Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse 04.02.16.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse 04.02.16."— Utskrift av presentasjonen:

1 AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse

2 Verdigrunnlag AtB skal være en kundedrevet organisasjon som lytter til markedet, og vil jobbe for å utvikle et mest mulig attraktivt og miljøvennlig kollektivtilbud i fylket innenfor de rammene som AtB til enhver tid rår over. Det er en nasjonal målsetting om nullvekst i personbiltrafikken og at all vekst i persontrafikken i de største byene skal tas med kollektiv, sykkel og gange. Dette må også gjenspeiles i den måten kontroll utføres.

3 Helhetlig: Gjennom effektiv, punktlig, tilgjengelig og samordnet transport skal kunden oppleve at vi er helhetlig og inkluderende. Hele verdikjeden fra informasjon til selve reisen skal henge sammen. Gjennom åpen kommunikasjon og leveranser i forhold til forventninger, skal vi opparbeide oss tillit og respekt.

4 Innovativ: Gjennom gode og effektive løsninger skal kunden
oppleve at vi er innovative og fremtidsrettet. De skal merke at AtB har fokus på moderne og miljøvennlige tjenester. Vi forplikter oss til å være offensive, endringsvillige, ha fokus på mål og å nå mål.

5 Forutsigbar: Kundene skal på en enkel måte komme seg fra A til B gjennom at vi er på rett sted til avtalt tid både når det gjelder informasjon og selve reisen. Vi skal være tydelig og synlig i vår kommunikasjon.

6 AtBs kundeløfte Vi skal gjøre ditt valg enkelt. Hele veien.

7 Det forventes at Leverandør gjennom egen opplæring og ved valg av kontrollører leverer tjenester som er i tråd med AtBs verdier og dermed bidrar til å gi kollektivtrafikken et godt omdømme.

8 For at verdigrunnlaget skal omsettes i møtet med våre passasjerer, er det i instrukser for billettkontroll lagt vekt på viktigheten av: likhetsprinsippet uskyldspresumpsjon Det forventes at leverandøren også er i stand til å videreføre AtBs verdigrunnlag i eget instruksverk og egen opplæring av kontrollører.

9 Referanse: Vedlegg 2 Oppdragsbeskrivelsen Punkt 2.3 AtBs verdigrunnlag AtBs visjon. Vi er førstevalget fra A til B.


Laste ned ppt "AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse 04.02.16."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google