Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Festsalen Kurs- og konferanse
Advertisements

MØTE NMK KRISTIANSAND SPEEDWAY
Velkommen til en sjekk av alkoholvanene dine!
Regattaforberedelser Norsk 40,7 Klubb v/ Jørn-Erik Ruud
KURSDAG 2 Mannskapskurs Agenda for kvelden • Velkomst og introduksjon • Håndtering av gjester v/Geir • Fortøyning v/Tormod • PAUSE • Personlig utstyr.
Brannforebyggende tiltak
Haugesund kommune, seksjon park og friluft
FORELDREMØTE 2012 Barnefotball 6 – 12 år
Foreldre og trenermøte
Foreldremøte G13 Satsning Lørenskog hus 20/
Erstatter i sin helhet skriv 1 (tidligere publisert på nettet)
Til alle medlemmer i KNA Varna
Topsweep 55 fra Viking Cimex 1 Brukerhåndbok.
INVITASJON TIL SKIDAG Skidagen passer både for skigåere, akere og fotturister som trives best i nærheten av grillen. På skidagen blir det servering av.
 Fair Play Emblem. Hva gjør Emblem I.L  Foreldrevett regler deles ut på alle hjemmekamper.  Fair Play hilsen før og etter kamp.  Mot Klubb fra Våren.
Lagleder og trenermøte Oppegård Fotball 16. april 2008.
1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup LYNGDAL CUP
23. januar 2004TDT4285 Planl&drift IT-syst1 Tjeneroppgraderinger TDT4285 Planlegging og drift av IT-systemer Anders Christensen, IDI.
Hvordan lykkes med et prosjekt?
STRATEGIPLAN 2012– 2015 Skreia IL - aktivitet i sentrum
Selfors Idrettspark Bilder fra den imponerende dugnadsinnsatsen som utrolig mange har deltatt i. Fra anleggsstart frem til åpningsfest. Selfors UL.
Lagledertreff Jardar fotball april 2008 Velkommen til Lagledertreff Jardar klubbhus Tirsdag 1. april kl
Eksempler på arbeidsoppgaver gjennomført på tidligere dugnader samt tips til gjennomføring Eksempel.
Muntlige presentasjoner
1 Styret Generalforsamling Årsmøtet Driftansvarlig Komiteer bestående Av medlemmer/ hesteeiere Komité 1Komité 2Komité 3 Komité 4 Komité 5Komité 6Komité.
Team Jæren Styrkeprøven Lag TEKNISK SKIKK OG BRUK
Mini- og småbasket arrangement Nora Hindar
Mikro, mini- og småbasket cup
Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai.
Lyngdal Cup 2011 Torsdag 4. august - søndag 7. august 5 kamper per lag, på 4 dager Torhill Gysland Falnes Turneringsleder 2011.
Minihoppbakke til gratis utlån. Nord-Trøndelag Skikrets. Bestilling for bruk gjøres via Nord-Trøndelag Skikrets v/Bjørn Bruvoll, tlf /
Medlemsforslag om adopsjon av hull. Austrått Golfklubb Adopsjon av hull Bakgrunn/hensikt –Under årets sesong har all stell av banen utover ”vanlig klipping”
Orientering om eksamensperioden, eksamensreglement og klageadgang
LEDERE TIL DE UTVALGTE SKIRENN SESONGEN Jøran Bugge Sportslig leder Kvaløysletta skilag tlf mailto:
GARDEROBE/GANG GI TRYGGHET TA ANSVAR VISE RESPEKT
TELLE CUP Nordre Fjell skal samarbeide med Nest sotra om denne cupen i år. I den forbindelse trengs det vakter til kiosk ol. Dere som nå blir satt.
Foreldremøte Firebirds
Tilbud om fotball i Øvrevoll Hosle Junior 2008 Ansvarlig/oppmann: Ole Mangor-Jensen Trener: Øyvind Skoglunn.
Foreldremøte J04 høst 2014 Agenda for møte Presentasjon av trenerteam
Velkommen til foreldremøte Håndball Jenter 2005
V E L K O M M E N til Foreldremøte på SFO
Oversvømming av fisk stålanlegg 24x24.
Kontaktpersoner sesongen OppmannsansvarligTorunn Eilertsen Sportslig koordinatorAnders Holand Pettersen Resultattavle og musikk.
KLUBBKVELD 1. September 2014 Flest mulig – lengst mulig.
Hinna Gutt 10 år. AGENDA 1.Oppsummering høst sesongen 2.Trenerteamet og ansvarlige rundt laget 3.Forventninger til trening og kamp 4.Påminnelse om spillestil.
2.6 FIKS Ansvarlig: Steve og Ingunn FIKS står for Fotballens Informasjon og Kommunikasjons System og eies av Norges Fotballforbund  For at våre klubber.
Bremnes J14 Spelarmøte AGENDA:  Treningsstider  Treningsopplegg  Lag/cupar/serie  Norway cup  Serieoppsett  Info på nettet/mobil/mail.
NORDSTRAND IDRETTSFORENING Foreldremøte Team
Viking Jenter 2002 ”Foreldremøte” Vikinghuset, 18.april 2012.
Flest mulig - lengst mulig - best mulig Foreldremøte J07 høst 2016 Agenda for møte Presentasjon av trenerteam Mål for sesongen sportslig og sosialt Treningstider.
Skeid ungdomsavdeling
Arrangementansvarlig LYN Fotball
DUGNAD Styret Lørdag 9. mai kl Til beboerne i Furua Borettslag
Team J2002 Foreldremøte Team J2002.
NORDSTRAND IDRETTSFORENING
Snarøya Telenor Vinter Cup 2017 Praktisk informasjon
Velkommen til foreldremøte U8
Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien
Servicetorget
Foreldremøte 29. sept 2016 Team J-2003.
Faaberg Fotball G13.
Grillkos  (og dugnad) Torsdag 26. mai kl – 19.00
Høstdugnad i Kjerringvik lørdag 14. oktober 2017
Arbeidsoppgaver fordelt pr person i styret pr januar 2016
Utkast til produksjonsplan/releaseplan
Skøyenåsen skole Eksamensinformasjon Vår 2018.
Velkommen til foreldremøte
Virksomhetstilsyn av seilflyklubber
Furutangen Hyttevelforening
Foreldremøte SFO høsten 2019
Utskrift av presentasjonen:

Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002

Arbeidsoppgaver som skal gjennomføres foran turneringer  Sjekk alle mål – feste nett evt skifte nett – sjekk at målene har jul  Oppmerking av bane  Roterud Cup (7’er turnering – vår)  Roterudturnering (5’er turnering – høst)

Arbeidsoppgaver - Dugnader  Det gjennomføres minst 2 dugnader i løpet av sesongen (vår og høst)  Det er viktig at dugnaden på våren gjennomføres før 1.mai (før vårturneringen)  Høstdugnaden gjennomføres rett etter skolestart.  Baneansvarlige melder inn oppgaver som skal gjennomføres på disse dugnadene til dugnadsansvarlig i fotballgruppa.

Arbeidsoppgaver gjennom sesongen  Merking av 7’er og 5’er baner (dedikert ansvar for 2-3 personer). – VIKTIG å merke om igjen før det blir vanskelig å finne igjen gammel merking – Maling (spraybokser) fåes ved henvendelse til Teknisk forvaltning (Andre Holen) i kommunen  Kan være problemer ved at dårlige malingsbokser blir tette ved bruk og at malingen fort blir slitt bort  Lillehammer Kommune har ordentlig utstyr for merking på Stampa. Kontakt materialforvalter dersom Roterud IL bør undersøke muligheter for å låne dette  Vedlikehold av mål. Dette gjelder spesielt i.f.t. nett, men også at målene er hele, og at alle hjul er på plass. – Følges opp gjennom hele sesongen – Strips ligger i fotballbua. – Gi beskjed til materialforvalter ved behov for å fylle opp lageret  – Hjul som faller av/blir borte må byttes. Nye hjul fås ved henvendelse til Teknisk forvaltning i kommunen (Andre Holen)

Arbeidsoppgaver gjennom sesongen  Nødvendige dugnader gjennom sesongen. - Montere nett på alle mål før sesongen starter. - Raking og kosting av grus på / ved bana. - Generell rydding rundt bana (kratt, stein, søppel) - Rydde i og evt. avhende gjenglemte klær - Evt. vedlikehold av nett ut mot Røyslivegen - Demontere alle nett og plassere alle mål ved kiosken etter sesongslutt.

Eksempler på arbeidsoppgaver gjennomført på tidligere dugnader samt tips til gjennomføring Eksempel

Rydding/vedlikehold rundt fotballbanen  Oppgaver som skal utføres: – Rydding rundt bana, fjerne søppel, henge opp gjenglemte klær osv – Koste vekk sand/grus på asfalten rundt banen. I tillegg skal skråningen fra kiosk-området ned mot bana være rakt fri for grus. – Gå over fotballbanen og fjerne stein fra banedekket.  Mulig oppgave hvis den ikke er utført i forkant av dugnaden: – Henge opp nytt nett på 11-mål (nettet ligger i ballbua)  11-målet som står lengst sør blir hentet av kommunen pga ødelagte hjul. – Gå gjennom alle målene og stramme nettingen – Beise bord og benker hvis disse er rengjort før dugnaden – Vedlikehold ved kioskområdet  Tips til de som skal utføre dugnaden: – Hva med å lage felles grilling slik at det også blir en sosial tilstelning? – Ta med barna på dugnaden

Oppmøte  Ta med rive, spade evt hagetrillebår om du har.  Oppmøte ca kl  Hvis man bestemmer seg for grilling kan det være greit å si noe om hvordan dette skal foregå (hvem ordner grill, ta med egen mat/drikke etc)