Strategidokument UNIKOM! 2014-2016.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
>> Finding the job - choosing the people
Advertisements

Innherred samkommune Veien videre +litt oppsummering Sandvika
Historie Vi skaper verdier for våre kunder – Etablert i 1923 med hovedtyngde på tak- og fasadearbeid, nybygg og rehabilitering – Etablerte skiltavdeling.
1 Nordlyskonferansen Kultur som vekstfaktor Johan Petter Barlindhaug Leder av regjeringens Distriktskommisjon.
Om attføringsbedriftenes fremtidsmuligheter etter NAV reformen og AVI meldingen ………… men også litt om organisasjonen, politikk mm Årskonferansen 2007,
SIKKERHET i BKK Vestlandets eget kraftselskap Steinar Torsvik
GREP (Kompetanseutvikling Grenland AS)
Bilder fra fagdag i Namsos:

» Kvalitet og ledelse Helse Møre og Romsdal Emne – innføring av miljøledelse i Helse Møre og Romsdal 18.April 2013.
Strategisk næringsplan Planrullering 2014
Strategiarbeid i praksis
Stjørdal Rotary-klubb
Redaksjonell plattform
Arbeidsmarkedsbedriftene – veien videre
-En artig og attraktiv skole hvor alle er unike spiller på lag VELKOMMEN Foresatte ved studiespesialisering vg 1 Byåsen videregående skole 2009/2010.
1 Veien videre for Høgskolen i Østfold Hans Blom Rektor HiØ.
Seminar om rundskriv F Forvaltning av statlig eierskap
REKRUTTERING TIL BILBRANSJEN
Sosial kompetanse i en inkluderende skole
Markedsarbeid i ungdomsmottaket
V/ Trine Arnesen. Kort historikk Industrieventyr avsluttet juni 2000 Klare strategier og målsettinger –Konsentrerer seg om arb/kompetanse –Få folk i arbeid.
Integrerende metode i nær- ingslivet versus opprusting i en attføringsbedrift Paal Haavorsen og Rune Kvarme Bransjeforeningen Attføringsbedriftene
Prosjekt for Elin Støre Barbro Juul Terje Hallem
Sykehusapotekene i Midt-Norge
NAVs rolle i attføringspolitikken Ingar Heum Arbeids- og velferdsdirektoratet.
Et arbeidsliv for alle! Jon Valestrand - tillitsvalgt for Fellesforbundet ved Åstvedt AS.
Gjøa En mulighet for oss 28. September 2006.
Folkehelsearbeid i Nav
Drammen 20.september 2009 NAV Drammen – Mangfold og omdømme Elisabeth G. Holen NAV – leder Drammen.
Den vanskelige samtalen Rusforum i Nord-Østerdal
Høgskolen i Bodø – nær, nord og nyttig Høgskolen i Bodø - nær, nord og nyttig.
Hvorfor er kompetase viktig frem mot 2020
Omdømme Grete Wilsgaard Daglig leder og partner i Jobzone Tromsø
LederAkademiet Presentert av Jan Fikke. LederAkademiet2 LederAkademiet.  Visjon: Arbeide for menneskelig vekst, individuelt og i grupper.  Verdier:
Dette velger Distrikt 2275 å satse på. Visjon Service Above Self Det betyr at vi skal tjene andre.
Strategiprosess i Jæren Industripartner AS ASVL Landsmøte Tromsø 4
Strategiplan Vedtatt av styret i Landbrustjenester Hedemarken 25.febr
Velkommen til VTA- seminaret 2007, hotell Atlantic i Sandefjord.
Til tjeneste Lions Norge Gode venner som hjelper andre.
VISJONER OG MÅL På Skoppum er det alltid gøy og trivelig å spille fotball! VISJON.
Økonomifag Fra programområdet samfunnsfag, økonomi og språk - studiespesialisering.
Attføringsbransjen i Vestfold er i endring
NFU arbeider for at: Flere personer med utviklingshemming kan få arbeid i ordinære bedrifter VTA bedriftene fortsatt skal gi et godt tilbud til.
Rask og enkel tilgang til behandling Helseforsikring.
Tromsprodukt Formidlingsresultater og strategier.
På Borregaards vis Bedriftskultur og verdigrunnlag Juni 2014.
Medlemsutvikling på klubbplan er en av våre viktigste oppgaver fremover! Kommunikasjon er en nødvendighet i dagens strabasiøse dagligliv! Omdømmet gjenspeiler.
Søknadsrunde Oktober 2005 Forskningsbasert kompetansemegling.
Hva skal til for å vinne? Leif Gautestad Leif Gautestad.
-Et annerledes fond, som jobber aktivt for og med ungdom! MODERNE SAMFUNNSANSVAR/ SOSIALT ANSVAR.
Formidlingskoordinator Med bakgrunn i fylkestingets målsetting om at flere ungdommer skal ha faglig framgang og gjennomføre videregående opplæring.
Skolens visjon 1. Ambisjon Vi skal ha en positiv karakterutvikling Vi skal ligge i toppen i Akershus når det gjelder andelen elever med fullført og bestått.
Samarbeid ordfører og rådmann Fast møte hver mandag Forarbeid til møter Etterarbeid etter møter Løpende avklaringer rundt representasjon og deltagelse.
1 ForVei April 2012 Kunnskap for en bedre verden NTNUs visjon: Kunnskap for en bedre verden Legge premisser for kunnskapsutviklingen Skape.
Samarbeid om praksisplasser (IA-plasser) i Statsbygg rådgiver Harald Torsvik, NAV Arbeidslivssenter Oslo.
Modulvegger skal fremstå som den mest profesjonelle aktøren innenfor fleksible modulvegger og modulhimlinger til næringsbygg Vår visjon!
Strategiplan
Strategiplan
Visjon, virksomhetside og verdier
Samfunnsansvarlig forretningsdrift - tjeneste og fortjeneste
AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse
Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst.
>> Finding the job
Hvor mange yrkesaktive kan vi ha utenfor arbeidslivet
Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst.
Øvelse: Hvilke ord fungerer best?
Strategisk hierarki Regnskap AS.
Motor for vekst og opplevelser i Hamarregionen
Kompetansestrategi Agder 2030
Utskrift av presentasjonen:

