Lofoten, medlemsmøte John-Steve Linløkken Markedsstrategisk Leder 11. Oktober 2012.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
ONSDAG 31. OKTOBER  PRESENTASJON  GJENNOMGANG AV ARBEIDSOMRÅDET TORSDAG 1. NOVEMBER  NTP  VIRKSOMHETSPLAN  MØTEPLAN.
Advertisements

1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Kampanjen for journalistikken Høstmøtet, Norsk redaktørforening Prosjektleder Arnt Sommerlund.
Fornying av fylkeskommunal forvaltning- og samhandlingspraksis for bærekraftig havbruk. FornyMar
Mal for strategisk plan
Samarbeid med Fishspot. En temasatsning i to prosjekter. 1.Fishspot Forprosjekt- ”Helhetlig og langsiktig plan for fisketurisme i Hedmark”.
En titt i bakspeilet: Kampanjen 2012 På trappen: Ny kampanje i 2014 Avfallsforum Nord årskonferanse i Bodø mai 2013
På vei mot NMBU sekretariatsleder Knut Moksnes
NORGES TURISTBAROMETER Sommersesongen 2014 Prognose for utenlandsk ferie- og fritidstrafikk til Norge.
Agenda Velkommen Litt om prosjekt Arrangementsturisme
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Fast advokat Ole Henrik Wille og HR-sjef Hanne Myhre
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Destinasjon Norge Regjeringens reiselivsstrategi.
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Nyheter visma business
Innherred Reiseliv Visjon og mål:
BOLIGER - eget hjem for mennesker med funksjonsnedsettelser
Prøvebanken Per Kristian Larsen, Vurdering 2
SSBs fjernvarmestatistikk
Anleggsbransjen Frokostmøte 5. desember 2013 Fakta og analyse Stein Gunnes, sjeføkonom Tore A. Larsen, næringspolitisk rådgiver Håvard Almås, næringspolitisk.
Introdusere mandatet for Faglig Forum - Arbeidsgruppe operasjoner.
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
Valdres Destinasjon AS
”En enslig svale gjør ingen sommer”
Raskiftet vindkraftverk
Arne Trengereid 16. september 2011 Tromsø og omegn Regionråd Tromsø.
Praksiskonsulentordningen i Norge
INFORMASJONSDAG Tilbudsstruktur 14/15 •Fylkesrådet: •FORBEREDENDE MØTE tirsdag •VEDTAKSMØTE mandag 2.12.
NATUR, KOMPETANSE OG EN STADIG SØKEN. Ungdomsprosjektet.
Hovedprosjekt Sjusjøen «Destinasjon Sjusjøen – ski, sykkel og sti»
1 Etablering av Regional kompetansetjeneste Rehabilitering (RKR) Kirsten Sæther.
HTV konferanse Program: –Status samhandlingsreformen – sett fra KS’ perspektiv” v/Therese Sivertsen er rådgiver i KS Helsesatsing region vest.
UkeSatsningsområdeArenaAktivitetMål 31Trivsel og tradisjonerFast oppstartsdag 1.august. - Bli kjent med Aktivitetsskolens område og regler. - Elevene får.
UkeSatsningsområdeArenaAktivitetMål 31Trivsel og tradisjonerFast oppstartsdag 1.august. - Bli kjent med Aktivitetsskolens område og regler. - Elevene får.
Kor tid kan søknaden registrerast?  Dersom du søkjer for våren 2013 så kan du søkje så snart det let seg gjere.  Du som skal søkje.
Fylkesnettverk for karriereveiledning i Nord-Trøndelag Namsos, april 2013.
RFF’s ÅRSKONFERANSE 2013 BERGEN 6. – 8. MAI. RFFs vedtekter (utdrag): Navn og formål  Rådet for offentlige fagskoler (RFF) er et koordinerende organ.
Foto: Jo Michael Nasjonalt program for leverandørutvikling Leverandørutvikling – regional satsing i Sogn og Fjordane.
Elektronisk utveksling av helseopplysninger Drift og meldingsovervåking Storskala utbredelse Prosjekt FUNNKe region nord
UTDANNINGSPROGRAM SERVICE OG SAMFERDSEL
