HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
”Jakten på det gode liv går via selvfølelsen
Advertisements

Spørsmålene er ikke så vanskelige, så ikke jukse ved å bla videre!.
Samhandling.
Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
Tilpasset opplæring i praksis Ved Espen Schønfeldt
Fremtiden begynner hos BackerSkeie
Fast advokat Ole Henrik Wille og HR-sjef Hanne Myhre
Her kan du lese om: Hvor finner du de ledige jobbene?
Torstein Ertsgaard Daglig leder Stjørdal 3D verksted as
Xtra personell as HiB-seminar april FU informatikk UiB mars 2006 Xtra personell as Xtra personell tilbyr de enkleste løsningene for midlertidig.
Hvorfor?  Markedsføring  Informasjon  Rekruttering  Mobilisering  Har vi noe å fortelle?  Det er kjekt…
Veiledning av elever / lærlinger
Nettvett.
Trafikk til butikk som handler mer og kommer tilbake …
Nyheter visma business
Tips og råd for praktisk kompetansearbeid
Profil og omdømme Modul 1 Introduksjon 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
Smidighet vs ansvarsprosjekt Software 2012 Johannes Brodwall, Sjefsarkitekt Steria
Sikkerhet - bakgrunn og introduksjon til kryptosystemer
Inge Oliversen Daglig leder
LederAkademiet bygger fremtidens bedrift. Hvordan vil fremtidens bedrift se ut ? Er det noen signaler i horisonten ?
Hovedprosjekt våren 2007 Sentralisert sikkerhetskopiering hos Safetec Prosjektet utføres av Eivind Olden.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Personlig planlegging
¡A golpe de periódico! Svein Erik Svendsen Høgskolelektor © Lenguasol.
Arkivere e-post i mapper E-post som dreier seg om det samme, kan samles ett sted. Det kan være praktisk. Du kan gjøre det ved å lage mapper. Så kan du.
Synger du sammen med meg
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Vennskap mellom to-treåringer i barnehagen
Omstilling og kompetanseutfordringer
Mange regler Ingen regler Ingen oppfølging Streng oppfølging Stagnasjon Tyranni Terror Anarki De lojale bryter sammen Tyvenes paradis 
Kodegjennomgang Thommy Bommen & Jarle Søberg Computas AS.
Relasjonskompetanse -elev og lærer i samspill
Profil og omdømme Modul 2 Profilbygging Mål for denne modulen:
♥♥ Verv en bridgevenn ♥♥ Stor kampanje til høsten – vi løfter i flokk Alle verver én Trivelig å verve noen vi kjenner - sjansen øker for at de nye vil.
Skåring av motivasjonsskjema
Morgenaktiviteter Gul avdeling Barna har blitt kjent med ulike rytmeinstrumeneter på noen av morgenaktiviteter. Målsettingene ved dette er at barna skal:
Naturvernskolen: Tema på foredrag: Legg strategi for å vinne en miljøsak Tid: 30 minutter For mer info om foredraget kontakt: Andre relevante foredrag.
KVALITET I HØYERE UTDANNING
12 Reflekterende lesing.
Kildekritikk Vibeke Bjarnø, avdeling for lærerutdanning og internasjonale studier.
1 Innhold Prosjektet ”Bygg ned barrierene !” - formål - hovedfunn Hva betyr dette ?
LederAkademiet Presentert av Jan Fikke. LederAkademiet2 LederAkademiet.  Visjon: Arbeide for menneskelig vekst, individuelt og i grupper.  Verdier:
Kapittel 11 Fra idé til bedrift 19/
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux.
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
Problemet Hvilket problemer løser din app? Hva vil den gi av merverdi for brukeren. TEAMNAVN.
RETNINGSLINJER FOR PRESENTASJONEN Denne presentasjonen er tenkt brukt for å rekruttere nye medlemmer Hensikten med å lage en standardisert rekrutteringspresentasjon.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Norsk Regnesentral Norwegian Computing Center Hvilke krav stilles til effektive læringsverktøy - Erfaringer med Agora Knut Holmqvist Norsk Regnesentral.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 1 Trøtte tryner Ice-breaker!
MARKEDSANALYSE Målsetninger Segmentering av kunder Konkurrentanalyse
Skåring av HIT-skjema Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole NB! Nytt og enklere skåringsskjema!
Skåring av HIT-skjemaet Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole.
Hvorfor skal vi lage den og hva skal den inneholde?
VELKOMMEN TIL MADLAMARK SF
Integrert profesjonell kompetanse. Våre kandidater skal lykkes faglig og profesjonelt Mål: Opplæring i profesjonell kompetanse skal integreres i de regulære.
Utarbeidet av Sissel Vestre
Forretningsplan Oppbygging - Hensikt
Hvorfor ha en plan? Virksomhetsplan = tydelighet og fokus Tydelighet
Kunnsign TBH Forretningsplanen For å holde orden i sysakene - Forretningsplanen hjelper til med å strukturere, videreutvikle og planlegge din nye.
Går digitaliseringen av offentlig sektor raskt nok? - fordeler ved å ligge langt framme i utviklingen av en moderne og brukervennlig offentlig sektor Paul.
Økonomistyring Kjell Magne Baksaas, Øystein Hansen og Trond Winther (2015) Gyldendal Akademisk Introduksjon til bedriftsøkonomi © Gyldendal Akademisk Innholdet.
Leksjon: Spore e-post fra Outlook til CRM Denne leksjonen viser deg hvordan du enkelt synkroniserer e-poster fra Outlook til CRM.
Sosiale medier på En innføring.
Roede-kurslederen på Facebook
(Selskapsnavn) SWOT-analyse
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
Fra frustrasjon og maktesløshet til sinne og handling!
Utskrift av presentasjonen:

HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ? Hvor er vi i forhold til hvor vi ønsker å være? Identitet – rekruttering Ansatte er en god rekrutteringsambassadør Hva ønsker vi med vår virksomhet? Analyse av byrået: Kapital Likviditet Kunder Ansatte Lokaliteter

Husk at all målsetting krever noe Kapital Ansatte Nye IT systemer Sagt på et årsmøtet i Stavanger; ”Det hjelper ikke å vokse hvis du jobber videre på samme måte!”

”Hvorfor det”? Sier Trond Viggo Torgersen ”Hvorfor er ting som de er”? Vær nysgjerrig – lær av andre. Har du noen kunder du kan lære av? Gode løsninger i egen bedrift vil lett kunne overføres til dine kunder. Hvilke muligheter gir dette for mersalg?