SFO 2009 - 2011 200920102011 I hvor stor grad er du fornøyd med : trivselen til barnet ditt? 4,8 tryggheten til barnet ditt? 4,7 4,64,7 personalets omsorg.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Samhandling.
Advertisements

7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet mars 2011 (utdrag)
N=% Dataing1. år2976 Dataing2. år17100 Digital Media1. år3474 Digital Media2. år2374 Informatikk1. år1894 Informatikk2. år1573 IT og ledelse2.år2483 (Master)
Rammeplan for Aktivitetsskolen (AKS)
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
:58 Brukerundersøkelse Haug barnehage Filter på tid : :00 Filter: Utsikten SpørsmålAlternativ.
Rådmannen Bruker- og medarbeiderundersøkelser Resultater 2007.
Brukerundersøkelser i helse- og omsorgstjenesten
Rolighetsmoen barnehage
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Kapittel 14 Simulering.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
STYRINGSDOKUMENTER Forskrifter Rammeplan Oslo standard Årsplan.
11Jeg i arbeidslivet.
Medarbeiderundersøkelsen 2011 Gjennomført for hele Drammen kommune, inkl. foretakene og § 27 samarbeidene Fast ansatte og vikarer med kontrakt av lengre.
Medarbeiderundersøkelsen 2012 Gjennomført for hele Drammen kommune, inkl. KF ene og § 27 samarbeidene Fast ansatte og vikarer med kontrakt av lengre varighet.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Fastlege Fastlege Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skolefritidsordning Skolefritidsordning Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Helsestasjon Helsestasjon Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Statens vegvesen Statens vegvesen Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Hjemmehjelp Hjemmehjelp Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Universitet Universitet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Høgskole Høgskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Sykehus Sykehus Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Grunnskole Grunnskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Kulturundersøkelsen i Sandnes Sandnes kommune 2004.
Byutvikling nov Medarbeidertilfredshets- undersøkelse 2007 zArbeidsgiverpolitiske mål : - Være en serviceinnstilt og effektiv organisasjon som tilbyr.
Oslo kommune Sykehjemsetaten Zevs, København 06.mai 2013 ZEVS – København ”Fra funn til handling” 06.mai 2013 Mona Dreyer.
Eldresenterforum Vigdis Brit Skulberg
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
NM i prototyping - Yggdrasil 2014
Utvikling av barnehage og SFO i Norge
Bankenes sikringsfond Revisjonskontoret
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Arbeidsmiljøundersøkelse 2011
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Kjønn?Spørsmål 1: SvaralternativAntall% 1. Kvinne Mann7875 Antall svar:104 Snitt:1.75.
© Bergen kommune Bydelsvise sommermøter Styringskort skole – aggregert nivå.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Barnehage Barnehage Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Foreldre- undersøkelse 2011 BARNEHAGE. Det var 52% som svarte på undersøkelsen! Grafen under viser snittet på hvert spørsmål, i en skala fra 1-6 hvor:
Rehabilitering på CatoSenteret for brukere med kreft.
Brukerundersøkelse i barnehage Rælingen kommune
Grunnleggende verdier for oss:
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2014.
Brukerundersøkelse i barnehage Rælingen kommune Februar-mars 2016 Overordnet rapport for Petrine barnehage.
RAMMEPLAN FOR SFO OVERORDNEDE MÅL Det overordnede målet for SFO er å sikre trygge og stimulerende oppvekstsvilkår i nær forståelse og samarbeid.
 Fra 1. august starter vi innskolering av de nye barna på SFO.  Alle vil få mail om oppstart på SFO.  Der er to valg av SFO plass.  Dersom barnet.
Barnehageundersøkinga 2006 Hjelmeland kommune. Resultat for brukarane Kor tilfreds er du med….
Kommunalt råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne
Rapport Komité for helse og omsorg 22. mars 2017 Ingvild Becke
BOGAFJELL SFO.
Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Komité for teknikk, kultur og fritid
Velkommen til foreldremøte på SFO
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Glad og trygg, på jakt etter kunnskap
Bruker- og pårørendeundersøkelsen 2018
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Utskrift av presentasjonen:

SFO I hvor stor grad er du fornøyd med : trivselen til barnet ditt? 4,8 tryggheten til barnet ditt? 4,7 4,64,7 personalets omsorg for barnet ditt? 4,6 4,44,6 Resultat for brukerne 4,7 4,64,7 Trivsel I hvor stor grad synes du barnet ditt opplever: variert tilbud med lek og aktiviteter inne? 4,1 4,04,1 variert tilbud med fysisk aktivitet og friluftsliv ute? 4,0 3,94,0 godt samspill med de voksne? 4,4 4,34,4 godt vennskap med andre barn? 4,9 4,8 Trivsel 4,3

SFO I hvor stor grad er du fornøyd med: den interessen personalet i SFO viser for synspunktene dine? 4,2 4,4 mulighetene til å påvirke tilbudet? 3,5 3,6 samarbeid mellom SFO og hjemmet? 4,0 4,2 ditt barns mulighet for å påvirke egen hverdag? 3,93,83,9 Brukermedvirkning 3,9 4,1 Respektfull behandling I hvor stor grad synes du personalet: er høflige mot deg og viser deg respekt? 5,0 5,1 tar vennlig imot deg? 5,04,95,1 tar deg på alvor? 4,94,85,0 Respektfull behandling 4,9 5,1

SFO I hvor stor grad er du fornøyd med: åpningstiden (om morgenen)? 4,95,65,5 lukke-/stengetidspunkt (om ettermiddagen)? 4,95,5 fleksibilitet/mulighetene for variert oppholdstid (dager pr. uke)? 4,75,15,2 åpningstiden i ferier og undervisningsfrie dager? 4,95,2 prisen du betaler for barnet ditt pr. måned? 2,73,13,3 Tilgjengelighet 4,44,9 I hvor stor grad er du fornøyd med: Informasjon om hvordan barnet ditt har det? 3,53,43,6 informasjon om det som skjer i SFO? 4,03,84,0 Informasjon 3,83,63,8

SFO Fysisk miljø I hvor stor grad er du fornøyd med: uteområdet? 4,34,14,3 standarden på bygningene? 4,0 innemiljøet i SFO? 3,8 SFOs utforming med hensyn til barns utvikling, lek og læring ? 3,8 3,9 Fysisk miljø 4,03,94,0 I hvor stor grad er du fornøyd med: samarbeidet mellom skolen og SFO om barnet ditt? 4,14,04,2 den SFO som barnet ditt går i samlet sett ? 4,3 Generelt 4,2 4,3

SFO I hvilken grad opplever du at ansatte i tjenesten behandler deg likt som andre mennesker med hensyn til din etnisitet, religion, nedsatte funksjonsevne, ditt kjønn eller din seksuelle legning? 4,75,35,4 Tilleggsspørsmål 4,7 5,35,4 Snitt totalt hele undersøkelsen4,3 4,4

SFO – undersøkelsen utvikling Resultat for brukerne 4,74,64,7 Trivsel 4,3 Brukermedvirkning 3,9 4,1 Respektfull behandling 4,9 5,1 Tilgjengelighet 4,44,9 Informasjon 3,83,63,8 Fysisk miljø 4,03,94,0 Generelt 4,2 4,3 Snitt totalt 4,3 4,4 Tilleggsspørsmål 4,75,35,4