Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Idrettshall og uteanlegg Kantine
Advertisements

Samarbeidsforum for estetiske fag
Fellesfag Yrkesretting Relevans
Eksamensoppmelding for elever og privatister
Å ta i bruk teknologi for kunnskapsbygging på organisasjonsnivå
Vurdering Iselin Høyvik Hva skal vi lære? • Hva vurdering er • Ulike former for vurdering og konsekvenser av/for disse • Kunne diskutere/trekke.
INFORMASJON OM FAGVALG TIL VG2
Hva er NDLA? Initiativ fra fylkeskommunene Hensikt:
NYE UTDANNINGSTILBUD INFORMASJONSMØTE 12.FEBRUAR 2014.
STUDIESPESIALISERENDE UTDANNINGSPROGRAM
Nasjonal digital læringsarena
Snart klar for videregående skole

RÅDGJEVARSEMINARET 2005 INNLEGG VED GUTTORM ULLA NHO MØRE OG ROMSDAL
Korleis skal vi få IKT inn i klasserommet? Norsk Nettskole.
Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
REKRUTTERING TIL BILBRANSJEN
VELKOMMEN Karrierveiledning på LAV Russetid Eksamen VITNEMÅL.
STUDIESPESIALISERENDE UTDANNINGSPROGRAM
Entreprenørskap i lærarutdanningen
PCer i klasserommet – kaos eller kontroll? Erfaringssamling RFK, pedagogisk bruk av IKT, 4. mai 2010 Marita Aksnes, Randaberg vgs. Twitter: maritaa Blogg:
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Fremtidens skole i en digital virkelighet -Hva gjør vi på Nordahl Grieg videregående skole? Copyright Stein Larsen.
UTDANNINGSVALG.
ENIG OG TRO I 200 ÅR Prosjektoppstart hausten 2010 og avslutning våren 2014.
Kunnskapsløftet Innføring : Trinn og Vg. 1
Informasjon til skolens ansatte om skoleprogrammet VIP
Utdanningsvalg 10.klasse
Godkjenning av fag til fag-/svenneprøve Styremøte NOOS-nettverk
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Orienteringsmøter november 2010 Sakkyndige vurderingar – nokre viktige element ACR/nov
Bygg og anleggsteknikk AKTUELLE SKOLER Hvor finner du dette utdanningsprogrammet: Åkrehamn videregående skole Haugaland videregående skole.
VELKOMMEN Karriereveiledning på LAV Vitnemål Samordna opptak Eksamen
Velkommen til Foreldremøte Tertnes videregående skole.
-Ein tydeleg medspelar Nettverksmøter for rådgivarane – mars 2015 Rose Mari Skarset – rådgivar - utdanningsavdelinga.
Opplæringsordningen for videregående opplæring, -hovedmodell for hhv studiespesialiserende (studiekompetanse) og yrkesfag (fag-/svennebrev) Opplæringslova.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Orientering om vidaregåande opplæring, 13. og
Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Ligg sentralt plassert. Tett ved: Ligg sentralt plassert. Tett ved: -Herøy.
-Ein tydeleg medspelar Ny i videregående opplæring Skoleåret 2014/2015.
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
HVA SIER UNGDOM MELLOM 14 OG 18 ÅR OM FREMTIDIG KOMMUNE? KOMMUNEREFORMEN.
Overgang Oppfølging Telling Anne Gerd Strand
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Opplæringslova.
Digital grunnkompetanse Pedagogisk bruk av IKT
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Gje rom for lesing i Nordhordland Bakgrunn: Nasjonal strategi/plan Nasjonal strategi/plan Lokale føresetnader: Lokale føresetnader: –Mange små kommunar/skular.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
LMS i en læringskontekst Svein Ove Lysne Høgskolen Stord/Haugesund
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Miljøkoordinator vgs Sogn og Fjordane fylkeskommune.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
-Ein tydeleg medspelar Endringar ved Sunndal vgs frå Jan Ove Løken
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Side 1 Utdanningsprogramma Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Medium og kommunikasjon Kunst, design og arkitektur Bygg- og anleggsteknikk.
Norsk skole.
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Erfaringar frå og planar for Drømmeskuleåret ved Stryn vgs
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Utskrift av presentasjonen:

Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015© SMARTE LØYSINGAR I EIT DIGITALT SOSIOKULTURELT LÆRINGSMILJØ Nordahl Grieg videregående skole - ein skule for dristige hjerner i samspel Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©

