk av Fronter som verktøy?

: Kantinetilbudet? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Bibliotekets bok- og dokumentsamling for faget du studerer? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Biblioteket generelt? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Fysiske fasiliteter i undervisningen (auditorier, klasserom, ol.)? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Tilgangen på grupperom? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Tilgangen på lesesalplass? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Tilgangen på datamaskiner? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Informasjon på aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Bruk av Fronter som verktøy?

: Service aServicen i Studenttorget? bServicen i avdelingsadminist rasjonen/SELL? cStudieveiledning i Studenttorget? dStudieveiledning hos faglige ansatte?

: Servicen i Studenttorget? aSvært utilfreds bSvært tilfreds cIkke benyttet/Ikke aktuelt

: Servicen i avdelingsadministrasjonen/SELL? aSvært utilfreds bSvært tilfreds cIkke benyttet/Ikke aktuelt

: Studieveiledning i Studenttorget? aSvært utilfreds bSvært tilfreds cIkke benyttet/Ikke aktuelt

: Studieveiledning hos faglige ansatte? aSvært utilfreds bSvært tilfreds cIkke benyttet/Ikke aktuelt

: (Tilstedeværelse på) Forelesninger {27 |28 }29 ~30 31 eller mer a1 b2 c3 d4 e5 f6 g7 h8 i9 j10 k11 l12 m13 n p16

: Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid {27 |28 }29 ~30 31 eller mer a1 b2 c3 d4 e5 f6 g7 h8 i9 j10 k11 l12 m13 n p16

: Annet studiearbeid (egenstudie, kollokvier, lesning, egeninitiert oppgavearbeid, o.l.) {27 |28 }29 ~30 31 33 ƒ35 ˆ40 ‚34 „36 †38 ‡39 …37 ‰41 eller mer €32 a1 b2 c3 d f6

: Fritidsaktiviteter i studentmiljøet (inkl. studentpolitikk, ol.) {27 |28 }29 ~30 31 33 ƒ35 ˆ40 ‚34 „36 †38 ‡39 …37 ‰41 eller mer €32 a1 b2 c3 d f6

: Antall timer til lønnet arbeid ved siden av studiene {27 |28 }29 ~30 31 33 ƒ35 ˆ40 ‚34 „36 †38 ‡39 …37 ‰41 eller mer €32 a1 b2 c3 d f6

: Antall timer til fritidsaktiviteter utenfor studentmiljøet: {27 |28 }29 ~30 31 33 ƒ35 ˆ40 ‚34 „36 †38 ‡39 …37 ‰41 eller mer €32 a1 b2 c3 d f6

: Antall timer til familieliv/private forpliktelser {27 |28 }29 ~30 31 33 ƒ35 ˆ40 ‚34 „36 †38 ‡39 …37 ‰41 eller mer €32 a1 b2 c3 d f6

: Forelesninger (eller forelesningslignende aktivitet): a0 b1 c2 d3 e4 f5 g6 h7 i8 j9 k10 l11 m12 n13 o14 p15 q16 r17 s18 t19 u20

: Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid a0 b1 c2 d3 e4 f5 g6 h7 i8 j9 k10 l11 m12 n13 o14 p15 q16 r17 s18 t19 u20

: Egenstudie, kollokvier, lesning, oppgavearbeid, o.l. a0 b1 c2 d3 e4 f5 g6 h7 i8 j9 k10 l11 m12 n13 o14 p15 q16 r17 s18 t19 u20

: Forelesninger (eller forelesningslignende aktivitet): a0 b1 c2 d3 e4 f5 g6 h7 i8 j9 k10 l11 m12 n13 o14 p15 q16 r17 s18 t19 u20

: Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid

: Egenstudie, kollokvier, lesning, oppgavearbeid, o.l. a0 b1 c2 d3 e4 f5 g6 h7 i8 j9 k10 l11 m12 n13 o14 p15 q16 r17 s18 t19 u20

: Forrige uke: aVar en typisk studieuke for meg bDrev jeg mindre med studiearbeid enn normalt cDrev jeg mer med studiearbeid enn normalt

: Om du skal vurdere anvendelsen av tid til studier, vil du da si at du har brukt: aAlt for mye tid bLitt for mye tid cPasse med tid dLitt for lite tid eAltfor lite tid fVet ikke

: Benytter du deg av høgskolens lokaliteter til studieaktivitet etter kl.16? aJa, en eller flere ganger i uka bJa, men bare under eksamens- /undervisningsint ensive perioder cJa, anslagsvis ett par ganger i måneden dNei, svært sjelden eller aldri

: Alt i alt, hvor tilfreds er du med, aDet sosiale studentmiljøet ved HiL? bLillehammer som sted å være? cAktivitetstilbudet ved skolen utover studiet? dStudietilværelsen ved Høgskolen i Lillehammer? eLivet ditt generelt nå for tiden?

: Det sosiale studentmiljøet ved HiL? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Lillehammer som sted å være?

: Aktivitetstilbudet ved skolen utover studiet? aSvært utilfreds b c d e f gSvært tilfreds

: Studietilværelsen ved Høgskolen i Lillehammer?

: Livet ditt generelt nå for tiden?