Årsmøtet 2014 Vestfold fylkeslag. Saksliste a.Årsberetning b.Oversikt over utgifter og inntekter i perioden c.Handlingsprogram og oppstilling av inntekter.
Ny IA-avtale ”Aktiviserings og nærværsreformen”
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Dette velger Distrikt 2275 å satse på. Visjon Service Above Self Det betyr at vi skal tjene andre.
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
Basis IT Hva nå? Arne Fjerdrumsmoen, prosjektleder
HAR OG KAN«DIALOGEN» HA BETYDNING FOR LOKAL OG REGIONAL NÆRINGSUTVIKLING? torsdag 30. oktober 2014 Bjørn F. Nordmo Daglig leder.
Tilrettelegging med TG som virkemiddel gir mennesker muligheter!
Ny GIV – videre - forventninger til skoleeier og skole Dato Svolvær Foto: Peter Hamlin.
2+2= 5 Felles markedsføring av sjøtransport Anne Kristin Hjukse, informasjonssjef Oslo Havn.
Veterinærinstituttet – En landsdekkende organisasjon
Møte i innkjøpsgruppa for e-bøker Markedsføring e-bøker -Hvilken innkjøpsordning har bibliotekene valgt for Innkjøp høst Sette.
INNOVASJONS- MILJØER Avrunding av Omstillingskonferansen 2014.
Fra IT for funksjonshemmede til IKT for alle – i et samfunn for alle 1998: Et oppdrag under regjeringens Handlings- plan for funksjonshemmede Finansiert.
Den beste lokale it-partneren for små og mellomstore bedrifter Kåret til årets Microsoft SMB partner 2013 og 2014 AGS dinitavdeling.com.
Medlemsmøte i Serieforeningen 6. og 7. oktober 2007 Klepp Toppklubbutviklingsprosjektet Status pr oktober 2007 Fremdrift – hva nå?
Norges Turistbarometer Vintersesongen 2015 Prognose for norsk og utenlandsk ferie- og fritidstrafikk i Norge Norges Turistbarometer.
Dette velger Distrikt 2275 å satse på. Visjon Service Above Self Det betyr at vi skal tjene andre.
Klimajobber i nord Broen til framtiden 2015 Gaute Håkon Holand Wahl.
Strategisk næringsplan for Rana Kommune SATSNINGSOMRÅDE MARKEDSFØRING OG OMDØMME PROSESSEN OG FREMDRIFTEN.
Nærings- og handelsdepartementet Regjeringens reiselivsstrategi, strukturprosjektet Røros Destinasjon Norge.
Verktøykasse Lokalvalg 2015 Norsk Revmatikerforbund.
NMLF LOG-konf 2016 Norsk Militært Logistikkforum innbyr til NMLF LOGISTIKKONFERANSE 2016 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport 31. oktober og.
Den politiske styringskjeden
Nord Troms – et bærekraftig reisemål
Margrethe Helgebostad
Mulighetenes Oppland i en grønn framtid:
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Utskrift av presentasjonen:

Lofoten, medlemsmøte John-Steve Linløkken Markedsstrategisk Leder 11. Oktober 2012

Maredsrådets funksjon •Rådgivende organ for reiselivet i Nord- Norge: Hva innbærer det • At vi alle støtter opp om å møte i rådet • At vi alle jobber med å få ut informasjon til næringen som er viktig for dem • At vi gjør en felles innsats mht salg av kampanjer, annonser ogoppføringer i reiseguiden Nord- Norge • At vi alle sender inn nyheter til NNR slik at disse kan formidles videre til Presse / media og INs kontorer i utlandet samt turoperatører og incoming byråer. (

Diverse • Kampanjer sommer 2013, vinter 2013/2014 • Workshops 2013 • Messer 2013 • Rapporter fra messer og workshop (hva med de bedriftene som ikke har noe / kan delta i destinasjonsselskap • Vinterfoldere 2013/2014 • Innsalgsturné høsten 2013 • Presse og visningsturer • Faktura til NNR skal til vårt kontor i Alta

Markedsføringens irrganger Analyser, markedstiltak, lekkasjer og måling av effekt