13.04.2006 14:49 www.questback.com 1 Response Log.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
Campusutvikling i Trondheim
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
1 RESULTATRAPPORT 30. april 2010 Kull I-III, alle avsluttede MB utdanninger.
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Sentrum og byutvikling: balansens dilemma
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
1 Trykte vedlegg: Utvidede kommentarer per april Ingress: Saken presenterer resultater per april Forslag til vedtak: 1.Styret er bekymret for.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Rådmannen Bruker- og medarbeiderundersøkelser Resultater 2007.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
: Response Log.
Program Fakta om NTNU NTNUs utdanningsområder *Studieprogram* Student i Trondheim.
Eventuell samlokalisering
Foreløpige tall pr Randi Sæther
TANKESMIA AS Medieanalyse for Helse Midt-Norge Stjørdal
1 Status for tid til forskning ved UiO Prorektor Haakon B. Benestad, Universitetet i Oslo Etter gjennomføringen av studiereformen var det mange som klaget.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
11 IKT-baserte læremidler Arne Ketil Eidsvik Avd. for lærerutdanning.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
Malverk intern produktopplæring
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
:32 Spørreundersøkelse april Response Log.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Foreldreundersøkelse – RSMK mai Invitasjon til 34 foreldre – alle som har e-post 22 svar = oppslutning på 65 prosent 5 tema: informasjon, foreldremedvirkning,
En retrospektiv journalstudie
Kostratall for tjenester Overhalla kommune Av seniorrådgiver Helge Holthe Kristiansund
Samdata 2012 Somatikk.
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Det historisk- filosofiske fakultet Dekan Gunnstein Akselberg Voss 24. oktober 2005.
Utdannes det riktig kompetanse for fremtiden?
Avlevering i praksis KDRS-samling
Refleksjoner over funn i ARK
Beskrivelse av gjennomføringsprosessen
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Arbeidsmiljø- og klimaundersøkelser (ARK)
Sett inn riktig form av adjektivene, med artikkel hvis nødvendig
Arbeidsmiljø- og klimaundersøkelser (ARK)
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Økoprofil - en miljøvurderingsmetode
Presentasjon av prosjekt Oppgavestiller: NTNU (Magnar Hole) Oppgave: Opprette lokal brukerdatabase med (PHP & MySQL) Studenter: Christian Dillner Veileder:
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
NTNU Kompetanse i skolen KOMPiS Dag Atle Lysne Faglig leder.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Basisgrupper en nær professoren-opplevelse Knut Kaasen Nordisk institutt for sjørett Det juridiske fakultet Knut Kaasen 1.
Kunnskap for en bedre verden 1 Råd for samarbeid med arbeidslivet (RSA), 21.oktober 2015.
Utskrift av presentasjonen:

: Response Log

: Alder aUnder 30 år b år c år d år eOver 60 år

: Tilsettingsforhold aTilsatt i fast faglig/vitenskapel ig stilling bTilsatt i midlertidig faglig/vitenskapel ig stilling (inkl. II- stilling) cTilsatt i fast teknisk/administr ativ stilling dTilsatt i midlertidig teknisk/administr ativ stilling

: Organisasjonstilhørighet aFakultet for arkitektur og billedkunst (AB) bHistorisk-filosofisk fakultet (HF) cFakultet for informasjonstekno logi, matematikk og elektronikk (IME) dFakultet for ingeniørvitenskap og teknologi (IVT) eDet medisinske fakultet (DMF) fFakultet for naturvitenskap og teknologi (NT) gFakultet for samfunnsvitenska p og teknologiledelse (SVT) hVitenskapsmuseet (VM) iUniversitetsbibliot eket i Trondheim (UBiT) jSentraladministra sjonen kTeknisk avdeling

