Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her Slik gjør vi det... Mål: Få en felles forståelse for det å stille krav til studentene Skøyen.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Skjønnlitterær fortelling
Advertisements

EN LITEN JULE HILSEN FRA LAR-NETT NORGE
Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Abildsø skole - Eksamen 2014.
Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Hei! Mange stiller oss spørsmål om hvordan man fyller ut avtalen mellom ny eier, TC og overdragelse fra gammel eier ved salg av plass. Her kommer oppskriften.
Skriftlig vurdering på barnetrinnet formål, bakgrunn, historikk
Risløkka kompetansesenter
Live|work nordic AS Utdanningsetaten 2010 Skoleutviklingsprosjektet på Risløkka KonseptretningerKonseptretninger Anders Kjeseth Valdersnes.
Vurdering for læring.
UT PÅ TUR I RAMMEPLANEN FOR BARNEHAGER HETER DET AT NATUREN SKAL GI ROM FOR ET MANGEFOLD AV OPPLEVELSER TIL ALLE ÅRSTIDER OG I ALL SLAGS VÆR, OG AT DET.
Ekstern skolevurdering Skolens navn •Sett inn bilde av skolen her (Tips: høyreklikk på bildet og sorter det bak teksten)
Styringsrapport Prosjekt:. <Sett inn> Dato:
Forretningsdriften – strategi og muligheter
Systematisk bruk av klasseregler Introduksjon av klasseregler for å fremme konsentrasjon og god arbeidsinnsats Gunn Kragseth & Henry Liamo. Utadrettet.
Nyutdannet lærer – ressurs eller reservedel?
Velkommen til Osloskolen og Nordstrand skole!
Rune Sødal, NF og Odd Haddal, NKF
Læringsstrategier ved Kjersti Silseth.
Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her.
Hvordan vi jobber på Bestum skole.
Språk og læring Digital kompetanse. 1.Mot elevers grunnleggende ferdigheter - hvordan studentene skal forholde seg til det 2.Studentenes perspektiv, deres.
 Praksisopplæring er en obligatorisk del av studiet, og det er egne fraværsregler.  Reglementert fravær: ◦ Sykdom (egen eller barns) dokumentert.
Informasjon om undervisningsopplegg om «språk og læring»
MAPO ( MATEMATIKK I PRAKSISOPPLÆRINGEN ) Samarbeidsmøte GLU Januar 2013.
Praksislærermøte GLSM-praksis
Public 360° Brukerforum.
Ammerud skole Dokumentnavn 4/4/2017.
Oslo kommune Utdanningsetaten. Oslo kommune Utdanningsetaten Delprosjekt 1: Anvendelse og spredning av eksisterende digitale læringsressurser i realfag.
Stipend – opphold i Tyskland høsten 2014 Utdeling av stipend for opphold i Tyskland Uranienborg Rotary Klubb.
Har du en bok som passer til meg, eller
Norsk friidretts ungdomskomitè. Meg! Navn: Thomas Hordnes Alder: 22 år Yrke: Student, Universitetet i Stavanger, Bygg ingeniør Drev aktivt med friidrett.
Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her.
’Skolens navn’ ’Tittel på samlingen’.
Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her.
Skåring av SSIS-skjemaene Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole.
Flash og ActionScript - eksempler og oppgaver
SMIL – styrket mestring i livet Oslo,
Lærerutdanning 2005 Leikny Øgrim Høgskolen i Oslo Avdeling for lærerutdanning
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.

FLÅ SKOLE OMORGANISERING AV SKOLEDAGEN Gjeldende fra skoleåret 2014/2015.
Velkommen til Osloskolen Skolestart 2014/2015
Peace Research Institute Oslo Fordommer Fordummer Oslo, 23. november 2010 Rojan Ezzati.
Høgskolen i Oslo Bruk av blogg og wiki i arbeid med bokbaser – et komparativt studium Vibeke Bjarnø (IKT) og Eva Michaelsen (norsk) Avdeling for lærerutdanning.
Vurdering for læring Oppstart januar 2015.
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
Idrettsfag Foreldremøte Oslo kommune Utdanningsetaten Persbråten videregående skole.
Mer praksis – bedre lærere?
Åpne læringsmiljøer- kunnskapskonstruksjon mellom verktøy, elever og lærere. Resultater fra LAVA Læring Ingvill Rasmussen, InterMedia, UiO.
Vi er inne i vårt 6. år Skoleår Elever 2008/ /2010 4
Idrettsfag Foreldremøte Oslo kommune Utdanningsetaten Persbråten videregående skole.
Den gode akershusskolen
God morgen! Tanker etter i går?
Skåring av HIT-skjema Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole NB! Nytt og enklere skåringsskjema!
VELKOMMEN TIL MADLAMARK SF
Prosjekt: <Sett inn > Prosjektleder: <Sett inn>
Matematikk i samisk kultur
PLASSER FRIMERKE HER Obs! Denne brosjyren er utformet for utskrift. Du bør prøve utskriften på vanlig papir for å sikre riktig plassering før utskrift.
Prosjekt til fordypning Navn Navn på fordypning. Innhold  Her presenterer du hva du skal snakke om:  Eksempel: I denne presentasjonen skal jeg snakke.
Lærerutdanning for ungdomstrinnet LUT Status 3 LUT klasser  Lut1 Lut1  Lut2 Lut2  Lut3 Lut3 Nye LUT praksisskoler  Teigar  Borgheim  Hof.
Tittel Undertittel som beskriver aktiviteten deres
Brukermedvirkning i praksis – bruk av FIT
Siste nytt om lærerutdanningene for trinn 8-13
Oppstart 1. trinn Velkommen Diverse info om skolen Om elevgruppa
Å være trist Spør elevene om hvorfor de tenker denne jenta er trist.
Velkommen til foreldremøte, 28. februar
Lekpregede læringsaktiviteter B – Samarbeid
Velkommen til kurs for språkhjelpere
Leseopplæring Kurs 6 Utviklet av Oslo VO Rosenhof, publisert med støtte fra IMDI.
Utskrift av presentasjonen:

Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her Slik gjør vi det... Mål: Få en felles forståelse for det å stille krav til studentene Skøyen skole

Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her Bakgrunn Erfaring fra det å være i praksis Samarbeid mellom praksislærere 7/19/ Skøyen skole

Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her Stille krav til studentene Det er lettere å stille krav om man har en felles plattform mellom praksislærere: «Slik gjør vi det her» «Alle praksisskolene gjør det slik» 7/19/ Skøyen skole

Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her På Skøyen skole 7/19/ Skøyen skole –6 praksislærere med ulik erfaring –Møter mellom praksislærerne og ledelse Vår felles plattform: - Første møte med skolen -Inspeksjon/spising -Lærerværelset

Oslo kommune Utdanningsetaten Skolens navn settes inn her Eksempel: Områder Eksempler på hva du skal se etter –Barn som er alene. –Barn som gråter –Barn som ligger under andre i lek –Lek hvor det er flere elever mot bare en –Lek med pinner eller lekeslåssing Slik snakker vi med elevene Ta ansvar 7/19/2014 Dokumentnavn 5