Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Suksesskriterier i omorganisering og utviklingsarbeid
Advertisements

>> Finding the job - choosing the people
Samspill og Samhandling
Sharepoint – brukerens arbeidsflate Molde kommune
Hvordan berede grunnen for de gode………
Omdømme, samfunnsansvar og etikk
Trender i europeisk bilindustri. Vil dette skje i Norge?
Å VÆRE KIRKENS ANSIKT UTAD
KOM MED. KOM MED – Status før prosjektet  Godt arbeidsmiljø (ref. MU)  Gode tilbakemeldinger fra gjester  Ingen umiddelbare områder utpeker seg som.
Comfort Hotel TRONDHEIM.  Billed av High Tech = Ntnu.
Hvilke verdier ønsker vi faktisk skal prege organisasjonen vår?
Ledelse i ny organisasjon Innspill til mellomlederne i Levanger kommune Oddbjørn Vassli KPMG.
Kvalitetssystemet ISO 9001:2000
OMDØMME Avdeling for ingeniør- og økonomifag
Inge Oliversen Daglig leder
SAMMEN OM Å UTVIKLE KIRKEN Samling 1 Stabsutvikling.
Forutsetninger – barrierer - strategier VIRKNINGSFULLE TJENESTER - om å bygge opp og utvikle en virkningsfull tjeneste.
MS kap 61 Nye trender  Vi skal se på  Virtualisering  ”Cloud computing”
Alle valg har konsekvenser! Etikk og omdømmebygging
Hvem er vi? Hva skal Bydel Grünerløkka være?
Kjell Erik Øie Statssekretær
Fysioterapi i privatpraksis: nye utfordringer
KANBAN som bevis på at regler ikke er til for å følges Smidig 2010 Aud Jorun Forbord – KANTEGA AS.
Kreditorforeningen -fordi pengene er dine.
”Gult kort” -bakgrunn, resultater og erfaringer
Selbu-seminaret 2011 Hva innebærer det for bedrifter å ”basere sin virksomhet på” kunnskap og kompetanse i relasjon til NTNU Øyvind Mork Adm. dir. Asplan.
Verdibasert ledelse gjennom vennskap, kunnskap, klokskap, lidenskap … og litt galskap Foredrag ved hotelldirektør & entusiast – AGNES BERNTSEN – Strand.
Spørsmål til diskusjon Hvordan kan vi påvirke holdningene i alle ledd -Se til England? -Den gode samtalen? -Annet.
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
Røvær kompetanse I samarbeid med Kristoffer Omdal fra Scan learn arrangerer Røværkulturhotell Kurs i PRESENTASJONSTEKNIKK Sentrale tema:  Den gode presentasjonen.
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
Å lede i det skapende spenningsfeltet - KS’ policy for god ledelse
På Borregaards vis Bedriftskultur og verdigrunnlag Juni 2014.
Medlemsutvikling på klubbplan er en av våre viktigste oppgaver fremover! Kommunikasjon er en nødvendighet i dagens strabasiøse dagligliv! Omdømmet gjenspeiler.
Modul 1 Modul 1. Kapittel 1.7. Kultur: Lærende felleskap.
Vedlegg 6 - Incitamentbeskrivelse Nittedalsanbudet 1.
Evaluering av Barne- og familieenheten(BFE ) Direktør for oppvekst og utdanning Planlagt startdato: Fase 1: 15. juni 2013 Planlagt sluttdato : Fase 1 +
Avfallsforum Nord 28. april 2015
MOBBING OG RASISME Vg2 H3 Eleven skal kunne forklare hva mobbing og rasisme er, og drøfte forebyggende tiltak.
Samspillet med administrasjonen - respekt og tillit Sigdal kommunestyre 16. – 17. januar 2012 Å være i samme båt.
Finnmarksfakultetet – ambisiøs, raus og nær! Strategi for Finnmarksfakultetet, UiT Norges arktiske universitet,
Ove Guttormsen| NHO Anskaffelseskonferanse | Oslo 11.mai 2016 – EN LANDSFORENING I NHO Innovative offentlige anskaffelsers betydning for omstillingsarbeidet.
Trond Haukedal AS Fagforbundet Kreativ Omsorg ’14 ”Motivasjon og arbeidsglede…” Hamar onsdag.
Internasjonalisering konsekvenser for logistikk- markedet i Europa Harald Wand Salgsdirektør DFDS Transport Group.
Webstep, tillit og tillitsledelse - Vår historie, våre erfaringer - Arnt R Aasen.
(0) Sammen redder vi liv.
KLUBBEN FOR ALLE. VÅR VISJON FL Fart – «klubben for alle på og utenfor banen» Fart jobber bevisst med holdningsskapende arbeid, og tenker Fair Play på.
Teknologi og samfunn 1 Interessenter – hvem er interessenter til et prosjekt? Hvem er prosjekts primære kunde hva er formålet med prosjektet og hvem er.
Autoritær VisjonærDemokratisk Faglig ekspert CoachingMellommenneskelig Du Lytter Velge Medarbeider Respondere Medarbeider.
Mandal kommune har vedtatt hvilke verdier som skal ligge til grunn for møte med publikum. Mandal kommune er preget av et positivt menneskesyn basert på.
På borregaards vis Kultur & verdier i Borregaard.
Kvalitets- og miljøpolitikk, Elcom Signatur daglig leder:
Tema: Bedriftsutvikling 1.3. Organisasjonsutvikling
Samarbeidslivet. Samarbeidslivet Dette er ikke en typisk norsk virksomhet Jeg kan peke på to åpenbare feil med dette bildet Den typiske, norske virksomheten.
Den norske arbeidslivskulturen
Hvordan lese rapportene
Yrkesetikk for Seksjon kontor og administrasjon
KVALITETSPOLITIKK for Rehabiliteringsklinikken
En positiv skoleforelder.
>> Finding the job
HMS SH Transport A/S.
Sharepoint – brukerens arbeidsflate Molde kommune
Inspirasjon og ledelse
Nye trender Vi skal se på Virtualisering ”Cloud computing”
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
VERDENS BESTE VERTSKAP
Referat foreldremøte 11. september 2018
Camilla Hall-Henriksen
Verktøykasse for godt vertskap
Effektiv klimakommunikasjon – Trender og fakta 2018
Utskrift av presentasjonen:

Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og integrering

Vi ønsker at service skal være en bærende verdi i alt vi gjør fordi: – Fornøyde kunder gir økt lønnsomhet gjennom høy kundelojalitet – Kundeopplevd service bidrar til økt konkurransekraft – Service gir positive opplevelser og skaper positiv energi Service i alle ledd

Vi ønsker at smil og humør skal prege vår hverdag da vi tror at det: – Utløser positiv energi og fjerner barrierer – Smitter til omgivelsene – Synliggjør et positivt og inkluderende arbeidsmiljø Smil og humør

Vi ønsker at tilgjengelighet/tilstede- værelse skal være en bærende verdi i alt vi gjør fordi: – Tilgjengelighet er et av viktigste verdiene våre kunder er villig til å betale for – Kvaliteten i våre interne og eksterne leveranser forutsetter samhandling og samspill der og da – Ny teknologi muliggjør tilgjengelighet på nye måter Tilgjengelighet/tilstedeværelse

Vi ønsker at vår positive holdning til å løse problemer skal være en av våre bærende verdier fordi: Mange av hverdagens oppgaver er knyttet til problemer som skal løses for våre kunder, sjåfører eller andre interessenter – Løsningsorientering skaper minimum to vinnere – Løsningsorientering skaper nytenkning og utvikling Løsningsorientering

Vi ønsker at nyskapning og integrering skal være bærende verdier i alt vi gjør fordi: – Kundene forventer nye løsninger på gamle problemer – Vår virksomhet bidrar til positiv integrasjon av mange nasjonaliteter foran og bak rattet – Nyskapning skal bidra til positive verdier til vårt varemerke – Nyskapning skal bidra til konkurransekraft og skal bidra til kostnadseffektivitet og lønnsomhet Nyskapning og integrering