: Arbeidssted (hovedarbeidssted) aGløshaugen bDragvoll cAnnet sted

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs stilling i konkurransen om å trekke til seg dyktige studenter? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs evne til å utvikle seg til et internasjonalt ledende universitet? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs attraktivitet som arbeidsplass for dyktige forskere? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs evne til å få realisert nye studietilbud som kombinerer fag fra fagområder som i dag er geografisk atskilt (Dragvoll og Gløshaugen/Øya)? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for studentenes muligheter til å dra nytte av fagtilbud fra humaniora og samfunnsfag i teknologistudiet, og omvendt? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for å legge til rette for flerfaglig forskning ved NTNU, på tvers av tradisjonelle fagskiller mellom teknologi/realfag/naturvitenskap og samfunnsfag/humaniora? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for de teknologiske og naturvitenskapelige fagenes utviklingsmuligheter? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for de humanistiske og samfunnsvitenskapelige fagenes utviklingsmuligheter? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs utgifter til bygningsmessig og teknisk drift? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for NTNUs administrative kostnader? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for læringsmiljøet for studentene i teknologi og realfag (nåværende Gløshaugenfag)? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for læringsmiljøet for studentene i samfunnsfag og humaniora (nåværende Dragvollfag)? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for det studentsosiale miljøet ved NTNU? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for arbeidsforholdene for de som i dag arbeider i faglige og teknisk/administrative stillinger på Gløshaugen? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du at en samlokalisering vil ha for arbeidsforholdene for de som i dag arbeider i faglige og teknisk/administrative stillinger på Dragvoll? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du et eventuelt vedtak om samlokalisering vil få for din egen arbeidssituasjon i årene frem til ferdigstilling av utbyggingen? aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hva slags betydning mener du en eventuell samlokalisering vil få for deg personlig, når det gjelder forhold som reisetid, reisekostnader og parkeringsmuligheter? Gi en samlet vurdering. aStor positiv betydning bNoe positiv betydning cIngen betydning dNoe negativ betydning eStor negativ betydning fVet ikke

: Hvor enig er du i følgende påstander? aNTNU bør satse på å utvikle nye studietilbud som kombinerer fag fra ulike fagområder som i dag er geografisk atskilt (Dragvoll og Gløshaugen/Øya). bNTNU bør gjøre det lettere for studentene på Gløshaugen å dra nytte av fagtilbud fra humaniora og samfunnsfag (Dragvollfag). cNTNU bør gjøre det lettere for studentene på Dragvoll å dra nytte av fagtilbud fra teknologi og naturvitenskapelig e fag (Gløshaugenfag). dDet er viktig at det blir lagt bedre til rette for å få til flerfaglig forskning ved NTNU, også på tvers av tradisjonelle fagskiller. eEn samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil i planleggings- og utbyggingsperiode n legge beslag på ledelsens og administrasjonens ressurser, til fortrengsel for andre viktige arbeidsoppgaver

: NTNU bør satse på å utvikle nye studietilbud som kombinerer fag fra ulike fagområder som i dag er geografisk atskilt (Dragvoll og Gløshaugen/Øya). aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: NTNU bør gjøre det lettere for studentene på Gløshaugen å dra nytte av fagtilbud fra humaniora og samfunnsfag (Dragvollfag). aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: NTNU bør gjøre det lettere for studentene på Dragvoll å dra nytte av fagtilbud fra teknologi og naturvitenskapelige fag (Gløshaugenfag). aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: Det er viktig at det blir lagt bedre til rette for å få til flerfaglig forskning ved NTNU, også på tvers av tradisjonelle fagskiller. aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: En samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil i planleggings- og utbyggingsperioden legge beslag på ledelsens og administrasjonens ressurser, til fortrengsel for andre viktige arbeidsoppgaver aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: Hvor enig er du i følgende påstander? aAvhending (salg) av Dragvoll vil begrense NTNUs utviklingsmulighet er på lang sikt. bEn samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil være positivt for aktiviteten og det sosiale livet i bysentrum. cEn samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil være lite gunstig, vurdert ut fra trafikkmessige forhold. dUtbygging av en samlet campus i området ved Gløshaugen, finansiert gjennom salg av Dragvoll, vil utgjøre en uakseptabel økonomisk risiko for NTNU.

: Avhending (salg) av Dragvoll vil begrense NTNUs utviklingsmuligheter på lang sikt. aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: En samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil være positivt for aktiviteten og det sosiale livet i bysentrum. aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: En samling av NTNU i området ved Gløshaugen vil være lite gunstig, vurdert ut fra trafikkmessige forhold. aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: Utbygging av en samlet campus i området ved Gløshaugen, finansiert gjennom salg av Dragvoll, vil utgjøre en uakseptabel økonomisk risiko for NTNU. aHelt enig bDelvis enig cDelvis uenig dHelt uenig eVet ikke

: I hvor stor grad vil en samlokalisering av NTNU i en hovedcampus på/ved Gløshaugen være tjenlig for NTNUs framtidige utvikling? aI svært stor grad bI stor grad cI noen grad dI liten grad eI svært liten grad

: I hvor stor grad vil en utvikling av NTNU i en to-campusmodell, finansiert gjennom salg av tomter og bydelsutvikling på Dragvoll, være tjenlig for NTNUs framtidige utvikling? aI svært stor grad bI stor grad cI noen grad dI liten grad eI svært liten grad

: I hvor stor grad vil det å fortsette i en to-campusmodell og bygge ut Dragvoll, finansiert ved mulige fremtidige byggebevilgninger over statsbudsjettet, være tjenlig for NTNUs framtidige utvikling? aI svært stor grad bI stor grad cI noen grad dI liten grad eI svært liten grad