Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Oppstartsundersøkelse 2008 Høgskolen i Bergen 586 besvarelser (30 % svarprosent)
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Andel av befolkningen som kjøper bøker. 1 Leseundersøkelsen Gjennomført av Ipsos MMI på vegne av Forleggerforeningen og Bokhandlerforeningen 81%
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Prosjekt:Elektronikkbransjen – Julegaver 2013 Prosjektleder: Morten Island Rapport av markedsundersøkelse.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Resultater Kundesenter
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Oslo kommune Utdanningsetaten Hva er en god elev og en god lærer? Presentasjon av miniundersøkelsen på ungdomsskoler og videregående skoler Høsten 2009.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Kapittel 14 Simulering.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Klepp Kvinner Elite m arkedsføringshuset 1 Rapport på merkevareundersøkelse for Klepp Kvinner Elite Januar 2008.
© Synovate Gjennomført av Synovate 21.august 2008 Catibus uke 33 Norsk Fysioterapeutforbund.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Månedsbrev Smørblomst
Oppland Arbeiderblad Kjønn i kildebruk - Utviklingstrekk over en to års periode.
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
11 IKT-baserte læremidler Arne Ketil Eidsvik Avd. for lærerutdanning.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
Malverk intern produktopplæring
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Velkommen! 4/4/2017.
En retrospektiv journalstudie
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
Medlemsundersøkelse for NAFO
Samdata 2012 Somatikk.
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Innowalk Brukerundersøkelse 2009.
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Dagligbankundersøkelsen 2014
Thon Hotel Backlund, Levanger
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Veivalgsanalyse etter Sørlandsmesterskapet i lang (klassisk) distanse 2004.
Tidsregistrering v/HiST DATAGRUNNLAG: Evaluering av HiST; en spørreskjemaundersøkelse blant Forskerforbundets medlemmer høsten 2009 v/HiST.
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Basisgrupper en nær professoren-opplevelse Knut Kaasen Nordisk institutt for sjørett Det juridiske fakultet Knut Kaasen 1.
Undersøkelse om bruk av proteinshaker og proteinpulver blant barn og unge Gjennomført november 2015.
Utskrift av presentasjonen:

Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun, Gjennomført uke 39- 41 Utarbeidet av Inger Marie Brun, Terje Svendsen og Heidi A. Thomassen MMI AS Oktober©2000

Formål og bakgrunn for undersøkelsen n3sport as er et IT-selskap som utvikler og driver tjenester for informasjonsutveksling og - formidling innen sport og idrett. n3sport ønsker gjennom en markedsundersøkelse å få et bilde av kjennskap, bruk og tilfredshet til n3sport, samt produktene KlubbenOnline og Markedsplassen.

Målgrupper for undersøkelsen Kontaktpersoner i klubber som har KlubbenOnline (100 stk) - Målgruppe 1 Medlemmer i klubber som har KlubbenOnline (300 stk) - Målgruppe 2 Kontaktpersoner i klubber som ikke har KlubbenOnline (100 stk) - Målgruppe 3

Spørreskjema Spørreskjemaene ble utarbeidet i samarbeid mellom n3sport og MMI Spørreskjemaene inneholdt følgende områder: Kjennskap til n3sport, bruk og tilfredshet Kjennskap til KlubbenOnline, bruk og tilfredshet Årsaker til bruk versus ikke bruk av KlubbenOnline Medlemmene i klubber som har KlubbenOnline ble presentert for produktet ”Markedsplassen” og ble spurt om interesse og mulig bruk av dette produktet Demografi: kjønn, alder, idrett, geografi

Kontaktpersoner i klubber som har KlubbenOnline Målgruppe 1

93% har hørt om n3sport 1.

Totalt er det 4 av 101 personer som ikke har hørt om n3sport 2.

Flest forbinder n3sport med informasjon om ulike idretter 3. Flest forbinder n3sport med informasjon om ulike idretter. Dette gjelder både ”først nevnt” og ”totalt nevnt”. En del respondenter forbinder også n3sport med KlubbenOnline.

Medlemmer i klubber som har KlubbenOnline Målgruppe 2

1/5 har hørt om n3sport 1.

1/5 har hørt om n3sport 2. Ved hjelp av forklaring om n3sport hadde 53 av 241 respondenter hørt om selskapet.

Flest forbinder n3sport med fotballresultater 3.

1/5 har hørt om KlubbenOnline 8.

87% sier at de ikke har hørt om KlubbenOnline 9.

Over 1/4 forbinder KlubbenOnline med ”klubbens egen hjemmeside” 10. 44% svarer vet ikke på spørsmålet om hva de forbinder med KlubbenOnline.

Ca. 1/4 har hørt om e-handel gjennom KlubbenOnline 19.

94% har ikke hørt om Markedsplassen 20.

Nesten halvparten kunne tenke seg å handle varer på nettet hvis klubben fikk provisjon 22.

Men prisen må være billigere enn i butikken 22a. 51% sier at prisen må være billigere eller lik prisen i butikken, for at de skal handle en vare på nettet.

42% sier at de ikke handler over nettet 22b.

Over 1/3 sier at de ikke ville ha byttet strømleverandør 23.

Ca. 50% av de spurte ville ikke ha kjøp en PC over nettet og generert 300 kroner til klubben 24.

Prisen må være billigere enn i butikken 24a. 50% sier at prisen må være billigere eller lik prisen i butikken, for at de skal handle en vare på nettet.

22% handler ikke over nettet 24b.

Kontaktpersoner i klubber som ikke har KlubbenOnline Målgruppe 3

27% har hørt om n3sport 1.

87% sier at de ikke har hørt om n3sport 2.

53% nevner sportsresultater (Totalt nevnt). Flest forbinder n3sport med informasjon om ulike idretter (Først nevnt) 3. 53% nevner sportsresultater (Totalt nevnt).

Over 2/5 har hørt om KlubbenOnline 5.

92% har ikke hørt om KlubbenOnline 6.

Flest forbinder KlubbenOnline med økonomisystem 7.

1/5 ser ikke nytten ved å bruke KlubbenOnline 13.

Mer informasjon skal til for at kontaktpersonene begynner å bruke KlubbenOnline 15.