Page 1 / Michelin / designline / www.goodill.fi Michelin designline / konseptmål 1.Gjøre Michelin mer synlig (Flag brands = de viktigste varemerkene) på.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Prissetting i norske bedrifter. Resultater fra en spørreundersøkelse
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
22 tips for den faglitterære forfatteren
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 1 Leitz Plus.
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Programvare fra Uni Pluss
BankID i Vital Forsikring ASA
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Opprette arrangement for billettsalg med soner nb – i forbindelse med 2.0 ser vi på integrering med EHIS!!!
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Handel, priser og forbrukerrettigheter
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Produktkalkulasjon Læringsmål i kapitlet:
Systematisk bruk av klasseregler Introduksjon av klasseregler for å fremme konsentrasjon og god arbeidsinnsats Gunn Kragseth & Henry Liamo. Utadrettet.
Standardisert arbeid.
Kapittel 28 Norgeskartet
Gjenfinningssystemer og verktøy II
Tallord.
Teknologiledelse 1 Hvordan utvikle produkter med høy designfokus Kristine Holbø SINTEF Teknologiledelse.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Første rapport: Den rapporten jeg har valg ut her er helt usymetrisk, men innenfor en ramme slik at den kan gjentas til et flatemønster. Her har jeg også.
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Defo – Distriktenes energiforening1 Erik Winther Innspill fra Defo for drøftinger i samarbeid med NVE, Konkurransetilsynet, Forbrukerombudet.
Monopolistisk konkurranse og oligopol
DAK Design og innovasjon
Visma Enterprise introduksjonspresentasjon Hvordan bruke ny meny i Visma Enterprise HELHETLIG LØSNING FOR NORSKE VIRKSOMHETER Moderne og effektiv tjenesteproduksjon.
Produktinformasjon om Ergogrip
1 Øvingsforelesning Andreas Knudsen Nils Grimsmo
DRILL GRUPPE 106.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Bøy substantivene i ubestemt form flertall og forklar setningene nedenfor Ta det piano! Kapittel 1 oppgave c.
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
prof. dr. med., leder av HUNT
1 Anna-Brita Bakken, Kommunal- og regionaldepartementet Valgforum 1. – 3. mars 2010 i Trondheim Designprosjekt – utprøving av nytt valgmateriell ved valget.
Forflytning mellom to enheter
Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
PAGE 1 - Presentasjon 1. kvartal april 2003.
Presentasjon 3. kvartal oktober 2002
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
Åpne en luke hver dag og få en gave
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 10 1 Arbeid på PC Fortrolighet i arbeidet med PC Skikk og bruk IT-kontrakten Spørsmål?
Målgruppen definerte vi som “den kulturinteresserte humanisten” -Universiteter og høyskoler har i dag ca elever til sammen i Oslo området. -De.
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
M&L2 Kap. 8 Distribusjonsstrategier Oslo, januar 2010.
Majavatn Camping & Opplevelser introduserer Fritidstunet! En helårs basert virksomhet, nytenkende og nyskapende, Som produkt og forretningsmodell. 1.
3er-vant NFF TFK.
Kafeteria og peisestue
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Undertittel (type produkt)
Utskrift av presentasjonen:

Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline / konseptmål 1.Gjøre Michelin mer synlig (Flag brands = de viktigste varemerkene) på markedet. Hjelpe forhandlerne med å eksponere Michelins produkter bedre i forretningen. 2. Hjelpe forhandlerne (Bilforhandlerne/ Dekkspesialistene) å tilby sine kundene vårt omfattende produktsortiment som svarer til deres behov. 3.Støtte forhandlerne i deres salgsarbeid. 4.Være referanse når det gjelder kundemiljø og eksponering på dekkområdet. Michelin designline / konseptmål 1.Gjøre Michelin mer synlig (Flag brands = de viktigste varemerkene) på markedet. Hjelpe forhandlerne med å eksponere Michelins produkter bedre i forretningen. 2. Hjelpe forhandlerne (Bilforhandlerne/ Dekkspesialistene) å tilby sine kundene vårt omfattende produktsortiment som svarer til deres behov. 3.Støtte forhandlerne i deres salgsarbeid. 4.Være referanse når det gjelder kundemiljø og eksponering på dekkområdet.

Page 2 / Michelin / designline / Michelin designline Fleksibelt utstillings- og lagersystem med mange muligheter for variasjon av dekkene og tilhørende produkter for bilforhandlere og dekkspesialister.

Michelin designline Page 3 / Michelin / designline /  Michelin Designline utstillings- og lagersystem er utviklet for å eksponere dekkene og dekkrelaterte produkter på en tiltalende måte.  Alle designline produktene kommer som separate elementer som alltid passer sammen og lett kan varieres avhengig av utstillingsstedet. De er lette å kombinere og flytte på. Utstillingen kan lett endres og fornyes etter skiftende sesonger og kampanjer.  Michelin Designline utstillings- og lagersystem er utviklet for å eksponere dekkene og dekkrelaterte produkter på en tiltalende måte.  Alle designline produktene kommer som separate elementer som alltid passer sammen og lett kan varieres avhengig av utstillingsstedet. De er lette å kombinere og flytte på. Utstillingen kan lett endres og fornyes etter skiftende sesonger og kampanjer.

