Evaluering av B for bibliotek Thon hotel, Halden 25. september 2013.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
PERSONALET PÅ PÅ DEICHMAN I 2012 Mark Twain (1835 – 1910): «Det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.»
”Jeg reiser smart”-kampanjen 26. april – 12. juni 2010
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
Resultat spørreundersøkelse, april 2009 IKT-utvikling i kommunene i Sør-Trøndelag.
Flertallet av norske journalister har aldri brukt våre to mest sentrale innsynslover.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
RYFYLKEBIBLIOTEKET • Samarbeid organisert i Ryfylke IKS • Felles tekniske løsninger • Samarbeid om arrangement • MM3 + BS Weblån • E-bøker fra desember.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Evaluering Kurs i utdanningsprogram våren 2013 Karriereenhetene i Oslo 4-5. juni 2013.
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Lbg/RHS- Evalueringskonferanse 19. og 20. november Midtveisevaluering høst 2002 Resultater fra en brukerundersøkelse Seilet/ Molde/ 19.nov.03/lbg.
RHS Erfaringskonferanse 19. og 20.november VEILEDNINGSGRUPPENE EVALUERING.
RHS veiledning Bakgrunn: Behovsundersøkelse høst 2000 Veiledningsped 3vt utdanning- des 2001/ februar personer Opprettet grupper fra høst 2001.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Svend Andreas Horgen Avdeling for Informatikk og e-Læring (AITeL)
:02 Evaluering Juleevangeliet, Barnas katedral desember Response Log.
Avdeling for mikrobiologi og smittevern
Hapros vei mot eQuass godkjenning? eQuass. OVERORDNET ORGANISASJON Oppdatert: Godkjent: EL 1) Medlem i ledergruppa 2) Stedfortreder for adm.
Verving Fagforbundet Buskerud
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev fra Blåklokka
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
BoS22R.Vaagan JBI/HiO1 BoS22 Bibliotek- og informasjonsøkonomi Ta utgangspunkt i RBTs forslag til kvalitets-/resultatindikatorer og konsentrer deg om den.
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Skolelederundersøkelsen 2008 Nasjonalt senter for kunst og kultur i opplæringen.
Velkommen! 4/4/2017.
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
:57 Brukerundersøkelse Haug barnehage Hvilken avdeling? 1Snekkerstua 2Bosoen 3Utsikten N Denne undersøkelsen15.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 16. september – 30. oktober 2010.
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
En oversikt over personopplysningsloven Dag Wiese Schartum, AFIN.
Velkommen til foreldremøte på Ra ungdomsskole
Arbeidsmiljøundersøkelse 2011
Avlevering i praksis KDRS-samling
Virksomhetsrapport August Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Pasienttilfredshetsundersøkelse i HAVO
Dagligbankundersøkelsen 2014
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Ny Lerkendal stadion – En moderne fotballarena Prosjektoppgave i SIF 8002 IT grunnkurs Høsten 2000.
Tidsregistrering v/HiST DATAGRUNNLAG: Evaluering av HiST; en spørreskjemaundersøkelse blant Forskerforbundets medlemmer høsten 2009 v/HiST.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Utskrift av presentasjonen:

Evaluering av B for bibliotek Thon hotel, Halden 25. september 2013

Hvorfor evaluering? Vi ønsket å vite mer om :  hvordan bibliotekene synes prosjektet har vært  om man skal fortsette med et formalisert samarbeid  innspill til hva ØKU må sette av til bibliotekutviklingsmidler i budsjettet

Respondenter  Alle ansatte på bibliotekene, individuelle svar – ikke gruppearbeid  Questback sikrer anonymitet  Vi ønsker at det skal være obligatorisk å svare 46 svar (13 ledere og 33 ansatte)

Hvor godt kjenner du prosjektet B for bibliotek?

Prioritering av nytteverdien der 1 er høyest og 4 er lavest

25 mente at bibin.no var nyttig for sitt bibliotek 21 mente at bibin.no ikke var nyttig for sitt bibliotek Prioritering av nytteverdien der 1 er høyest og 4 er lavest

Digital formidling  Bør Østfold kulturutvikling forhandle med kommunenes IT-avdelinger om nye løsninger for bibliotekenes nettsteder? Ja: 39Nei: 7  Bør Østfold kulturutvikling forhandle på vegne av kommunene om løsninger for e-bokutlån? Ja: 44Nei: 2

42 mente at kampanjene hadde vært nyttige for sitt bibliotek 4 mente at kampanjene ikke hadde vært nyttige for sitt bibliotek Prioritering av nytteverdien der 1 er høyest og 4 er lavest

Universell utforming  Vet du hvilke mangler ditt bibliotek har i forhold til Universell utforming? Ja:32nei: 14  Er det lagt planer for bedre tilgjengelighet for alle brukergrupper? Ja:21nei: 25

Biblioteklokaler  Er det lagt planer for ominnredning av ditt bibliotek? Ja: 15nei: 31  Skal ditt bibliotek ta i bruk det nye skiltprogrammet? Ja: 26nei: 20  Trenger dere mer konkret veiledning i utforming av biblioteklokalene?Ja: 23nei: 23

Felles regler og rutiner  Kjenner du de felles lånereglene for folkebibliotekene i Østfold?Ja: 44nei: 2  Blir de felles lånereglene for bibliotekene i Østfold brukt i ditt bibliotek?Ja: 39nei: 5  Leverer ditt bibliotek tjenester i henhold til serviceerklæringen?Ja: 44nei: 2  Er du fornøyd med de regler og rutiner som er vedtatt og tatt i bruk?Ja: 44nei: 2

Ønsker du fortsatt et formalisert samarbeid med de andre folkebiblioteken i Østfold og med ØKU? Ja: 43Nei: 3