Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai."— Utskrift av presentasjonen:

1 Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai

2 Bakgrunn SIL har erfart de siste årene at lagene og klubben er et såkalt høstlag. Dette betyr at det virker som om vi spiller bedre om høsten enn på våren. Grunnen til dette ligger nok på flere områder, blant annet treningsforhold, treningstider med mer. For å gi lagene i ungdomsfotballen bedre grunnlag for seriespill har klubben bestemt at vi ønsker å delta på Funn Cup i Narvik før serieåpninga. Turneringa vil kunne gi lagene verdifull og nødvendig kamptrening før seriestart.

3 Organisatorisk Trenere og oppmenn er med som ledere for lagene. Klubben vil utpeke en person som klubbens representant i Narvik, denne personen vil utpekes og kunngjøres nærmere turneringen.

4 Opplegg Foreldertransport fredag 14 mai kl 10:00, fra skoleplassen. Oppmøte kl 10:00 fredag 14 mai. SIL bestiller transport fra arrangøren mellom banene, når det evt. er nødvendig. Lagene overnatter i egne klasserom på en av skolene i Narvik. Skal alltid være voksne i klasserommene. Retur den 16 mai, skal være hjemme til fornuftig tid.

5 Felles mat Den enkelte smører lunsj til fredag 14. Deretter spiser lagene samlet i fellesmesse, dette for å sikre at samtlige tar til seg mat og for å ha kontroll på spillere. Det er bestilt følgene: Fredag:Middag og kvelds Lørdag:Frokost og Kvelds. (Middag se neste ”lysbilde”) Søndag:Frokost For denne maten tar Sørreisa IL en Egenandel på 250 kroner Den enkelte spiller vil motta en giro innbetaling for egenandelen i posten. Merk spesielt at turneringa er ikke satt opp med lunsj.

6 Individuell bespisning Lørdag har vi ikke bestilt turneringsmiddag. Regner med vi spiser middag i byen. Tar sikte på Peppes Pizza. Jentene må ha med nok penger til Lunsj alle dager og Peppes pizza på lørdag.

7 Administrativt Hver spiller må som minimum ha med: - Sovepose med underlag - Toalettsaker - Innesko/sandaler - Nok tøy for turen - Lommepenger + lunsj og middagspenger til lørdag - Egen drakt, fotballsko, leggskinn, hansker

8 Til lagledere Husk drakter og vester Ta med egen match ball Oppdater sanitetsutstyret. Mer info rundt ordensregler, spilleregler med mer vil komme når dette er klart.


Laste ned ppt "Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google