850 elevar i vidaregåande opplæring KVEN ER VI? Ny skule i 2010- ca 200 tilsette 850 elevar i vidaregåande opplæring 400 elevar i grunnskuleopplæring - sjukehusundervisning og undervisning for ungdom i barnevernet 10 - 12 elevar på tilrettelagt avdeling Knutepunktskule for døve og tunghøyrde Programområde innan yrkesfag HO (75), SS og MK Studiespesialiserande (600) Hvem er vi egentlig? © Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Spørsmål vi stiller oss ved Nordahl Grieg vgs. Til Ungdommen Ubygde kraftverker, ukjente stjerner. Skap dem, med skånet livs dristige hjerner Spørsmål vi stiller oss ved Nordahl Grieg vgs. Kva vil vere viktig i framtida? Korleis vere dristig for å få det til? Kva vil det seie å vere i samspel? Hva bør vi lure på? © Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Klima - Globalisering - Fattigdom/helse - Teknologiens muligheter Elevar tek imot Innovasjonsprisen 2015 i London der dei rettar fokus på framtida. Klima - Globalisering - Fattigdom/helse - Teknologiens muligheter Hva er viktig i følge undommen vår?

Ei bærekraftig utdanning for framtida Kva er altså viktig for ungdom idag? Klima - Globalisering - Fattigdom/helse - Teknologi Korleis må vi tenkje? Visjonært, dristig og i samspel Kva krav stiller dette til oss? Eit forpliktande sosiokulturelt læringssyn Samhandling gjennom sosiale medier Bruke smart teknologi for å fremje læring Vere i forkant heile tida Ei bærekraftig utdanning for framtida ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Kva gjer så vi på Helse - og oppvekstavdelinga på NGV? Helse og oppvekst - i ein ny og spennande kvardag “Opne dører mot verda og framtida” (Opplæringslova) ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Digitale verktøy - HO Læringsressurser: Digitale verktøy: www.ndla.no www.nhi.no www.gyldendal.no www.aschehoug.no www.cappelendamm.no www.pps.no Digitale verktøy: It´s learning Google Drive One Note Digital grunnkompetanse - Google apps for education (hausten 2015) www.mindjet.com

Digital skule på HO - sosiale medium NGV Heimesida Skulen si Facebookside Tilsette ved NGV Facebookgruppe Klassen si Facebookgruppe NDLA www.ndla.no Livsstilsendring Psykisk helse hos ungdom ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Praktisk bruk av digitale verktøy Google Drive - PTF Årsplan Google Drive- Lokal læreplan Google Drive - VG1 Programfag Årsplan Google Drive - VG1 Periodeplan 3 Yrkesutøvelse Google Drive VG2 Periodeplan 3 Helsefremmende arbeid Mindjet ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Praktisk bruk av digitale verktøy - samarbeid lærarsida Nettbasert samarbeid - organisering av undervisninga Strukturert Elevmedverknad (vekeoversikt, elevstyrt) Informasjon om neste periode, elevmedverknad under utarbeiding av periodeplan Google Drive - Innkalling/referat klasselærermøte Google Drive - Vekesoversikt, elevstyrt Google Drive - Elevmapper ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Praktisk bruk av digitale verktøy - elevarbeid Google side med mappeinndelinger YouTube - Praksisoppgave 2 Oppgave Digital Fortelling MS Digital fortelling MS Førstehjelp ved brannskader Førstehjelp ved bruddskader Digital plakat som dokumentasjon Storyline Nøkkelspørsmål 1 Digital plakat - Storyline Nøkkelspørsmål 1 Digitalt tankekart - Mindjet ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Praktisk bruk av digitale verktøy i skulekvardagen Kahoot er et verktøy der du blant anna kan lage små testar. Ein deltek via smarttelefonenen, kan bruke “nickname” og konkurransen er basert både på kor fort du kan svare og på kor mange riktige svar du har Godt verktøy for enkel kartlegging av elevane sine forkunnskapar, enkel test på kva elevane har fått med seg i løpet av undervisninga. Kahoot ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Vurdering og refleksjon i læringsprosessen Vurderingskjema - lærar/elevvurdering Planleggingsskjema Eigenvurderingsskjema ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø

Takk for oss FRAMTID 2015 “Forskarfrø” Eit lite blikk inn i barna si teknologiske verd - der må VI óg vere Anne-Marie.Ytrebo@hfk.no Guri.Kyte@hfk.no Takk for oss ©Guri Kyte og Anne-Marie Ytrebø