Michelin designline Page 4 / Michelin / designline /  Michelin Designline kan tilpasses salget og forretningenes forskjellige behov for utstillingsløsninger.  Ved hjelp av Michelins Designline system kan du skape et moderne og enhetlig uttrykk i din dekkforretning.  Leverandør : SP-Extra Oy, Pirkkala, Finland.  Michelin Designline kan tilpasses salget og forretningenes forskjellige behov for utstillingsløsninger.  Ved hjelp av Michelins Designline system kan du skape et moderne og enhetlig uttrykk i din dekkforretning.  Leverandør : SP-Extra Oy, Pirkkala, Finland.

Michelin designline Page 5 / Michelin / designline / Dekkreol  Kan oppbevare og stille pent ut en stor mengde dekk.  Flott design  Lett flyttbar  Kan tilpasses alle typer utstillingslokaler  Kortside med eller uten belysning  Plass for 50 x 70 cm plakat på kortsiden  Mulig å vise pris- og produktinformasjon på hyllene  Kan oppbevare og stille pent ut en stor mengde dekk.  Flott design  Lett flyttbar  Kan tilpasses alle typer utstillingslokaler  Kortside med eller uten belysning  Plass for 50 x 70 cm plakat på kortsiden  Mulig å vise pris- og produktinformasjon på hyllene  Bredde 185 cm  Høyde 200 cm  Dyp 50 cm  Bredde 185 cm  Høyde 200 cm  Dyp 50 cm

Michelin designline Page 6 / Michelin / designline / Dekkreol  Hyllene kan kombineres etter lokalet  Kan tilpasses mange forskjellige lokaler  Elementet på kortsiden kan kjøpes separat  Hyllene kan kombineres etter lokalet  Kan tilpasses mange forskjellige lokaler  Elementet på kortsiden kan kjøpes separat

Michelin designline Page 7 / Michelin / designline / Dekkreol  Fins også i grått (aluminimum)

Michelin designline Page 8 / Michelin / designline / Dekkreol, smal  Tar mindre plass  Spesielt laget for å stille ut smale dekk  Plass for 50 x 70 cm plakat på reolsiden  Tar mindre plass  Spesielt laget for å stille ut smale dekk  Plass for 50 x 70 cm plakat på reolsiden  Bredde 100 cm  Høyde 200 cm  Dyp 50 cm  Bredde 100 cm  Høyde 200 cm  Dyp 50 cm

Michelin designline Page 9 / Michelin / designline / Lagerreol for dekk  Oversiktelig løsning for oppbevaring av dekk  Dimensjonering i forhold til lagerbehovet  Dekk kan stables i den åpne delen nederst  Lett å plassere  Oversiktelig løsning for oppbevaring av dekk  Dimensjonering i forhold til lagerbehovet  Dekk kan stables i den åpne delen nederst  Lett å plassere

Michelin designline Page 10 / Michelin / designline / Dekkvogn  Praktisk løsning for eksponering av komplette dekksett  Flott design  Hele dekkserien kan stilles ut  Utstyrt med hjul  Tar liten plass  Tydelig toppdel for prisannonsering  Lett å flytte ved hjelp av håndtaket  Flott også sett fra baksiden  Velegnet som vindusdekorasjon  Praktisk løsning for eksponering av komplette dekksett  Flott design  Hele dekkserien kan stilles ut  Utstyrt med hjul  Tar liten plass  Tydelig toppdel for prisannonsering  Lett å flytte ved hjelp av håndtaket  Flott også sett fra baksiden  Velegnet som vindusdekorasjon

Michelin designline Page 11 / Michelin / designline / Dekkvogn, lav  For eksponering av komplette dekksett  Utstyrt med hjul  Får plass selv om området er begrenset  Tydelig toppdel for priser  Lett flyttbar  Pen også som vindusutstilling  Plassbesparende  For eksponering av komplette dekksett  Utstyrt med hjul  Får plass selv om området er begrenset  Tydelig toppdel for priser  Lett flyttbar  Pen også som vindusutstilling  Plassbesparende

Michelin designline Page 12 / Michelin / designline / Skiltsøyle  Svært flott design  Tar liten plass  Gjør det mulig å bytte ut forskjellige logoskilter  Kan varieres etter produktsortiment  Plass for forhandlerens egen logo i toppdelen  Svært flott design  Tar liten plass  Gjør det mulig å bytte ut forskjellige logoskilter  Kan varieres etter produktsortiment  Plass for forhandlerens egen logo i toppdelen