Strategidokument UNIKOM! 2014-2016

Unikom - et attraktivt yrkesrettet utviklingssenter Visjon Unikom - et attraktivt yrkesrettet utviklingssenter

Forretningsid’e Unikom skal være et attraktivt yrkesrettet utviklingssenter, som skal drive avklaring, oppfølging, kvalifisering og formidling av arbeidssøkere. Dette skal vi gjøre ved å være konkurransedyktig i produksjon av varer og tjenester.

Vårt verdigrunnlag Samfunnsansvar: Varme: Pålitelig: Engasjert: Fokusere på den enkeltes muligheter Brobygger Miljøbevist Varme: Respektere hverandre Akseptere ulikheter Se den enkelte Pålitelig: Ærlig Seriøs Troverdig Engasjert: Grensesprengende Kreativ Dele kunnskap med andre

Hovedmål Unikom skal være en attraktiv samarbeidspartner Det skal utvikles ett nytt forretningsområde Unikom skal ha et resultat på minimum 3% av omsettingen Unikom skal være en attraktiv arbeidsplass

Målsetting Strategiske mål: Unikom skal fokusere på tiltak, tjenester og aktiviteter som skaper merverdi for brukerne, eierne, kunder og samfunnet forøvrig. Unikom skal utvikle eksisterende kompetanse, og rekruttere ny kompetanse som er i tråd med bedriftens strategiske valg, og som gjør oss attraktiv som samarbeidspartner for næringsliv, kommune og NAV. Unikom skal ha et godt omdømme som gjør at vi et førstevalg for brukerne og kunder. Økonomiske mål: 2014 2015 2016 Resultatgrad ≥ 3% ≥ 3% ≥ 3%

Den røde tråden… FOKUS PÅ MULIGHETER, IKKE BEGRENSNINGER!