Lofoten, medlemsmøte John-Steve Linløkken Markedsstrategisk Leder 11. Oktober 2012
Maredsrådets funksjon •Rådgivende organ for reiselivet i Nord- Norge: Hva innbærer det • At vi alle støtter opp om å møte i rådet • At vi alle jobber med å få ut informasjon til næringen som er viktig for dem • At vi gjør en felles innsats mht salg av kampanjer, annonser ogoppføringer i reiseguiden Nord- Norge • At vi alle sender inn nyheter til NNR slik at disse kan formidles videre til Presse / media og INs kontorer i utlandet samt turoperatører og incoming byråer. (
Diverse • Kampanjer sommer 2013, vinter 2013/2014 • Workshops 2013 • Messer 2013 • Rapporter fra messer og workshop (hva med de bedriftene som ikke har noe / kan delta i destinasjonsselskap • Vinterfoldere 2013/2014 • Innsalgsturné høsten 2013 • Presse og visningsturer • Faktura til NNR skal til vårt kontor i Alta
Markedsføringens irrganger Analyser, markedstiltak, lekkasjer og måling av effekt