Michelin designline Page 13 / Michelin / designline / Felgstativ  Tar liten plass  Stilig eksponering av felger  Ekstra glans med lysspotter  Frittstående  Tar liten plass  Stilig eksponering av felger  Ekstra glans med lysspotter  Frittstående

Michelin designline Page 14 / Michelin / designline / Annonsestativ med belysning  Liver opp i butikken  To størrelser  Lette å plassere  Frittstående  Lett flyttbare  Lett å bytte ut annonsene  Liver opp i butikken  To størrelser  Lette å plassere  Frittstående  Lett flyttbare  Lett å bytte ut annonsene

Michelin designline Page 15 / Michelin / designline / Stativ for klær  Stativ for eksponering av klær/produkter som du har bestilt fra Bibstock  Speil på den ene siden  Tar svært liten plass  Kan varieres etter bruksområdet  Stativ for eksponering av klær/produkter som du har bestilt fra Bibstock  Speil på den ene siden  Tar svært liten plass  Kan varieres etter bruksområdet

Michelin designline Page 16 / Michelin / designline / Vitrineskap med sidelamper  Stilig hyllestativ for eksponering av gaver og pyntegjenstander som du har bestilt fra Bibstock  Estetisk tiltalende enhet  Også små artikler kan stilles ut på en tiltalende måte  Skyvedører på begge sider  Låsbar  Stilig hyllestativ for eksponering av gaver og pyntegjenstander som du har bestilt fra Bibstock  Estetisk tiltalende enhet  Også små artikler kan stilles ut på en tiltalende måte  Skyvedører på begge sider  Låsbar

Michelin designline Page 17 / Michelin / designline / TV / videostativ  Stativ for flatskjerm  Frittstående  Tar liten plass  Hylle for oppbevaring av videokassetter osv.  Stativ for flatskjerm  Frittstående  Tar liten plass  Hylle for oppbevaring av videokassetter osv.

Michelin designline Page 18 / Michelin / designline / TV/Videostativ for barn  Frittstående  Tar liten plass  Hylle for videokassetter, malebøker osv.  Separat kasse for leketøy  I barnehøyde  Frittstående  Tar liten plass  Hylle for videokassetter, malebøker osv.  Separat kasse for leketøy  I barnehøyde

Michelin designline Page 19 / Michelin / designline / Lysboks for plakater  To størrelser, 50 x 70 cm og 70 x 100 cm  Lys på plakatene gir et ekstra tiltalende utseende  Lett å bytte ut plakatene  To størrelser, 50 x 70 cm og 70 x 100 cm  Lys på plakatene gir et ekstra tiltalende utseende  Lett å bytte ut plakatene

Michelin designline Page 20 / Michelin / designline / Bakgrunnsvegg  Lett flyttbar  Grei å endre  Mange tilgjengelige utstillingsdeler  • utstyr for oppheng • brosjyrelomme A4, • plakatramme - (50 x 70 cm og 70 x 100 cm)  Lys gir ekstra god synlighet  God plass over skapene for brosjyrer e.l.  Romslige skap  Lett flyttbar  Grei å endre  Mange tilgjengelige utstillingsdeler  • utstyr for oppheng • brosjyrelomme A4, • plakatramme - (50 x 70 cm og 70 x 100 cm)  Lys gir ekstra god synlighet  God plass over skapene for brosjyrer e.l.  Romslige skap

Michelin designline Page 21 / Michelin / designline / Veimatte  For dekorasjon av butikkgulvet  Styrer kunden fra en produktpresentasjon til en annen  Synlig  Framtredende  For dekorasjon av butikkgulvet  Styrer kunden fra en produktpresentasjon til en annen  Synlig  Framtredende

Michelin designline Page 22 / Michelin / designline / Hengende skilt  Informere kundene om de forskjellige fasene i dekkarbeidet  Synlig  Utskiftbare tekstskilt  Fins også med belysning  Informere kundene om de forskjellige fasene i dekkarbeidet  Synlig  Utskiftbare tekstskilt  Fins også med belysning

Michelin designline Page 23 / Michelin / designline / Transporttralle for dekk  Smidig transport av dekk  Lett å håntere  Robust med store håndtak -> gir stabilitet når man løfter dekk  På trallen er det plass til opp til 6 dekk av normal størrelse på en gang  Smidig transport av dekk  Lett å håntere  Robust med store håndtak -> gir stabilitet når man løfter dekk  På trallen er det plass til opp til 6 dekk av normal størrelse på en gang

Michelin designline Page 24 / Michelin / designline / Rullegardiner  Lette å bruke  Lette å holde rene  Skaper et enhetlig inntrykk utenfra  Lette å bruke  Lette å holde rene  Skaper et enhetlig inntrykk utenfra

Michelin designline Page 25 / Michelin / designline / Bedre synliggjøring og orden